Kun kaikki "täydellinen" romahtaa!!!
Voimia vaan sulle. kamala tilanne, toivottavasti meille ei käy koskaan noin.. =(
Minun mielestäni teidän täytyy vain puhua asiasta avoimesti, et tietenkään voi "pakottaa" miestäsi rakastamaan sinua, jos niin ei ole.
Ehkä teidän täytyy erota, parempi se on lapsillekin kuin elää riitaisassa, katkerassa perheessä, eikö? Yritä säilyttää ylpeytesi ja ajatella että hän siinä menettää ja paljonkin!
Elämä kantaa, ja ehkä tässä on myös sinulle uusi sivu aukeammassa..
Haleja.
Kommentit (24)
hetken huumaa rinta rottingilla ja kohta se itkee oven takana häntä koipien välissä.
Yli puolet suomalaisista on kokenut saman. Maailma ei kaadu tähän, vaikka ero onkin ikävä tragedia. Ole onnellinen, kun moisesta eroon pääset. Vai voitko antaa anteeksi, että on uittanut vehjettään muualla?
Voimia, pärjäät!
Mullakin on ollut aika surkeata parisuhteessa, mun mies alkoi tykkäämään tuosta alkoholista vähän liian paljon. Enemmän kuin perheestä. Väsyttää pelätä koko ajan juoppohullua. Meilläkin yli 10 v. mittarissa ja pieniä lapsia.
Joskus toivoisin että mulla olisi veli joka voisi pieksää vähän järkeä sen päähän. Puhuminen kun ei auta. Itsekäs, itsekäs, itsekäs...
Sellaisia perkeleitä ne miehet tosiaan on!!! Onhan se kiva kun nyt miehelläsi on valinnan varaa. Kyllä sinä selviät. Pää kylmänä vaan, ja päivä kerrallaan. Et ole ainoa jolle tämä on tapahtunut. Tsemppiä.
ja niin klassinen tapaus; hetken huumaa ja kohta se on häntä koipien välissä oven takana.