Mies ja nainen ovat saman tasoisia silloin, kun molemmat saavat parisuhteesta yhtä paljon hyvää
Otsikossa oleellinen.
Täällä jotkut valittavat, että naisten rima on liian korkealla. Mutta eihän kenenkään tule alkaa suhteeseen josta ei saa hyvää elämäänsä.
Kommentit (6)
Tasoteoreetikkojen tulisi ymmärtää, että naiselle ei riitä se, että mies vain näyttää kivalta. Se on pieni bonus kaiken muun paljon tärkeämmän asian joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen eivät ole koskaan biologisesti tasavertaisia. 1 mies voi siittää 20 000 naista eikä yhdenkään naisen tarvitse ryhtyä s eksiorjuuteen miehelle.
Eikä tarvikaan. Sen miehen vain tulee tuoda niin paljon hyvää naisen elämään, että elämä hänen kanssaan kiinnostaa.
Jos mies saa nautintoa naisen kauneudesta, niin kyllä sen miehenkin pitää pystyä tuomaan yhtälailla nautintoa sen naisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Exceltaulukko auttaa asiassa.
Sellainen toki voi auttaa, ja on helppokin tehdä.
Mieheni rakastaa minua [x]
Minä rakastan miestäni [x]
Mies ja nainen eivät ole koskaan biologisesti tasavertaisia. 1 mies voi siittää 20 000 naista eikä yhdenkään naisen tarvitse ryhtyä s eksiorjuuteen miehelle.