~+?+~ Pikku2 vko 17 (20. - 26.04.2009) ~+?+~
Lääst viiks pino!! =)
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Mä tossa laskeskelin että tässä kuussa mulla oli ovulaatio vasta 17 päivä joten menkkoja voin vasta odotella siitä 2 viikon päästä. Eli tää kierto on pitempi..Mutta silti toivon että ne menkat eivät ala :) Mutta silti sunnuntaina viiemistään testailen.
on: Oireet samat kuin ennenkin.
Mulla oli tässä kuussa ovulaatio vasta 17 päivä joten menkkoja voi odottaa siitä 2 viikon päästä. Eli ennen 29 päivää ei kannata testata koska se ei vielä näy ehkä testeissä. Tuossa juuri muistin tuon asian.
on: Oireet jatkuu samoina,ja toivon todella ettei menkat ala :)
sannis kp 22/28
Kävin ostamassa 2 clearbluen tavallista raskaustestiä ja ajattelin testata vasta ensiviikon puolella. Koska mulla menkat pitäisi alkaa 29-30 päivä. Ja kun se ovulaatio oli myöhemmin.. :)
sannis kp 23/28 vasta..
*Tiivi-Taavi-09*
Nyt vaan sitten ootetaan, että mitä tuleman pitää. Joko menkat alkaa (mitä ei kyllä toivo) tai sitten pärähtää tikkuun ne 2 maagista viivaa!! =) Tsemppiä!
*Sannis85*
Joo, hyvä päätös testata vasta ens viikon puolella, ei mee (toivottavasti) testit hukkaan. Toivottavasti sulla ne kaks viivaa piirtyy tikkuun sitten ens viikolla! =)
*OmaNapa*
Tänään tulee nyt sitten reilummin valkkaria, vaikka mun mielestä se ei oo niin venyvää, eikä välttämättä niin kirkastakaan, kun sillon maanantaina. On vaan nyt sitten ns. "kaiken varalta" saatava ukkeli innostuun tänä iltana tuolla makkarin puolella! =) Sittenpä on ainakin taas siittiöt odottamassa..
Eikö *siittiöt* yleensä *elä 2-3 vuorokautta* naisen sisällä? Elikkäs kun me keskiviikkona pupuiltiin ja nyt jos tänään tai huomenna pupuillaan seur. kerran, niin mahikset pitäis olla hyvät. Eikö niin?? Sitten se on vaan ootettava n. 2 viikkoa, tuottiko tämän kierron pupuilut tulosta.
Nyt poika päikkäreillä ja kun mies kotiutuu töistä, niin lähden ostamaan kaverin vaaville jonkun kivan vaatteen ja huomenna pääsen sitten sitä tuoretta ja pientä nyyttiä katseleen sairaalaan! =)
*=) Lisbet, kp 15/31-33, yk 8.*
Sannikselle onnea testailuun!!!!!
Lisbet: siittiöt voi kai elää pitempäänkin, mutta joka toinen päivä olis varmaan hyvä sekstailla... Tai tiedä sitten... siis niinku oviksen aikoihin.
Mua vähän masentaa. Menkat ei ala ja kolmas raskaustestikin näytti negaa eilen. Plaah. Turhauttavaa ootella, kun ei pääse "tositoimiin". Pakko varaa varmaan nyt se gyne... Mulla tuli tänään oikeen itku kun ajttelin että sen kakkosen tekeminen on niiiiin vaikeeta...esikoinen pitäs elokuussa laittaa tarhaan....rahat on ihan finaalissa....laihis tökkii...
On tää naisen elämä vaikeeta! Mies viellä pisti vettä myllyyn, kun sanoi että koskas se toinen vauva oikein ilmoittelis itestään?? On kuulemma kauhee vauvakuume ja haluaa ehdottomasti sisaruksen esikoiselle. Ei siis mitään paineita =(
Oon tällä viikolla joka päivä käyny leikkipuistoissa, pyöräilemässä, lenkillä etc. että sais jotain muuta mietittävää... Ja huomenna duuniin, jep.
Kiitos ja anteeksi =)
Mä haluun vauvan!!!!!!!!!!!!!'
T: Mä kp44/ 28-30
Mulla sekaisin maha ja huono olo :| Tai paha olo helpottaa jo!! Mutta mahassa velloo.. En millään jaksaisi odottaa ensiviikkoon että saisin testata..Tiedän kyllä että testi ei näytä mitään vielä. Mutta kun testejä on 2 niin himottaa testata : )
Ja yritän olla pettymättä jos menkat alkaakin. Sitten vaan uutta yritystä kehiin. Mä lähden kohta töihin joten illalla palailen.
sannis kp 24/28
*MASUNASU08*
Toivottavasti menkat alkaisi sulla mahdollisimman pian, että pääsisitte taas "tositoimiin".. Tiedän ite tunteen, kun mullahan oli tässä pari kuukautta sitten niin pitkä kun 44 päiväinen kierto.. Testejä kului monta ja loppujen lopuks meni jo hermot tilanteeseen ja ootti vaan, että menkat alkaisi ja pääsis aloittamaan alusta.. Haleja! =)
*SANNIS85*
Jos vaan malttaisit *edes* 2 päivää oottaa, niin sitten vois jo periaatteessa testata. Koska testihän voi näyttää positiivista jo 9 päivää oviksesta. Ja kun sulla on nuo oireetkin noin vahvat. Pidä ajan tasalla meidät kaikki!! =)
*OMA NAPA*
No nyt on sitten laitettu taas siittiöt sotapolulle! =) Mies oli niin hupanen eilen sekstailun jälkeen, kun totesi: "No nyt sitten nähdään tulos 9kk päästä." =) Pitäispä paikkaansa ja tärppi olis käyny..
Eilen nippaili oikealta puolen alavatsaa ja muutaman kerran on vielä tänäänkin tuntunut.. Mutta luulen, että ovis on nyt sitten tapahtunut. Munasolu oli sillon keskiviikkona 1,86cm halkaisijaltaan ja lääkäri sanoi, että irtoaa kun on n. 2cm ja sanoi vielä, että nyt on ne "kriittisimmät" päivät, että munasolu voi irrota mikä päivä vaan.. Ja nyt ei enää valkkariakaan tuu niin paljoa.. Eli nyt sitten odotetaan tuonne.. hmm.. Äitienpäivä viikonlopulle, ennen kuin edes harkitsen testin tekemistä!! =) Olispa ihana Äitienpäivä lahja, jos saisin positiivisen testin!! =)
Nyt katsomaan sairaalaan kaverin vauvaa..
Ihanan aurinkoista & lämmintä viikonloppua kaikille!! =)
*=) Lisbet, kp 16/31-33, yk 8.*
Juu eli menkat ne sitten eilen alkoi..toisaalta "hyvä" siinä mielessä ettei tartte enää ootella ja ihmetellä,kun ne testitki negaa näytti, mutta oishan se ollu superhyper ihanaa olla jo raskaana.
No mutta nyt ei auta kuin kohti uutta ovulaatiota :)
-PunaistenPäivien Tiivi-Taavi kp 2/28-29
Tervehdys kaikille!
Täällä ollaan vietetty hiljaiseloa, kun on pikkusen rankkaa ollut kaikilla elämän osa-alueilla. Tyttö on viikon riehunut öisin tutin jättämisen takia, nyt ehkä vähän alkaa helpottaa. Sinnikäs tyttö! Eli nukkumiset olleet vähän huonot. Ja senpä takia tietysti miehen kanssa on riidelty aiheesta kuin aiheesta... ja menkat alkoi pari päivää etuajassa, mikä oli kyllä odotettavissakin, kun ei sitä ovista tainnut olla ollenkaan. Joskus niin tökkii kaikki...
Että nukuttuja öitä, ovulaatiota ja parempia aikoja odotellessa =)
t. Irina kp 4/28
*Tiivi-Taavi-09*
Pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivottavasti teille syntyis helmivauva! =)
*Irina77*
Kyllä se varmaan alkaa olemaan voiton puolella tuon tutin kanssa =) Tsemppiä myös sulle uuteen kiertoon =)
*Soffu*
Mikä siellä tilanne? Alkaako sulla piinaviikko ens viikolla??
*Entäs te MUUT??*
*Oma napa*
No nyt on sitten vielä kolmannen kerran laitettu siittiöt sisuksiin! =) Eli nyt on tää viikko menny "joka - toinen - päivä" -menetelmällä. Joten jos ei nyt tärppää, nii ei voi ainakaan sanoa etteikö yritystä olis ollu.. Eilen illalla ja tänä aamuna tuli reilummin valkkaria, mutta ei ollut enää mitään venyvää, vaan kirkasta.
Nyt hakemaan poikaa mummolasta, oli viime yön siellä. Aurinko paistaa ja on aivan ihanan lämmintä, joten taidamme lähtee vielä ulkoilemaan ennen ilta palaa.
*=) Lisbet, kp 17/31-33, yk 8.*
Ollaan oltu ulkona melkein koko päivän. joonas nukkuu ja mulla oma rauha : )
on: alamaha juilintaa,väsyttää ja pissattaa koko ajan. Mulla on muutenkin jäänyt edellisestä raskaudesta alamahalle sellanen pömppö joten en osaa sanoa onko maha turvonnut. Mutta rinnat tuntuu turvonneen.. Ja arvaa vaan negaa se testi näyttää mua pelottaa jo valmiiksi : /
sannis kp 25/28-29 yk 1
Niin voihan se olla sitten (toivottavasti ;) ) että se ovis oiski ollu myöhemmin mitä luulin, onneks ollaan pupuiltu kuitenki ihan ahkeraan "koko kauden" :D että ei siitä periaatteessa pitäis olla kiinni...
Alkuviikosta käytän poikaa neuvolassa niin katotaan mitä siellä sitten sanotaan mikäli tämä tilanne ei tästä muutu.
Tiivi-Taavi (kp 32/28-29-tai näköjään jotain muuta ;) ..iteki jo ihan sekasi...