Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh-äidin perjantaihehkutus!

Vierailija
24.04.2009 |

Ehkä jotain ärsyttää, mutta hehkutanpa sittenkin. Takana suorastaan loistava viikko. Työasiat enemmän kuin loistavasti, lasten opettajilta sain loistavaa palautetta lapsista, kesä lähenee jne jne

Parasta on kuitenkin se, että ex haki tänään lapset luokseen! En iloitse siksi, että sain vapaaillan vaan siksi, että lapset näkevät isänsä 8kk jälkeen! 8kk sitten törmäsimme nimittäin sattumalta kaupassa, isänsä luona lapset ovat viimeksi olleet yli vuosi sitten. Ex otti yhteyttä jo pari viikkoa sitten ja ehdotti viikonlopputapaamista, olin skeptinen sen toteutumisen suhteen joten en lapsille puhunut asiasta mitään.

Ex yllätti totisesti ja piti lupauksensa, autoon pakkautui kaksi onnellista lasta :)

Lasten lähdön jälkeen _lenkkeilin_ salille ja kävin jumpassa (yleensä menen autolla, koska lapset ovat mukana, menevät lapsiparkkiin siksi aikaa), kävelin kotiin ja menin saunaan. Olen _rauhassa_ suorittanut tarvittavat karvanpoistot, manikyyrit ja pedikyyrit, kuorinnat jne. Iltapalaksi nautin salaattia patonkia hyvän punkun kera. Tämän illan siis vain _olen_.

Huomiseksi on sovittu lenkki ystävän kanssa (näitä yleensä vaikea järjestää kun lapsia ei vielä voi jättää yksin kotiin), yhdessä kokkailua ja istuskelua. Lisäksi huomenna siivoan muutaman kaapin, pesen pyykkiä ja laitan lasten huoneisiin (yllätykseksi) uudet kuvakollaasit seinille.

Tosin on kyllä jo hiukan ikävä niitä lapsukaisia, olen tottunut siihen, että ovat työpäivän jälkeen läsnä 24/7....

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä miehesi on tällä hetkellä?

Tuli vain mieleen kun sinulla on aikaa istua netissa tunteja ja kommentoida ketjua salaman nopeudella. Itse en nimittäi onnellisen, tasavertaisen parisuhteen aikana viettänyt aikaani lauantai-iltana netissä ;)Luuletko, että kukaan menee naimisiin sillä mielellä, että eroaa myöhemmin?

50% solmituista avioliitoista päätyy eroon, ikävä kyllä. Suurin osa heistäkin ajatteli juuri samalla tavalla kuin sinä: "ettemme koskaan eroa, näin sanoo miehenikin".....

Vierailija
42/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ihan tukka pystyssä ketjun alkua ja ajattelin, että totisesti tämä on karsasta ja kateellista, pahansuopaa kansaa! Ihminen on iloinen kun hänelle on tapahtunut jotain hyvää, ja heti käydään kiinni kuin hyeenat! Hurskastellaan ja ylenkatsotaan. Ja seuraavaksi käännetään keskustelu joillekin aloitukseen nähden täysin epä-oleellisille raiteille!!!

Toivotan ap:lle hauskaa viikonloppua ja kaikin puolin kaikkea hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kommentoija jos jää syystä tai toisesta yh-äidiksi.

Vierailija
44/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa, miksi ihmiset eroavatkaan. Avioliittoa ei pidetä minään, ei parisuhdetta, eikä rakkautta. Olen pahoillani, jotka ette ole oikeasti rakastaneet. Miksi parisuhteessa pitäisi olla, jos meinaa erota? ;D

[/quote]

Arvostan omaa avioliittoani, kunnioitan miestäni ja luotan häneen. Mutta en pidä mitään elämäntapaa toista parempana sinänsä. Ihmiset päätyvät elämäntapoihinsa niin monia eri reittejä, elämä on arvaamatonta. Kunnioitan niitä, jotka selviävät arjestaan aiheuttamatta liikaa vammoja itselleen ja muille, olivatpa he sitten naimisissa, avoliitossa, etäsuhteessa, yh-vanhempia, sateenkaariperheitä tai mitä he....iä tahansa. .

Rakastaa oikeasti - mitä se on ja kuka sen määrittelee? Rakkaudesta kannattaa puhua varovasti.

Ja ap:lle lapsineen kivan viikonlopun toivotukset edelleen!

75

Vierailija
45/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa lukea koko renkutusta.

Ne jotka ovat onnellisessa avioliittossa niin kivat heille ja ne kuten minä jotka elävät onnellisina yksinhuoltajina niin ei muuta kun samaan malliin vaan ja hyviä jatkoja.

On se kumma että ne jotka ovat "onnellisessa" liitossa heillä on kaikkein suurin tarve lytätä ja alistaa yksinhuoltajia. Luulisi sellaisten ihmisten juuri pystyvän kuvittelemaan kuinka rankkaa se toisinaan voi olla.

Yh on jotenkin läpeensä paska vaikka juuri hän joka pärjää yksin, huolehtii KAIKESTA yksin (silloinkin kun on itse sairaana, lapset on sairaana,) on se vahva ja selviytyjä eikä se miehessään roikkuva "en pystyisi elämään ilman miestä"- avuton nyykijä. Se ei tee ihmisestä yhtään arvottomampaa jos hän on tehnyt rohkean päätöksen ja eronnut huonosta liitosta ja pelastanut lapsensa joutumasta parisuhdehelvetin jalkoihin.

Kyllä totuus on että miestä ei tarvita kuin spermantuotantoon. KAIKEN muun voi nainen hoitaa yksinkin.

Vierailija
46/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tässä muutakin on tullut tehtyä samalla. Ja kyllä, parisuhteeni on onnellinen mutta mitäpä sitä täällä todistelemaan sen enempiä. Teemme muutakin kuin olemme yhdessä 24/7 ja silti parisuhteemme kestää ihan kuule senkin. Hyvää jatkoa kaikille vaan valitsemallanne tiellä! Ja olikin ihanaa eilen käpertyä oman rakkaan viereen myöhään illalla.

Vierailija
47/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua ja parisuhdetta puolustaneita täällä on lytätty enemmänkin yh-äitejä. Turha täällä palstalla on mielipiteitänsä yrittää edes puolustella, kun joutuu haukutuksi vain kuitenkin. Hyvää jatkoa sinulle ap! Poistun palstalta, pahoitin mieleni todella.

Vierailija
48/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ap nyt kysynyt mitään kommentteja vaan halusi hehkuttaa omaa hyvää fiilistää. Mun mielestäni on aivan ihanaa lukea tuollaisia positiivisia viestejä täältä. Onko siinä nyt sitten mitään järkeä tulla kertomaan kuinka säälii alkuperäistä kirjoittajaa, haloo...

että minua ja parisuhdetta puolustaneita täällä on lytätty enemmänkin yh-äitejä. Turha täällä palstalla on mielipiteitänsä yrittää edes puolustella, kun joutuu haukutuksi vain kuitenkin. Hyvää jatkoa sinulle ap! Poistun palstalta, pahoitin mieleni todella.

Vierailija
49/78 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvostelit muita ja asetit itsesi muiden yläpuolelle (tässä muutamia ajatuksiasi joilla sitä teit: minulla on onnellinen avioliitto, eikö aviolitto ole tavoittelemisen kohde, säälin ap:ta kun on epäonnistunut ja yksin jne).

Vastauksistasi paistaa suuri katkeruus ja kateus, miksi muuten haluaisit lytätä sellaista joka tekee aloituksen kertoakeen hyvästä olostaan? Ja on hyvin erikoista jos aikuinen ihminen on sitä mieltä, että avioliitto on se kaiken tavoittelun kohde ja että yhden vanhemman perheet olisivat huonompia.

Vierailija
50/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on mieleistä ohjelmaa (muutakin kuin pelkkää bilettämistä siis).

Vierailija
51/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetkää!

Vierailija
52/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

En tarvitse miestä ollakseni kokonainen tai onnellinen :) Toivottavasti sinä koet elämäsi ja itsesi samoin...

Minulla on onnellinen ja rakastava mies ja ihana parisuhde, josta olen iloinen ja ylpeä. En tarvitse miestä ollakseni kokonainen tai onnellinen minäkään, kun olin jo ennen mieheni tapaamista aikuistunut ja elänyt sinkkuelämää riittävästi. Siksi on ihanaa nauttia lapsiperheen arjesta nyt. Olen onnellinen ja elämääni tyytyväinen. Olen pahoillani lastesi puolesta, ettei heillä ole isää jakamassa arkea. Olen nätti ja nuorekas ja itseeni tyytyväinen. Säälin myös sitä, ettet pysty jakamaan arkeasi toisen kanssa ja että parisuhteessasi epäonnistuit.

Vierailija
53/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoituksestasi päätellen olet kaikkea muuta, kuin nätti, nuorekas ja itseesi tyytyväinen..katkeralta kuulostat. Sua säälin. En ap.ta..

Vierailija
54/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoituksestasi päätellen olet kaikkea muuta, kuin nätti, nuorekas ja itseesi tyytyväinen..katkeralta kuulostat. Sua säälin. En ap.ta.

Katsos kun ei kaikkien elämän unelma ole elää yh-äitinä. Miksei omasta hyvästä parisuhteestaan saisi iloita? Siitä, että on löytänyt rinnalleen kaltaisen ihmisen, joka säilyy vaikeuksista huolimatta? En ole katkera ihminen ollenkaan.

Minä koen parisuhteen tärkeänä asiana myös lasten hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija
55/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

En tarvitse miestä ollakseni kokonainen tai onnellinen :) Toivottavasti sinä koet elämäsi ja itsesi samoin...

Minulla on onnellinen ja rakastava mies ja ihana parisuhde, josta olen iloinen ja ylpeä. En tarvitse miestä ollakseni kokonainen tai onnellinen minäkään, kun olin jo ennen mieheni tapaamista aikuistunut ja elänyt sinkkuelämää riittävästi. Siksi on ihanaa nauttia lapsiperheen arjesta nyt. Olen onnellinen ja elämääni tyytyväinen. Olen pahoillani lastesi puolesta, ettei heillä ole isää jakamassa arkea. Olen nätti ja nuorekas ja itseeni tyytyväinen. Säälin myös sitä, ettet pysty jakamaan arkeasi toisen kanssa ja että parisuhteessasi epäonnistuit.

Mä ottaisin tekstien perusteella ap:een heti kaveriporukkaan, sua en mistään hinnasta.

Vierailija
56/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla akateemikko ymmärtääkseen tämän.

mutta lapset tarvitsevat kaksi vanhempaa

Ei kannata sillä elän elämäni parasta aikaa. Olen ylpeä itsestäni ja lähinnä säälin niitä, jotka säälivät yksinhuoltajia. Säästä säälisi niille, joilla oikeasti menee huonosti :)

Vierailija
57/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sillä elän elämäni parasta aikaa. Olen ylpeä itsestäni ja lähinnä säälin niitä, jotka säälivät yksinhuoltajia. Säästä säälisi niille, joilla oikeasti menee huonosti :)

Vierailija
58/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä kyllä sinuna tekisin jotain raflaavampaa kuin poistelisin ihokarvojani.

T.toinen yh.

Vierailija
59/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla akateemikko ymmärtääkseen tämän.

olla akateemikko ymmärtääkseen lasten kasvatuksellisia asioita? akateemikolla kirjaviisaus, meillä ihan tavallisilla äideillä sydämen viisaus. kun luo elämän lasten eikä uran ympärille niin ymmärtää paljon enemmän lasten tarpeista.

Vierailija
60/78 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan