~+?+~ Pikku2 vko 17 (20. - 26.04.2009) ~+?+~
Lääst viiks pino!! =)
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Missä te kaikki pikkukakkosta haluavat ootte??
*KUULUMISIA!!!!*
=) Lisbet.
Missä te kaikki ootte???
*KUULUMISIA, KIITOS!!!!*
=) Lisbet.
Ps. Tää sivu tökkii *aika* pahasti tänään..
Täällä ovulaatio luultavasti ollut ja mennyt. Nyt koitan jaksaa odottaa menkkojen alkuun ennen kuin testaan :) Toivotaan että tärppää,mutta tämä on vasta yk 1 joten en luo kauheita paineita jos ei onnistu.
Nyt menossa kp 19/24 Yk 1
Toivotaan että tämä olisi sitä itseään. Eilen illalla paleli aivan uskomatonta..Aamulla mahaa nippaili ja väsyttää paljon.
Nyt kp 19/24 Yk 1
Nyt kauppaan. :)
Kiitos LISBET! Voi kun se ovis tulisi sulla ja sitten se plussakin. Tikutatko sä oviksia? Mun pitäisi ehkä kai tutustua tarkemmin tuohon puoleen myös.
ON: No eipä olla vielä plussattu. Testasin itse asiassa negan eilen päivällä, mutta sen jälkeen lakkasi minimaalinen muutaman tunnin kestänyt tuhruvuotokin, mutta väsymys, kuvotus, rintojen aristus vain jatkuvat. Tänään olis nyt kp 27. Yritän malttaa olla testaamatta taas huomenna... pieni toivo siis elää yhä, kun tuo eilinen testi voi hyvin olla väärässä, ei ollut sitä Clearbluen suosittelemaa aamupissaakaan :-)
Nyt jos plussaisi vielä saisi la:n tälle vuodelle, 30.12. Hitsi mä tipun tällä kertaa kyllä niin korkeelta jos en plussaa. Sen keskenmenon takia on nyt mennyt kierukanpoistosta 7 kuukautta ja tässä sitä ollaan edelleen. Jos olis vähän vähemmän ikää, ei niin haittaisi, mutta kun olen jo 35, ja juuri päättänyt, että haluaisin vielä kaksi lasta, niin alkaa paniikki iskeä.
Kerron sitten heti mitä kuuluu... toivottavasti se täti nyt pysyy poissa.
TIIVITAAVI:
tuliko täti vielä vai elätteletkö sinäkin vielä toivoa? Meillähän on kp:t aika samoissa.
Sinisini kp 27/25-29, yk 4 (km:n jälkeen)
(sori jos tulee jo kolmannen kerran, koko ajan saan herjaa, että keskustelut on poissa käytöstä...)
Kiitos LISBET! Voi kun se ovis tulisi sulla ja sitten se plussakin. Tikutatko sä oviksia? Mun pitäisi ehkä kai tutustua tarkemmin tuohon puoleen myös.
ON: No eipä olla vielä plussattu. Testasin itse asiassa negan eilen päivällä, mutta sen jälkeen lakkasi minimaalinen muutaman tunnin kestänyt tuhruvuotokin, mutta väsymys, kuvotus, rintojen aristus vain jatkuvat. Tänään olis nyt kp 27. Yritän malttaa olla testaamatta taas huomenna... pieni toivo siis elää yhä, kun tuo eilinen testi voi hyvin olla väärässä, ei ollut sitä Clearbluen suosittelemaa aamupissaakaan :-)
Nyt jos plussaisi vielä saisi la:n tälle vuodelle, 30.12. Hitsi mä tipun tällä kertaa kyllä niin korkeelta jos en plussaa. Sen keskenmenon takia on nyt mennyt kierukanpoistosta 7 kuukautta ja tässä sitä ollaan edelleen. Jos olis vähän vähemmän ikää, ei niin haittaisi, mutta kun olen jo 35, ja juuri päättänyt, että haluaisin vielä kaksi lasta, niin alkaa paniikki iskeä.
Kerron sitten heti mitä kuuluu... toivottavasti se täti nyt pysyy poissa.
TIIVITAAVI:
tuliko täti vielä vai elätteletkö sinäkin vielä toivoa? Meillähän on kp:t aika samoissa.
Sinisini kp 27/25-29, yk 4 (km:n jälkeen)
Täällä paistaa ihanasti aurinko. Ja mä menen iltaan töihin. :)
ON: Alaselkää särkee koko ajan..Pissattaa myös usein joten toivossa on hyvä elää. Illalla palelee..Nyt siis kp 20/25 Mulla tuo kierto on yleensä se 24-25
Mulla on se clearbluen testi tuolla kaapissa. Mutta yritän malttaa odottaa jos menkat ei alkaisikaan :D Sillähän voi testata jo 4 päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.
Nyt lajittelemaan pyykit kaappiin.
Katotaan monta kertaa tää tulee, tulee nimittäin vain teksti, että keskustelut poissa käytöstä...
Eli täti sitten eksyi meille sunnuntaina kuten arvelinkin... Joten siitäkin tämä hiljaiselo...
Mitenkäs Tiivi-Taavi ja missäs se Elli-Nelli piileksii panttaamassa uutisia????
Sinisinille kanssa peukkuja!!! Jospa tuo tuhruvuoto olisi ollut vaikka kiinnittymisvuotoa...:)
Millon meinasit Sannis testata? Toivotaan, että noi oireet ois sitä itteesä!!! :)
Me lähdetään nyt sitten Kreikkaan kokeilemaan sitä lapsen tekoa, josko se siellä onnistuis paremmin...;) Eli vapun jälkeen lauantaina lähdetään, joten ovulaatio osuu just sille viikolla, kun siellä ollaan..;) Ihana päästä reissuun!!!!!
Mutta nyt jatkamaan, pikaisesti vain!!
Kaisa 4, kp 3/30, yk 6 (JO!!!!!)
Eli täti sitten eksyi meille sunnuntaina kuten arvelinkin... Joten siitäkin tämä hiljaiselo...
Mitenkäs Tiivi-Taavi ja missäs se Elli-Nelli piileksii panttaamassa uutisia????
Millon meinasit Sannis testata? Toivotaan, että noi oireet ois sitä itteesä!!! :)
Me lähdetään nyt sitten Kreikkaan kokeilemaan sitä lapsen tekoa, josko se siellä onnistuis paremmin...;) Eli vapun jälkeen lauantaina lähdetään, joten ovulaatio osuu just sille viikolla, kun siellä ollaan..;) Ihana päästä reissuun!!!!!
Mutta nyt jatkamaan, pikaisesti vain!!
Kaisa 4, kp 3/30, yk 6 (JO!!!!!)
Mä meinasin kiltisti odottaa ainakin sunnuntaihin kun menkat pitäisi laskujen mukaan alkaa 27.4 maanantaina. Jos vaikka silloin testaisi..Mutta eri asia maltanko.. : )
ON: Mahaa vihlonut töissä koko ajan. Ja alaselkä on kipeenä..Mahassa sellanen pistävä kipu..Ja väsymys on ihan jatkuvaa.
sannis kp 20/25
Joonas nukkuu päiväunia ja mulla oma rauha,ruoka tulossa ja kohta syömään.
ON: Äsken kun joonasta otin syliin tuli sellanen inhottava repäisevä kipu alamahalle,mitä ei kyllä ole aikaisemmin ollut. Ja alaselkä särky jatkuu. Pissattaa kyllä usein,mutta mä käyn kyllä muutenkin usein vessassa. :) Toivon vaan että olisi tärpännyt..
Mitäs muille kuuluu?
sannis kp 21/24
Onpas meillä hiljaista täällä!! Missä te kaikki oiotte? Ja Elli-Nellistä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.. Tulkaa nyt kertomaan kuulumisianne!!! *PLEASE!!*
*SANNIS85*
Kuulostaa *niin* lupaavalta nuo sun oireet!! =) Voi ku testi nyt sitten olis *positiivinen!!* =)
*SINISINI*
En tikuta ovista, ihan "oireiden" mukana mennään.. Mikä sulla on tilanne? Jokos olet testannut??
*KAISA4*
Toivotaan tosiaan sitä tärppiä Kreikan matkalla!! =)
*OMA NAPA*
Lääkärissä käyty. Oikean puoleisessa munajohtimessa näkyi ihan näinä päivinä puhkeavan "munan" =) Eli eletään niitä otollisimpia aikoja nyt.. Kumpa vaan saisin miehen innostumaan tänään sitten laittamaan siittiöt "sotapolulle" ja sitten vielä tossa perjantaina/lauantaina. Sitten onkin kaikki tehty tälle kierrolle ja sitten vaan odotellaan..
Lääkärin kanssa päätettiin, että annetaan mennä kesän yli tämä projekti ja sitten jos ei ole tärppiä tullut sinä aikana, niin katotaan jos aloitetaan joku lääkitys.
Nyt syömään ja sitten hakemaan poikaa mummolasta.
*=) Lisbet, kp 13/31-33, yk 8.*
Jostain syystä tämä oikkuilee koko ajan ku yrittää lähettää näitä viestejä :(
Mutta täällä edelleen tätiä ootellaan...
Jos norm. kierron mukaan menee niin nyt menkat myöhässä 2-3 päivää.. En oo vielä testaillu, mutta eiköhän tässä pitäisi jo, silloin lauant. tosiaan tein sillä Clearbluen herkällä testillä mutta se näytti ainakin miinusta. Jospa ei sitten kuitenkaan oo kierto muuten vaan sekaisin.
Alaselkä on ollut muutaman päivän kipeenä ja koko ajan ollu tunne että menkat tulee mutta ei oo näkyny.
Aurinkoista päivää teille toivottelee Tiivi-Taavi joka lähtee testin ostoon :D
No mua himottaisi testata..Mutta pelkään että testi näyttää negaa..Mulla on tuolla testinä se clearbluen digitaalinen testi. Mutta voiko kyseinen testi näyttää raskauden jo 4 päivää ennen menkkojen alkua..?Onko kukaan käyttänyt tota testiä?
ON: mahaa nippailee ja taas väsyttää. Nukuin päivällä unet mutta silti väsyttää. Ja mahassa outo painon tunne. Rinnat ja etenkin nännit todella kipeet. Maanantaina Miten toi muuten lasketaan toi kuukautiskierto? Eikö se ole menkkojen alkupäivästä seuravien menkkojen alkamisen edelliseen päivään?
Mä oon laittanu tänään etupihalle nurtsin kasvamaan ja koko illan siivonnu kämppää. Pikkasen oon nyt rätti-poikki-puhki. Huomenna sitten jatkuu hommat... Täytyy ehkä käydä laittaa mökille siemenet itää... Pitää käyttää vapaapäivät kunnolla hyödyksi. =)
Sannis: Anna mennä vaan!!! Eiköhän se jo näy..... =)
Lisbet: Voi mäkin haluun tollasen pallvelun joka kuukaus: lääkäri kattois millon ovis on ni ei tarvii sit ite miettiä...=D Miks mulla ei oo omaa lääkäriä täällä kotona? =D Toivotaan että kesän aikana tärppää teillekkin!
Mun on ihan pakko painuu suihkun kautta petiin. Pikasen on mehut menny....
Soffu kp ehkäpä 19/27-28 yk 2 vai onks tää jo 3.? mä oon kyl ihan pihalla....
No tätihän se sitten eilen saapui eli eletään nyt sitten kiertopäivää 2.
Että oikeasti siis niin niin niin masentaa. Kyllä tämä tästä, mutta menee taas muutama päivä aallonpohjalla. Kauankohan tähän nyt sitten oikein menee yhdellä munanjohtimella ja tällä iällä??????
No turha vinkua, kunnon yritystä vain taas kehiin ja kyllä tämä tästä. On niitä vanhempiakin yrittäjiä (kai).
TIIVITAAVI - sulla vois nyt kyllä olla jo ollut tuuria, testaa jo :-)
Muut - unohdin jo mitä siellä muut oli kirjoitellut, ne pitäis saada tähän näkyviin kun vastaa niin voisii kirjoitella kaikille aikomansa.... ainakaan ei onnistu mun kaltaiselta lahopäältä!
Lähden nyt reissuun ja palailen ensi viikolla asiaan. Silloin on vähän hauskemmat kiertopäivätkin.... tämä alkukierto on ihan turhanpäiväistä ajantuhlausta... ;-)
t
Sinisini, kp 2/24-29, yk 5 kai sitten nytten
testasin tuolla clearbluella ja yllättäen näytti negaa. No mutta vielä en luovuta,koska menkat pitäisi alkaa vasta maanantaina. Ja huomenna haen uuden testin jonka teen viimeistään sunnuntaina. Tuossa digitaalisessa testissä on se tyhmä ettei voi tutkailla jos vaikka näkyisi toinenkin viiva :D Mutta huomenna haen apteekin oman tai sen clearbluen tavallisen testin.
on: Mahaa juilii edelleen ja tissit todella kipeet. Päätä särki myös aamulla mutta nyt pää on jo parempi. Yleensä päänsärky on mulla merkki menkkojen alkamisesta joten toivotaan että täti menee ohi.
sannis kp 22/25
No niin nyt on taaaas testattu.. ja nega tuli :( , en ymmärrä mikä tässä nyt oikeen kiikastaa. Menkoista ei oo mitään tietoa.
Ärsyttää tämä ootastelu ja epävarmuus tätin tulosta..ku kait sen sitten pitäs olla tulossa.
*TIIVI-TAAVI-09*
On se nyt kumma, ettei testiin sitten sitä plussaa tullut!! =( Jospa sulla olis ollu ovis myöhemmin, kun luulet.. Hyvä motto on tässä vaiheessa, että *NIIN KAUAN KUN TÄTIÄ EI NÄY, ON MAHIKSET HYVÄT!!*
*SANNIS85*
Jos avaat testin (eli rikot sen), niin siellä sisällä on semmoinen "liuska", missä näkee ne viivat. Mutta jos sulla olikin vasta ovis sillon kp 16-18 välisenä aikana, niin ei testi välttämättä näytä sitä vielä. Sinuna testaisin vasta ens viikon lopulla uudemman kerran (helppo se on sanoa..), mutta ihan vaan sen takia, ettei sun tarvi pettyä negasta testistä. Herkimmät testit voivat näyttää positiivisen tuloksen 9-11 päivää oviksesta.. Eli jos sulla olis ollu ovis esim. kp 16, nii herkkä testi *voisi* näyttää oikean tuloksen kp 25-27, jos nyt laskin oikein..
Toivottavasti se plussa sieltä vielä tulee!! =) Ainakin sulla nuo oireet kuulostaa *NIIN* hyviltä!! =)
*SOFFU*
Aattele ku olisikin ihanaa, jos olisi mahdollisuus saada joka kuukausi selville oikeen ultralla ja lääkäriltä, että millon kannattaa laittaa "siittiöt sotapolulle"!! Ei tarvis stressata turhaan! =) Muistaakseni sulla on menossa yk 2 =)
*SINISINI*
Pahoittelut tädistä! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!! =) Mulla on kaveri jolla on vain 1 munajohdin ja sillä on 2 lasta. Ihanaa reissua sinne sulle!! =)
*OMA NAPA*
Jippii, eilen laitettiin sitten siittiöt odottamaan munista!! =) Toivotaan että ajankohta oli oikea.. Puhuin miehelle, että vielä jos perjantaina tai lauantaina saisin vielä satsin nuijapäitä, niin sitte ei ainakaan voi sanoa, että eikö oltaisi yritetty tämä kierto. Katotaan saanko niitä! =) Tosi harvakseltaan tunnen oikealla puolella pieniä vihlaisuja, joten olisko se munis kohta irtoamassa??
Ihmetyttää vaan kummasti vieläkin semmoinen juttu, että mulla tuli *maanantaina* sitä kirkasta ja venyvää limaa, *tiistaina* alkoi "kuiva kausi" ja *keskiviikkona* lääkäri sanoo, että munis on vasta irtoamassa.. Eli siis ei nähtävästi mulla nuo limat oikeaan aikaan tullu..
Olin pojan kanssa pihalla aamulla n. 2 tuntia ja sitten tultiin syömään. Nyt poika nukahti päikkäreille.. Aah, tätä rauhaa!! =)
*Aurinkoisin terkuin, Lisbet (kp 14/31-33, yk 8).*
*SINISINI*
Kiva kuulla susta pitkästä aikaa!! =) Joko olet tehnyt testin? Mikä oli tulos? Saako sut merkata plussanneisiin??
*SANNIS85*
Olispa nuo niitä raskausoireita!! =) Kuulostaa ainakin hyvältä, mutta voivat taas toisaalta olla ovisoireitakin.. Katotaan tuleeko sulla plussa pian testiin!! =)
*ELLI-NELLI*
Missä oot???????
*SOFFU*
Miten meni mökkireissu? Oliko pupuilurikas?? =)
*OMA NAPA*
Eilen tuli heiluteltua peittoa taas kerran (ed. kerran viime keskiviikkona). Jonkin verran nippaili oikean puoleista munista illalla ja on "märkä" olo, mutta ei ainakaan vielä mitään venyvää ole. Ja ei mulla näin aikasin ole vielä ovis ollutkaan.. On kai sitten tuloillansa..
Sen näkee sitten ylihuomenna kun mulla on se lääkäri. Se näkee onko edes ovista tässä kierrossa ym. Toivon tosiaan, että lääkäri kirjoittaisi lähetteen naistenpolille ja saisin "lääkettä näihin vaivoihin".
Nyt aamupalan tekoon ja pyykit ulos kuivumaan! =)
*=) Lisbet, kp 11/31-33, yk 8.*