Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Mikko ja Jaana ovat hyvin samannäköisiä... Sopivat yksiin.
Tää yks Heidin ehdokas on ihan luovuttanut jo :D Se kenellä ei oikein se naruhomma onnistunu. Heidin puheista päätellen hänkin on jossain välissä lähteny omille teilleen?
Olli ja Antti on niin ihania!!!
Joo melko selvä merkki tuo että anopille jo esitellään. Jaana siis.
Uuh, yrittikö Tommi vähä pusutella Hannaa autossa, salakavalasti laitto käden selän taakse :D Ja autoradallaki yritti päästä lähelle. Musta taas Tommi on ihana ja kelpais kyllä mulle :) Tosi komea. Taitaa olla vähän ujo?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:36"]Joo melko selvä merkki tuo että anopille jo esitellään. Jaana siis.
Uuh, yrittikö Tommi vähä pusutella Hannaa autossa, salakavalasti laitto käden selän taakse :D Ja autoradallaki yritti päästä lähelle. Musta taas Tommi on ihana ja kelpais kyllä mulle :) Tosi komea. Taitaa olla vähän ujo?
[/quote]
Komea ainakin jos miesihanteet ovat Pekko Aikamiespoika ja Mr Bean.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:36"]Joo melko selvä merkki tuo että anopille jo esitellään. Jaana siis. Uuh, yrittikö Tommi vähä pusutella Hannaa autossa, salakavalasti laitto käden selän taakse :D Ja autoradallaki yritti päästä lähelle. Musta taas Tommi on ihana ja kelpais kyllä mulle :) Tosi komea. Taitaa olla vähän ujo? [/quote] Komea ainakin jos miesihanteet ovat Pekko Aikamiespoika ja Mr Bean.
[/quote]
Höpö höpö :D Ihanan näkönen on! Jos en olisi varattu olisin varmaan laittanut kirjettä menemään.
Olipa vaivaannuttavat nuo Heidin treffit...
Täh siis Tommi valittee Hannan! Tuolla on pussaillaan :D En ois kyllä uskonu.
Heidi valitsee Antin, olen lähes satavarma.
Mua jäi ihmetyttään sen Lauran Mikon kommentti. Sanoi jotain, että toivottavasti Laura huomaa ihmisen joka on oma itsensä eikä esitä tms.
Mun sydän sulaa joosualle ja lauralle :))
Voi mikä pari Laura ja Joosua! Ihanaa :')
Mää huusin täällä ääneen että "joosua, tee jotain, pussaa sitä takasin!"
Onneks otti sit kädestä kii.
Ihana pari :)
VOI EI! Niiiin ihana tuo Lauran ja Joosuan hetki "laita silmät kiinni" :3 ihania molemmat!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:32"]Mikko ja Jaana ovat hyvin samannäköisiä... Sopivat yksiin.
[/quote]
Niin, molemmat ovat lihavia taikinanaamoja.
Tässä ohjelmassa on kyllä aina parasta, kun näkee miten ihmiset ihastuneena katsovat toisiaan :) Tulee itellekin kutkuttava tunne ja muistaa oman suhteen alkuajat <3 :) Miten se oli just tuollaista tuijottelua ja naureskelemista :)
Toi Olli on <3