Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: miesten törkeimmät tekoset!

Vierailija
17.04.2009 |

.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa arvostelette miehiä sen mukaan, jonka mukaan he toimivat, kun pelkäävät seuraamuksia kanssanne?

Ei sellaista tyyppiä olekaan, kuin toivotte olevan. Ne ovat tulevaisuuden tyydyttäjärobotteja!

Vierailija
102/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:03"]

Miksi vitussa arvostelette miehiä sen mukaan, jonka mukaan he toimivat, kun pelkäävät seuraamuksia kanssanne?

Ei sellaista tyyppiä olekaan, kuin toivotte olevan. Ne ovat tulevaisuuden tyydyttäjärobotteja!

[/quote]

Itsekin olen pannut salaa mustia miehiä, kavaltanut mieheltäni rahaa, valehdellut rakastavani häntä ja synnytin työpaikkaromanssista alkaneen lapsen väittäen sen olevan mieheni. Joudun käyttäytymään näin ja salailemaan, koska pelkään seuraamuksia. Luulisi hänen ymmärtävän minun näkemykseni, mutta hän ei taida olla tarpeeksi empaattinen tajutakseen. En ole koskaan rakastanut häntä, mutta en tahtonut satuttaa jättämällä, se olisi voinut olla hänelle vaikeaa :/. Näin on hänen kannaltaan paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:16"]

Silleen off topic, mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän sitä puolisoa, joka hakee "salarakkaan" kun oma vaimo tai mies on pahasti sairaana ja sairaalahoidossa. Ei siinä ole kyse pahuudesta vaan varmaankin hellyydenkaipuusta ja ihon ikävästä, on joku joka pitää hyvänä kun itsellä on paha olla ja se, jonka oikeasti siihen vierelle haluaisi makaakin sairaalassa.

Sitä mä en kyllä ymmärrä, et menee niin pitkälle että antaa toisen muuttaa yhteiseen kotiin, se menee rajojen yli.

[/quote]

Vai että oikein "ihon ikävää"... Pitäisiköhän tuollaisessa tilanteessa kuitenkin pyrkiä ajattelemaan sillä ylä- eikä alapäällään.

Vierailija
104/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minä ymmärrän näitä "kamalia miehiä". Monet pelkäävät teitä niin paljon että pitää valehdella. Jos osaisitte ottaa asiat rennommin niin miesten ei tarvitsisi kieroilla ja käyttää likaisia konsteja.

Miksi naiset ovat niin tiukkiksia monien asioiden suhteen???

ihmettelevä miekkonen

Vierailija
105/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma puoliso on hwnkihieverissä sairaalassa, niin ei luulisi paljon mitään "ihon ikävää" olevan vaan päälimmäisenä tunteena huoli siitä omasta puolisosta.

Toki ehkä sitten jpssain vaiheessa, jos puoliso on sairaalassa kuukausia tai vuosia, saattaa tulla vastaan tilanne, jossa pitää päättää, että mitä tekee. Jatkaako kuten ennen, jättääkö sen sairaan, hoitaako tarpeensa pettämällä.. Mutta joku kuukauden sairaalajakso yms. ei vielä pitäisi niin raskas koitos olla.

Vierailija
106/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:42"]

Miehenä minä ymmärrän näitä "kamalia miehiä". Monet pelkäävät teitä niin paljon että pitää valehdella. Jos osaisitte ottaa asiat rennommin niin miesten ei tarvitsisi kieroilla ja käyttää likaisia konsteja.

Miksi naiset ovat niin tiukkiksia monien asioiden suhteen???

ihmettelevä miekkonen

[/quote]

Jeps. Aina saa pelätä, jos käy tuopilla tai kymmenellä lähiön kapakassa. Sitten pitää valehdella ettei ole jutellut kenenkään naisen kanssa, kun muuten nousisi helvetin mekkala.

Ja mitään ei ole tapahtunut vain keskustelua ihmisten välillä.

Aina pitää valehdella ja pelätä hulluja, mustasukkaisia, kahjoja, heikkoitsetuntoisia naisia :(

Miksi vitussa puututte aina kaikkeen? Sitten pitää väärennellä totuutta, kun ei jaksa aina riidellä kaikesta.

T: PAKKO TEHDÄ SALAA JA VALEHDELLA

Vierailija
107/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 09:34"]Mä voitan tän kisan, valitettavasti!

Tämä tapahtui kaverilleni. Hän seurusteli "Pekan" kanssa. Pekka oli menevä mies, joka oli hyvässä duunissa jonain isona päällikkönä tai johtajana, en muista kumpi. Työhön kuului paljon matkustelua ja pariskunta näki toisiaan aika harvoin. Nainen oli onnellinen suhteestaan ja kertoili aina välillä heidän kuulumisia.

He olivat seurustelleet jo jonkin aikaa, kun heidän piti muuttaa yhteen "Pekan" omistamaan asuntoon. Nainen otti duunistaan muuttopäivän vapaata. Uutta asuntoa hän ei ollut nähnyt ollenkaan muuta kuin kuvista, sillä aina kun hänellä oli mahdollisuus sitä käydä katsomassa, ei se sopinut asunnossa vielä olevalle vuokralaiselle tai miehelle. Tää mun kaveri luotti miehen kuvaukseen asunnosta, mutta päätti jostain syystä vielä kuitenkin pitää oman asuntonsa kuukauden verran, että saisi rauhassa muuttaa. Onneksi niin. Muuttopäivää ei sitten koskaan tullutkaan, kun "Pekka" oli niin kiireinen ja vuokralainen ei ollutkaan saanut uutta asuntoa jne. Muutto siis siirtyisi eteenpäin.

Jossain vaiheessa mies sairastui vakavasti. Hänellä todettiin syöpä. Hän kävi töissä, mutta joutui välillä aina hetkeksi syöpähoitoihin Syöpäsairaalaan. Oli sädehoitoa ja isohko leikkauskin. Tämä  ystäväni olisi mielellään halunnut mennä miestä katsomaan sairaalaan, mutta koska infektioriski oli niin suuri, ei "Pekka" halunnut naista sinne. Nainen ymmärsi ja odotti, että mies pääsee kotiin. Monet kerrat me tästä juteltiin ja lohduttelin ystävääni ja toivoin miehen toipumista.

Mies toipuikin ensimmäisestä vaiheesta ja päätti lähteä kavereidensa kanssa lomalla juhlimaan asiaa. Sieltä hän lähetteli ystävälleni rakkausviestejä ja kertoi että ei malta odottaa että pääsevät aloittamaan oikeasti yhteisen elämän.

Lomalta tullessa oli kohta juhlapyhä. Mies oli ystäväni kanssa sopinut että tulee myöhemmin illalla ystäväni luokse. Ystävä laittautui kauniiksi ja odotti ja odotti. Ei näkynyt miestä. Jossain vaiheessa ystäväni soitti miehelle. Puhelimeen vastasi nainen. Kun ystäväni kysyi, että kuka puhelimessa on, vastasi toinen nainen että xx, Pekan kihlattu, kukas sä oot. "Pekka" oli mennyt kihloihin toisen naisen kanssa lomallaan, samalla kun oli tekstaillut ja soitellut ystävälleni ikävöivänsä tätä. Pekka onnistui puhumaan tälle kihlatulle mustan valkoiseksi ja saamaan ystäväni näyttävän valehtelijalta ja tämä kihlapari jatkoi yhdessäoloaan. Tämän hetkisestä tilanteesta en tiedä.

Tähän juttuun liittyi vielä se, että "Pekka" ei ollut koskaan kertonut siitä, että hänellä oli ex-vaimo, joka oli jättänyt hänet juuri patologisen valehtelun takia ja että mitään asuntoa tai syöpää ei ollut olemassakaan. Ei hyvää työpaikkaa, ei työmatkoja, ei mitään. Pelkkää valehtelua.

Täytyy sanoa, että meinasin tuolilta tippua kun ystäväni tämän kertoi. Tiedän, että provonhuutelijat tulee nyt laumoittain, mutta tiedän että tämä tarina on tosi, vaikka ei siltä kuulosta. En olisi ikinä uskonut, että tällaista voi tapahtua, mutta kaikki on mahdollista.

[/quote]

Minun mies oli yhtä sairas valehtelija..

Tosin toista naista ei ollut kuvioissa, mutta vaarallinen kasvain olevinaan kyllä.

Oli kai tapa kahlita minut, että en raaskisi jättää kun on sairas.

Vierailija
108/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2009 klo 21:27"]

.

[/quote]

Törkeimmät hommat liittyvätkin nimenomaan lapsiin.

Minun yhdelle tutulle tyttöystävä ilmoitti ekan ultran jälkeen, että on jättänyt pillerit pois ja on raskaana. Kehtasi vielä suuttua, kun poikaystävänsä ei ollutkaan heti innostuneena suunnittelemassa häitä ristiäisten yhteyteen.

Vierailija
109/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2009 klo 21:27"]

.

[/quote]

Törkeimmät hommat liittyvätkin nimenomaan lapsiin.

Minun yhdelle tutulle tyttöystävä ilmoitti ekan ultran jälkeen, että on jättänyt pillerit pois ja on raskaana. Kehtasi vielä suuttua, kun poikaystävänsä ei ollutkaan heti innostuneena suunnittelemassa häitä ristiäisten yhteyteen.

[/quote]

Miksei mies käyttänyt kondomia?

Vierailija
110/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastasi rehellisesti kun kysyin, että näytänkö lihavalta uudessa mekossani.

Vierailija
111/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kertoi yhdeksän kuukauden seurustelun jälkeen, että on jo puoli vuotta tykännyt musta. Kuulemma oli katsellut seurustelumme alkuaikoina, että "toikin voisi olla ihan kiva", ja etten saisi suuttua tiedosta. Kun vihdoin jätin hänet, hän yritti puhua mua takaisin. Kertoi mm. että olen tyhmempi kuin muut, naisten järjenkäyttö on erilaista kuin miehillä ja mun pitää vain ymmärtää tämä. Hienona lisäyksenä yrittäessään puhua mua ympäri sanoi "Sä suutut tästä mut mä en oo koskaan valinnut muijaani ulkonäön takia." En suuttunut tuosta vaan siitä, millaisena mua piti. Kenkää tuli. 

Vierailija
112/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti alkuaikoina. Jäi kiinni, sanoin että ällöän koskea häneen. Mies petti uudelleen, koska oli niin loukkaantunut mun ällöämisestä. Loppuhan sille jutulle tuli, ei ollut muuttunut miksikään vaikka oli vannonut muuttuneensa ja ettei koskaan pettäisi enää ketään. Lisäksi oli tullut jätetyksi edellisessä suhteessa samojen ongelmien takia. Kun jaksoin räyhätä vielä sitä alkuaikojen petosta, mies tuskastui "mä olen jo pyytänyt anteeksi sitä monta kertaa, mitä muuta mun pitäisi tehdä." Hmm? 

Vierailija
113/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni seurusteli aivan ällöttävän miehen kanssa. he kävivät meillä kylässä, olen naimisissa ja meillä oli silloin 2 lasta, nyt 3, avioliitto on ollut koko ajan kunnossa. Hän alkoi iskemään minua ruokapöydässä, jossa vieressä istui mieheni, vastapäätä hän ja avovaimo, eli siskoni hänen vieressään. Olin aivan ihmeissään.

Jonkun kumman syyn takia siskoni ylipuhuttiin ja hän tuli raskaaksi vaikka sisko ei ikinä ole ollut vauva-ihmisiä. Kesken raskauden kävi ilmi että mies on pettänyt, luultavasti useammankin kanssa. Joten sisko, kerrankin oli vähän järkeä päässä, ilmoitti miehen vanhemmille tulevasta lapsesta ja ilmoitti ettei hän pysty lasta pitämään, koska on muuttamassa ulkomaille, kertoi eron syyt. Tulevat isovanhemmat olivat kaivanneet vuosia jo lapsia, miehen 2 veljeä ovat kummatkin homoja.

Siskoni sitten antoi lapsen adoptioon ja muutti ulkomaille. Hän oli silloin 19 vuotias, meni tämän jälkeen au pairiksi ja opiskelemaan, nyt on naimisissa ja 3 lapsen äiti.  Kun joskus, hyvin harvoin, käy Suomessa, ei lapsesta saa mainita, nykyinen mies ei tiedä asiasta mitään.

Tämä pettäjämies taas asuu samalla kylällä kun minä, aina kun törmäämme haukkuu siskoni. Onneksi törmäämme harvoin.

Adoption jälkeen miehen vanhemmat heittivät hänet pellolle vanhempien omistusasunnosta ja avustus loppui myös.

Adoptiossa oli ehtona se että miehen vanhemmat saavat olla tekemisissä lapsen kanssa ja he käyvätkin tätä säännöllisesti katsomassa ja että perhe ei saa muuttaa paikkakunnalle missä isä asuu. Isähän ei tiedä näistä mistään mitään.

Vierailija
114/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 09:44"]

Näitä juttuja lukiessa pitää muistaa, että valehtelu on AINA pelkästään valehtelijan ongelma, ei sen, joka uskoo kaikki jutut.

On mullekin valehdeltu ja kaikkein loukkaavinta on ollut se, kun mulle sanottiin että "miksi uskoit valehtelijaa". Mihin minä olin muka syyllistynyt?

[/quote]

Ei, kyllä valheisiin uskominen koituu nimenomaan uskojan ongelmaksi. Hän on se, joka kärsii väärinkäsityksestä. Jos valehtelu ei olisi ongelma, se ei haittaisi ketään.

Ei uskoja syyllistykään mihinkään, mutta niin sanotusti ottaa osumaa. Valehtelija on tietenkin se pahoja tehnyt syyllinen.

Vierailija
115/115 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi