Lue keskustelun säännöt.
Tango-lastenkengät
21.04.2009 |
Onko kellään kokemusta? Minkälaiset ovat jalkaan? Eivät ole mitään aivan kalliimpia mutteivat halvimpiakaan.
Ilmeisesti on K-ryhmän oma merkki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ostin ensimmäiset ko merkkiset kengät lapselle ja olen erittäin tyytyväinen kenkien laatuun. Vaikka oli meillä kovassa käytössä niin niistä jää vielä pikkusiskolle siistit kengät. Tänä kevään ostin kummallekin tytölle tango-kengät. K-kengästä ostin.