Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Ihana av-romanssi muodostumassa! <3
Se Toni on käynyt laittamassa aika asiallisia kommentteja maajussien Facebook sivuilla :'D
Hannasta kyllä näki, ettei ollut oikeesti juurikaan tunteita tommia kohtaan. Ei ollut suukosta mitenkään innoissaan ja näytti ettei oikein halunnut olla tommin lähellä. Kun taas tommi olisi ollut iholla vaikka koko ajan. Näki kyllä niin selkeästi, että tunteet ei olleet molemminpuoleisia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:44"]Se Toni on käynyt laittamassa aika asiallisia kommentteja maajussien Facebook sivuilla :'D
[/quote]
Wanha
Eikös se Mikko ollut alussa ihastunut Päiviin eniten, joten voihan se olla oikeesti ihastunut nyt kumpaankin. Ei ollut aivan varma Päivin tunteista ennen kuin tuon treffipäivän jälkeen. Joten emme voi olla varmoja, että nyt muka valehtelee pokkana.
Tuo Hanna vaikuttaa kyllä itsekeskeiseltä meikkipossulta, joka on lähtenyt ohjelmaan vain julkisuuden takia. Ällö.
Päivin seurassa Mikko oli selvästi ihastuneimman oloinen. Se toinen nainen taas muistuttaa ihan hänen äitiään.
Muistaakseni päivi on jotain 183-185 cm, alkujaksoissa se mainittiin.
Tommi joutui siirtymään "käsiohjelmalle treffien jälkeen..hyrrykkäblondi ei ottanut oikein syttyä lähentelyille. Ennen oli paremmin, ruutu-Risto ja punaviinit kierrekorkilla. Ps. Sika-Harrilla pommissa!
Miks mä en ymmärrä ton edellisen viestin pointtia... :D
Onkohan Olli "Daltonin veljesten" pikkuveli?! Kovasti samaa näköä niiden kanssa!!
Jos heidi ei jostain kumman syystä valitse anttia, mä vien sen <3 :D t. Mikkelin tyttö
Tuntuu pahalta, kun Mikon naisille jommalle kummalle tulee paha mieli :( Vaikka niinhän se on tässä ohjelmassa. Jännää, tuleekohan vielä jotain yllätyksiä valinnoissa?
Jotta en vaikuttaisi liikaa Joosuan sukulaiselta, Mikko vaikuttaa myös tosi mukavalta (ja on ilmeisesti massiakin) sekä Heidin Olli miellyttävät. Tuon Ollin äiti olisi kiva olla, sillä tavalla kivan oloinen.
Apua miten toi heidin kaveri on kalpee :O
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:24"]
Tuntuu pahalta, kun Mikon naisille jommalle kummalle tulee paha mieli :( Vaikka niinhän se on tässä ohjelmassa. Jännää, tuleekohan vielä jotain yllätyksiä valinnoissa?
[/quote]
Jep, molemmat niin symppiksen oloisia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/ Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen
[/quote]
No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin kirjoittaja
[/quote]
Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D
mistä päin olet ja minkä ikänen.
t. sinkkujäbä :D
[/quote]
Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..?
[/quote]
Ootko tosissas. Miekin olen P-Karjalasta :D
Käytätkö Skypee nii vois jutella Maajusseista siellä :D