Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Koko kauden mulla oli sellanen tunne, et tommi on hannalle pelkkä palkinto, josta taistellaan. Ja voiton jälkeen ei sit enää kiinnostakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:43"]Miten löydän joosuan fbstä? :D [/quote] Hae vaan nimel joosua, ei niitä niin montaa ehdotusta tuu ettetkö löytäis
[/quote]
No mulle tuli kymmeniä eikä kukaan näyttänyt Joosualta. Kerro speksit.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:02"]Nii voihan olla, että Tommi ja Hanna eroaa ton lomareissun jälkeen tai siellä huomaa, ettei niin paljon kiinnostakaan. Tuleeko ton lomareissu -jakson jälkeen vielä joku jakso, jossa kerrotaa mitä kuuluu nyt? Vai näkyykö jo samassa jaksossa?
[/quote]
Paljosta vetoo et se on hanna jota ei kiinnosta? Ja tommi haluaisi jatkaa, vaikkei sitä välttämättä tvssä myöntäisikään
Aika selkeät valinnat oli. Yksikään ei tullut yllätyksenä. Ja Tommin valinta ei harmita ollenkaan, koska tuntuu itsekin olevan jotenkin limainen tyyppi. Hannaa tuskin kiinnosti Tommi muuten kuin palkintona. Ei vaikuttanut aidosti kiinnostuneelta missään vaiheessa.
Tottakai sitä parhaan valitsee ja todellakin täällä olis itketty sit että "miks ei valinnut Hannaa ", jos oliskin ottanut Helenen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]Tottakai sitä parhaan valitsee ja todellakin täällä olis itketty sit että "miks ei valinnut Hannaa ", jos oliskin ottanut Helenen.
[/quote]
Mä en itkis, miks ei valinnu hannaa. Mä ihmettelisin ja olisin iloinen :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]Tottakai sitä parhaan valitsee ja todellakin täällä olis itketty sit että "miks ei valinnut Hannaa ", jos oliskin ottanut Helenen.
[/quote]Hannako se siellä huutelee?
Kenet se isompi ukkeli valitsi?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:21"]Kenet se isompi ukkeli valitsi?
[/quote]
Jaanan
Joosuan fb-profiilissa lukee "sinkku". Harmi homma!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:29"]Joosuan fb-profiilissa lukee "sinkku". Harmi homma!
[/quote]
Eikös se oo lukenu koko ajan? Jos on ollu vaan hämäystä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:01"]No Tommi valitsi nyt Hannan ja näin sen kuului sit mennäkin. Ei siitä Helenen kanssa olis mitään tullut. Helene liian epävarma ha olis varmasti myrkyttänyt koko suhteen alta aikayksikön. Toivotaan että Tommila joku kiva tyttö löytyy. Noista ei oikein kukaan ollut Tommin tyylinen.
Joku mukava, kiltihkö naapurintyttö olis passeli.
[/quote]
Helene epävarma ja myrkyttäny suhteen? Samaa sanoisin ennemmin annikasta, helenehän oli ihanan tasapainoinen
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:29"]
Joosuan fb-profiilissa lukee "sinkku". Harmi homma!
[/quote]
Kerro sukunimen kolme ekaa kirjainta, siis Joosuan.
Onko Mikkoa ja Jaanaa näkynyt missään yhdessä kuvausten jälkeen? Toivon heille ihanaa yhteistä tulevaisuutta <3
Jaaha. Mun yksi fb-kavereista ei ole päivittänyt naimastatustaan vuosiin, vaan siinä lukee yhä sinkku. Kaikki jotka sen tuntee oikeasti, tietää perheellistymisestä ja tuntemattomat saa luulla mitä lystää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:43"]
Onko Mikkoa ja Jaanaa näkynyt missään yhdessä kuvausten jälkeen? Toivon heille ihanaa yhteistä tulevaisuutta <3
[/quote]
Toivon heille laihdutuskuuria.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:50"]
Jaaha. Mun yksi fb-kavereista ei ole päivittänyt naimastatustaan vuosiin, vaan siinä lukee yhä sinkku. Kaikki jotka sen tuntee oikeasti, tietää perheellistymisestä ja tuntemattomat saa luulla mitä lystää.
[/quote]
Minullakaan ei lue mitään, vaikka olen ollut jo vuosia avoliitossa. Ei kaikki kaikkea paljasta, eikä kaikki päivityksetkään välttämättä ole julkisesti nähtävissä.
Joko keskustelu hyytyi? Onko mitään juoruja pareista? :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:59"]Äää mua harmittaa niin ton Tommin valinta, kun Helene ois ollu niin ihana ja hyvä valinta. Mutta kun piti toi Hanna ottaa....
[/quote]tottakai se Hannan otti, tommihan jo e kassa jaksossa sanoi että on helevatun ronkeli naisten suhteen. Etsi siis ylkonäöllisesti pinnallisen näköistä sirpaa joka sopii hänen panofantasiaan.