Miksi et tehnyt itsemurhaa?
Miten sait käännettyä elämäsi suunnan parempaan itsemurhan kynnykseltä?
Kommentit (50)
Koska lupasin itselleni, että jos en kestä, saan tehdä itsemurhan. Tieto, että minkään kanssa ei ole ihan pakko elää yhtään kauemmin kuin jaksaa, auttoi kestämään. Juuri ulospääsytien puuttuminen ja sen tajuaminen, että pskaa on vielä vuosia edessä ja siitä ei vaan pääse yhtään nopeammin pois, oli siihen asti tuntunut niin sietämättömältä. Mutta kun annoin itselleni luvan kuolla jos haluan, pystyin elämään ne vuodet ja pääsin pois siitä tilanteesta.
Jos olisin tolkuttanut itselleni syitä, miksi en voi tehdä itsemurhaa, olisin ehkä lopulta romahtanut ja tehnyt sen.
Teen itsemurha koska mulla on niin pienet Munat, ensaa naista enkä työtä. Kaikki pilkkaavat kun olen ruma ja mulla on pienet Munat. Mun Munat ovat pienet niillä ei voi kunnolla kusta. Pitää kusta istualtaan kuin naiset, säälittävää!! Saunassa isomunainen miehet kusee mun päälle, viime viikolla olin uimahallin saunassa kun yks isomuna mies nauroi mulle kuin norsu ja kusi mun päälle
Koska en halua aiheuttaa surua äidilleni - se on ainoa syy yhä edelleen, kun vanha äitini on vielä hengissä.
Halukas kokemaan sen vähänkin hyvän mitä voi saada osakseen, vaikka suurin osa ajasta olisikin sitä miinuspuolta.
Ja onhan tää elämä muutenkin niin lyhyt, loppuu kohta vaikka ei nopeuttaisikaan.
Kuinkahan moneen itsemurhaan ovat osasyyllisiä uskonnot jotka väittävät että kuoleman jälkeen on jotain parempaa luvassa?
Lääkkeet petti.
Seur kerralla otan kilon.
Vierailija kirjoitti:
Halukas kokemaan sen vähänkin hyvän mitä voi saada osakseen, vaikka suurin osa ajasta olisikin sitä miinuspuolta.
Ja onhan tää elämä muutenkin niin lyhyt, loppuu kohta vaikka ei nopeuttaisikaan.
Ja siis parit kerrat piti yrittää ennenkuin tämän edes tajusin. (ranteita ja lääkkeitä)
En halunnut. Ja en kokenut olevani yksin tuossa tilanteessa.
ei ole, tiedän että Jumala on olemassa. 100 prosenttisesti. eikä taivaaseen pääse ilman Jeesusta.