Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mallikoulu

Vierailija
29.03.2015 |

Katseleeko kukaan muu?

Kommentit (1341)

Vierailija
801/1341 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä mielenkiintoista miten haettiin draamaa viime jaksoon Eveliinan tylytyksellä. Ja miten Mayaa sätitään siitä että näyttää mukamas koko ajan huolestuneelle. Enemmänkin pitäisi opastaa että tee näin ja näin, jotta sinusta jäisi mahdollisimman mukava ja rento käsitys asiakkaalle. Ylipäätään ratkuttaminen sellaisista asioista joita ei ole opetettu on yksinkertaisesti epäreilua. Jos ei ole aikaisemmin toiminut mallina ei voi tietää kaikkea etukäteen. 

Vierailija
802/1341 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin nuoret tytöt voi lyhyessäkin ajassa saada lisää itsevarmuutta. Esim. Eveliinahan on ihan raakile, Mallikoulussa oli ekassa muotinäytöksessään ja kuvauksissa kun taas Amandalla oli molemmista entuudestaan kokemusta.

Amanda on ihan mukavan oloinen tyttö, saattaa Suomessa pärjätäkin hyvin tuolla asenteellaan ja erottua muista tytöistä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja jos haluaa tosissaan menestyä niin pitää olla valmis tekemään myös ulkomailla, jossa kilpailu on raakaa. Toimistot ja suunnittelijat saattavat valita mallit kuvauksiin pelkkien kansioiden eli kuvien perusteella, jolloin katsotaan vaan kasvoja/kroppaa kuvista ja mittoja. Silloin Amandan lyhyys on isossa osassa eikä hän pääse ketään asenteellaan vaikuttamaan.

Ulkomailla on myös tyttöjä kilpailemassa toisiaan vastaan hieman eri asenteella kun Suomessa, esim. slaavitytöillä voi olla todella paljon pelissä ja töitä on pakko saada. Motivaatio ja asenne on vähän eri kun jollakin suomalaisella "tulin vähän kokeilemaan näitä mallijuttuja"-tytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1341 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:48"]Olisi kyllä outoa jos Amanda voittaisi. Kasvoistaan ihan tusinakasvo (iso nenä ja hampaat) verrattuna muihin tyttöihin, ehdottomasti vähiten potentiaalia myös pituus huomioiden. Kuka tahansa voi oppia hyvän asenteen ja saada itsevarmuutta, mutta niitä arvokkaita lisäsenttejä tai kiinnostavia kasvoja ei voi taikoa Amandalle.
[/quote]

En kyllä sanois että itsevarmuus on niin helppo saada. Tottakai sitä voi kehittää, mut sellasta vahvaa itsevarmuutta on tosi vaikee esim. Eveliinan tyyppisen ihmisen alkaa kehittään.

Vierailija
804/1341 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:40"]

Ei huolta, Amanda tämän vei!!!

[/quote]

Mistä tämä "tieto" on peräisin?

Vierailija
805/1341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös Amandan putoavan tällä viikolla. Stormille viedään näytille varmasti ne kansainvälisesti potentiaalisimmat tytöt. Luultavasti Amandaa keräisi kourallisen "miksi noin lyhyt tyttö on tuotu tänne?" -kommentteja.

Vierailija
806/1341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMANDA VOITTI, ONNEA!!

Vierailija
807/1341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin onnittelut Amandalle, Instagramista näin kuvan...

Vierailija
808/1341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta Amanda, onnea!!

Vierailija
809/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya on suomenruotsalainen. Sen huomaa myös jotenkin hänen lempeästä asenteesta.

Vierailija
810/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!
Täällä on kiehuva keskustelu tästä mallikoulusta ja ajattelin nyt ilmaista itse oman mielipiteeni, sillä olen samanikäinen näiden mallikokelaiden kanssa. Mielestäni muiden ei tarvitse tulla tänne sosiaaliseen mediaan jakamaan omia mielipiteitään siitä, millainen nenä ja millainen vartalo on niin sanotusti ihanteellinen. Me tytöt varsinkin ollaan teini-iässä todella kriittisessä tilassa oman itsemme ja vartalomme kanssa. On näitä malli-ihanteita jota jokainen haluisi tavoitella... mutta nämäkin tytöt ovat tietoisesti hakeneet tähän ohjelmaan sen takia että kokevat heidän vartalonsa olevan tarpeeksi hyvä mallimaailmalle! Antakaa heidän tehdä miten he tekevät. Monella ei olisi tuohon pokkaa mennä kameran eteen pelkät rintaliivit ja pikkuhousut jalassaan. Tekisittekö itse samat? En usko. Sillä en minäkään. Siksi on ihailtavaa että joillakin riittää itsevarmuutta tehdä tälläistä, tietoisena siitä että he tulevat saamaan julkisuutta. Kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi! Miettikääs te myös vanhempina olevat, että miltä teistä tuntuis jos omaa lasta tuolla tavalla täällä haukuttaisiin ja lukisitte sen useampien ihmisten kirjottamana... Ei kiva kellekkään. Jos ei ole mitään hyvää sanottavana, jättää sanomatta!

Vierailija
811/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:29"]

Moi kaikki! Täällä on kiehuva keskustelu tästä mallikoulusta ja ajattelin nyt ilmaista itse oman mielipiteeni, sillä olen samanikäinen näiden mallikokelaiden kanssa. Mielestäni muiden ei tarvitse tulla tänne sosiaaliseen mediaan jakamaan omia mielipiteitään siitä, millainen nenä ja millainen vartalo on niin sanotusti ihanteellinen. Me tytöt varsinkin ollaan teini-iässä todella kriittisessä tilassa oman itsemme ja vartalomme kanssa. On näitä malli-ihanteita jota jokainen haluisi tavoitella... mutta nämäkin tytöt ovat tietoisesti hakeneet tähän ohjelmaan sen takia että kokevat heidän vartalonsa olevan tarpeeksi hyvä mallimaailmalle! Antakaa heidän tehdä miten he tekevät. Monella ei olisi tuohon pokkaa mennä kameran eteen pelkät rintaliivit ja pikkuhousut jalassaan. Tekisittekö itse samat? En usko. Sillä en minäkään. Siksi on ihailtavaa että joillakin riittää itsevarmuutta tehdä tälläistä, tietoisena siitä että he tulevat saamaan julkisuutta. Kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi! Miettikääs te myös vanhempina olevat, että miltä teistä tuntuis jos omaa lasta tuolla tavalla täällä haukuttaisiin ja lukisitte sen useampien ihmisten kirjottamana... Ei kiva kellekkään. Jos ei ole mitään hyvää sanottavana, jättää sanomatta!

[/quote]

Niinpä!! Kannatan! Nimimerkillä kohta nelikymppinen plösö muija

Vierailija
812/1341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:29"] Moi kaikki! Täällä on kiehuva keskustelu tästä mallikoulusta ja ajattelin nyt ilmaista itse oman mielipiteeni, sillä olen samanikäinen näiden mallikokelaiden kanssa. Mielestäni muiden ei tarvitse tulla tänne sosiaaliseen mediaan jakamaan omia mielipiteitään siitä, millainen nenä ja millainen vartalo on niin sanotusti ihanteellinen. Me tytöt varsinkin ollaan teini-iässä todella kriittisessä tilassa oman itsemme ja vartalomme kanssa. On näitä malli-ihanteita jota jokainen haluisi tavoitella... mutta nämäkin tytöt ovat tietoisesti hakeneet tähän ohjelmaan sen takia että kokevat heidän vartalonsa olevan tarpeeksi hyvä mallimaailmalle! Antakaa heidän tehdä miten he tekevät. Monella ei olisi tuohon pokkaa mennä kameran eteen pelkät rintaliivit ja pikkuhousut jalassaan. Tekisittekö itse samat? En usko. Sillä en minäkään. Siksi on ihailtavaa että joillakin riittää itsevarmuutta tehdä tälläistä, tietoisena siitä että he tulevat saamaan julkisuutta. Kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi! Miettikääs te myös vanhempina olevat, että miltä teistä tuntuis jos omaa lasta tuolla tavalla täällä haukuttaisiin ja lukisitte sen useampien ihmisten kirjottamana... Ei kiva kellekkään. Jos ei ole mitään hyvää sanottavana, jättää sanomatta! [/quote] Kyseessä on viihdeohjelma, jonka tarkoituksena on haalia mainostajille mahdollisimman paljon rahaa ja mallitoimistolle julkisuutta. Yksi hyvä keino tähän on marssittaa katsottavaksi vähäpukeisia tyttöjä, joihin jotkut voivat samaistua ja joita kaikkien on lupa ja tarkoitus arvostella. Mitä enemmän ohjelma ja siihen osallistujat ovat esillä mediassa ja esimerkiksi keskustelupalstoilla ihan missä yhteydessä tahansa, hyvässä tai pahassa, sen tyytyväisempiä kanavan omistajat ja mainostajat ovat. Väitteesi "kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi" on surkuhupaisa ja aika lapsellinen. Eihän Mallikoulu tietenkään mikään kilpailu ole vaan formaatin halpuuden vuoksi kilpailuksi naamioitu "tyttöjen oma lehti", mutta jos kerran ulkonäöllään haluaa edetä, pitää myös ulkonäöstä puhuminen sietää. Väännetäänpä väitteesi muotoon "jokainen saa arvostella muita jos on itse parempi". Miltäs nyt tuntuu? [/quote] hauskaa mutta lapsellista käyttäytymistä taas teiltä rupsahtaneilta aikuisilta

[/quote]

Ehkäpä sinäkin opit isompana ymmärtämään, miten liike-elämä toimii.

Vierailija
813/1341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on persoonallisen näköinen tyttö ja luonne on ihan superkiva! Mutta yksi juttu hiukan häiritsee: hänellä on tosi iso nenä.

Vierailija
814/1341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kysymyspähkinä: onko kuvassa A) Mungo-Anna vai B) Mallikoulu-Petra ? https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s306x306/e15/10986295_662302743892387_561498791_n.jpg 

Yhdennäköisyys on häkellyttävää!

Vierailija
815/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa kannanottoa, puolustamista ja hyväksyntää!!  

Vierailija
816/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:29"]Moi kaikki!
Täällä on kiehuva keskustelu tästä mallikoulusta ja ajattelin nyt ilmaista itse oman mielipiteeni, sillä olen samanikäinen näiden mallikokelaiden kanssa. Mielestäni muiden ei tarvitse tulla tänne sosiaaliseen mediaan jakamaan omia mielipiteitään siitä, millainen nenä ja millainen vartalo on niin sanotusti ihanteellinen. Me tytöt varsinkin ollaan teini-iässä todella kriittisessä tilassa oman itsemme ja vartalomme kanssa. On näitä malli-ihanteita jota jokainen haluisi tavoitella... mutta nämäkin tytöt ovat tietoisesti hakeneet tähän ohjelmaan sen takia että kokevat heidän vartalonsa olevan tarpeeksi hyvä mallimaailmalle! Antakaa heidän tehdä miten he tekevät. Monella ei olisi tuohon pokkaa mennä kameran eteen pelkät rintaliivit ja pikkuhousut jalassaan. Tekisittekö itse samat? En usko. Sillä en minäkään. Siksi on ihailtavaa että joillakin riittää itsevarmuutta tehdä tälläistä, tietoisena siitä että he tulevat saamaan julkisuutta. Kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi! Miettikääs te myös vanhempina olevat, että miltä teistä tuntuis jos omaa lasta tuolla tavalla täällä haukuttaisiin ja lukisitte sen useampien ihmisten kirjottamana... Ei kiva kellekkään. Jos ei ole mitään hyvää sanottavana, jättää sanomatta!
[/quote]

Ttu mitä jeesustelua. Jos tekee ulkonäöllä töitä niin kai sitä nyt sitten saa arvostella.

Vierailija
817/1341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kai kenekään kroppaa ole teilattukaan? Mitä nyt karvojen ajelusta joku vinoillut.

Vierailija
818/1341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:29"]

Moi kaikki! Täällä on kiehuva keskustelu tästä mallikoulusta ja ajattelin nyt ilmaista itse oman mielipiteeni, sillä olen samanikäinen näiden mallikokelaiden kanssa. Mielestäni muiden ei tarvitse tulla tänne sosiaaliseen mediaan jakamaan omia mielipiteitään siitä, millainen nenä ja millainen vartalo on niin sanotusti ihanteellinen. Me tytöt varsinkin ollaan teini-iässä todella kriittisessä tilassa oman itsemme ja vartalomme kanssa. On näitä malli-ihanteita jota jokainen haluisi tavoitella... mutta nämäkin tytöt ovat tietoisesti hakeneet tähän ohjelmaan sen takia että kokevat heidän vartalonsa olevan tarpeeksi hyvä mallimaailmalle! Antakaa heidän tehdä miten he tekevät. Monella ei olisi tuohon pokkaa mennä kameran eteen pelkät rintaliivit ja pikkuhousut jalassaan. Tekisittekö itse samat? En usko. Sillä en minäkään. Siksi on ihailtavaa että joillakin riittää itsevarmuutta tehdä tälläistä, tietoisena siitä että he tulevat saamaan julkisuutta. Kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi! Miettikääs te myös vanhempina olevat, että miltä teistä tuntuis jos omaa lasta tuolla tavalla täällä haukuttaisiin ja lukisitte sen useampien ihmisten kirjottamana... Ei kiva kellekkään. Jos ei ole mitään hyvää sanottavana, jättää sanomatta!

[/quote]

Kyseessä on viihdeohjelma, jonka tarkoituksena on haalia mainostajille mahdollisimman paljon rahaa ja mallitoimistolle julkisuutta. Yksi hyvä keino tähän on marssittaa katsottavaksi vähäpukeisia tyttöjä, joihin jotkut voivat samaistua ja joita kaikkien on lupa ja tarkoitus arvostella. Mitä enemmän ohjelma ja siihen osallistujat ovat esillä mediassa ja esimerkiksi keskustelupalstoilla ihan missä yhteydessä tahansa, hyvässä tai pahassa, sen tyytyväisempiä kanavan omistajat ja mainostajat ovat.

Väitteesi "kenenkään ei silti tulisi arvostella muita jos ei ole itse parempi" on surkuhupaisa ja aika lapsellinen. Eihän Mallikoulu tietenkään mikään kilpailu ole vaan formaatin halpuuden vuoksi kilpailuksi naamioitu "tyttöjen oma lehti", mutta jos kerran ulkonäöllään haluaa edetä, pitää myös ulkonäöstä puhuminen sietää. Väännetäänpä väitteesi muotoon "jokainen saa arvostella muita jos on itse parempi". Miltäs nyt tuntuu?
[/quote]

hauskaa mutta lapsellista käyttäytymistä taas teiltä rupsahtaneilta aikuisilta

Vierailija
819/1341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että tässä keskustelussa on aikuisia? Itse en ole ihan varma.

Vierailija
820/1341 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi Anne ja Vesa muka tajua, että Amanda ei nyt vain tule pärjäämään maailmalla? Snellman ja se Paparazzin buukkaaja pitävät selvästi Eveliinan mukana, jonka Anne ja Vesa olisivat jo tiputtaneet. Ei voittajaksi voi valita vain "hauskinta" tyyppiä. Ihme amatöörejä. Lisäksi ne Annen pr-ohjeistukset.. Voi luoja. Ei taida tuo Kukkohovi olla mikään terävin kynä.

Ketju on lukittu.