Miksi et tehnyt itsemurhaa?
Miten sait käännettyä elämäsi suunnan parempaan itsemurhan kynnykseltä?
Kommentit (50)
13 vuotiaana yritin itsemurhaa, mutta se yritys estettiin suvun toimesta. Enää en pystyisi edes yrittämään itsemurhaa koska lisääntyneen iän myötä erittäin voimakkaaksi kehittynyt itsesuojeluviettini estää alitajuisesti, automaattisesti jo pelkät ajatuksetkin itsemurhan suunnittelemisesta tai toteuttamisesta. Ihan kuin minussa olisi tietämättäni kaksi sielua, mistä toinen sielu aina ohittaa minut alitajuisesti ja pakko ohjaa minut pois vaaratilanteista kaikin mahdollisin keinoin.
Lapset. Olen kasvanut ilman äitiä itse, samaa en halunnut lapsille.
En ollut masentunut, olin fyysisesti niin väsynyt, että henkisetkin voimavarat meinasivat loppua.
Koska itsekkäät paskahousut tappavat itsensä ja jättävät läheiset kärsimään.
Ensimmäisellä kerralla (lääkkeillä) epäonnistuin. Toisella kerralla valitsemani ohittava juna oli joko myöhässä tai peruttu.
Koska tiesin, että parempia aikoja tulee, kaikesta selviää ja minulla on vielä paljon saavutettavaa. Todella kliseistä, mutta nimenomaan niiden saavutettavien asioiden takia olen vielä tässä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:08"]Ensimmäisellä kerralla (lääkkeillä) epäonnistuin. Toisella kerralla valitsemani ohittava juna oli joko myöhässä tai peruttu.
[/quote]
*
Tismalleen sama minulla. Voi hiton VR...:D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:08"]Ensimmäisellä kerralla (lääkkeillä) epäonnistuin. Toisella kerralla valitsemani ohittava juna oli joko myöhässä tai peruttu. [/quote] * Tismalleen sama minulla. Voi hiton VR...:D
[/quote]
Ei se ollut se VR... vaan, joku joka ajatteli ettei ole teidän aika vielä lähteä....
Tiesin, ettei vanhempani kestäisi kuolemaani. Siksi olenkin luvannut itselleni, etten tapa itseäni ennen vanhempieni kuolemaa. Toivottavasti asiat ovat sitten jo paremmin :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:50"]14 lisää, sain myös nukahtamislääkkeitä lääkäriltä kun kerroin valvoneeni kaksi viikkoa putkeen. Aloin olla loppu ihan jo siksikin kun ajatukseni pitivät minut aina vaan hereillä. Pari nukuttua yötä paransi jo hiukan mielialaa. Toki itsemurha-alttius ja unilääkkeet eivät aina tuota ihan tätä toivottua lopputulosta...
[/quote]
11 päivää on valvomisen maailman ennätys vitun pelle
[/quote]
Jep, tämä on se ketju jossa kannattaa nillittää, haukkua ihmisiä ja pyrkiä aiheuttamaan toisille pahaa oloa. Olet varmasti ylpeä itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:08"]Ensimmäisellä kerralla (lääkkeillä) epäonnistuin. Toisella kerralla valitsemani ohittava juna oli joko myöhässä tai peruttu.
[/quote]
*
Tismalleen sama minulla. Voi hiton VR...:D
[/quote]
Tämä on kyllä itsekkäin tapa tehdä itsemurha! Miettikää sitä tuskaa minkä aiheuttaisitte sille ajoneuvon kuskille: ihmiselle, jonkun miehelle/vaimolle, lapsien isälle/äidille... Ikinä ei varmasti unohda sitä hetkeä kun painaa jarrua mutta on jo myöhäistä...
Itsemurhan tekijää itsekkäämpää ei olekaan.
pelkäsin helvettiä ja pelkään edelleen, siksi hidas itsemurha on kai kaljanjuonti ja tuomion odotus, jos Jeesus ei koskaan enää armahda ja uudista uskoani
Se että vaikka kuinka vaikeaa on ollut, olen itselleni velkaa elää ja yrittää päästä parempaan jamaan. Se pieni tyttö sisälläni ansaitsee nähdä mitä minusta tulee kaiken kärsimyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
pelkäsin helvettiä ja pelkään edelleen, siksi hidas itsemurha on kai kaljanjuonti ja tuomion odotus, jos Jeesus ei koskaan enää armahda ja uudista uskoani
Onko sulla käynyt mielessä että onko uskonnot vain aivopesua, millä sua saataisiin hallittua?
Yritin kyllä mutta en onnistunut. Kyllä kuulkaa vitutti kun tajusin ettei luuseri saa edes hengiltä itseään. Vitun epäonnistuja.