Gallup: miesten törkeimmät tekoset!
Kommentit (115)
Mä ymmärrän vielä näitä tarinoita, mutta nettihuijareille jopa kymmeniä tuhansia rakkauden kourissa lähettäneitä en. Tosiaankin jonkun aivokirurgin yksityislentokoneen osaa ei löydy, pankkiyhteydet tökkii ja ois niiin ihanaa päästä rakkaan luo Suomeen. Somelaine nainen ahhh...uh...uh...
Seurustlin ensimmäistä kertaa, olin 14-vuotias eli ihan kakara vielä. Poikaystäväni oli 18. Olimme seurustelleet n. Puoli vuotta. Hän vonkasi ja vonkasi seksiä, minä sanoin, etten ole valmis siihen vielä. Sanoin, että haluan harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua. Tästä viikko eteenpäin, yllätys yllätys, hän kertoi rakastavansa minua. Parin viikon päästä sitten suostuin seksiin hänen painostuksestaan. Hän asui toisella paikkakunnalla. Kun lähdin hänen luotaan tämän ekan kerran jälkeen, hän jätti minut tekstiviestillä kun istuin vielä junassa!
Tämä sama tyyppi myöhemmin halusi palata yhteen useasti. Kerran hän juotti minut humalaan ja kun en siltikään suostunut seksiin, hän raiskasi minut. Onneksi olen käynyt terapiassa ja selvinnyt, Hyi hitto miten kamalaa ajatella kin häntä.
Mieheni osti minulle käytännöllisen lahjan hääpäivänä.
Kihisen kiukusta ja surusta kun luin näitä pettämisjuttuja.
Miten joku ihminen voi olla niin itsekäs ja julma? 10minuutin nautinto on saatava vaikka se aiheuttaa toiselle parinkin vuoden tuskan ja henkisen kivun! Onko joillekkin oikeasti läheistensä mielenterveys ja onnellisuus niin arvottomia?!
Ollaan valmiita vetämään toiselta matto jalkojen alta ja antamaan henkisesti turpaan ja kunnolla vain siksi että saa tyhjentää kassinsa jonkun toisen sisään...
I don't want to live on this planet anymore.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:31"]
Lisää patologisia valehtelijoita / mytomaaneja:
Deittailin kerran miestä, joka kertoi olevansa tunnetun rakennusliikkeen johtajan äpäräpoika ja siksi pyörittävänsä vain pikkufirmaa - johtajana toki kuitenkin. Sanoi olleensa muukalaislegioonassa ja työskennelleensä lennonjohtajana. Asuneensa lapsuutensa kartanossa ja omistavansa asuntoja ympäri pääkaupunkiseutua. Muuttavansa pian Saksaan. Kun ihmettelin, että onpa hän ehtinyt paljon 32-vuotiaaksi, niin suuttui.
Myöhemmin kuulin, että tyyppi oli oikeasti jotain 40-v. raksaäijä.
Ihmettelin vain, että miksi piti kaikki klisheet keksiä samaan elämäntarinaan. No, ei sentään kirurgiksi itseään väittänyt..
[/quote]
Tää on Janne ;) ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:04"]
Deittailin kerran miestä, joka kertoi olevansa tunnetun rakennusliikkeen johtajan äpäräpoika ja siksi pyörittävänsä vain pikkufirmaa - johtajana toki kuitenkin. Sanoi olleensa muukalaislegioonassa ja työskennelleensä lennonjohtajana. Asuneensa lapsuutensa kartanossa ja omistavansa asuntoja ympäri pääkaupunkiseutua. Muuttavansa pian Saksaan. Kun ihmettelin, että onpa hän ehtinyt paljon 32-vuotiaaksi, niin suuttui.
Ihmettelin vain, että miksi piti kaikki klisheet keksiä samaan elämäntarinaan. No, ei sentään kirurgiksi itseään väittänyt..
[/quote]
Ihan kuin tällaisesta auervaarasta olisi ollut juttua aikaisemmin jossain lehdissä?
[/quote]
Mikä kummallisinta, niin tämä mytomaani ei edes halunnut rahaa. Ilmeisesti ihailua tms. En tajunnut silloin enkä vieläkään. :D
Miesystäväni levitteli edesmenneen exänsä kuvia netissä
Nuorempana exäni kanssa meillä oli suhteen loppuvaiheilla paljon riitaa, enemmän turhista ja vähemmän turhista asioista, suhde ei vaan enää toiminut. Mies aina välillä riidan päätteeksi "jätti" minut, mutta aina palasi pian takaisin. Tuota oravanpyörää sitten jatkuikin jonkin aikaa ja tyhmä ja rakastunut olin kun siihen suostuin. Lopulta erään riidan päätteeksi nostettiin kissa pöydälle, että nyt jotain muutosta on tapahduttava molempien taholta, jos tahdotaan suhde saada vakaaksi ja hyväksi. Järkevästi puhuttiin, että meidän on vähennettävä juhlimista koska humalassa sitä tuli sitten riideltyä aina ja meidän täytyisi paneutua näihin hyviin asioihin elämissämme, minun opiskeluuni ja miehen työntekoon ja urheiluharrastuksiimme.
No siinä meni sitten jonkin aikaan, en käynyt lainkaan mm. ulkona (tämä siis yksi näistä parisuhdettamme eheyttävistä asioista) ym. Ja keskityin tärkeisiin asioihi. Mies oli kaverillaan öitä, jotta meillä olisi vähän etäisyyttä ja aikaa keskittyä hetki omiin asioihimme. No paljastuikin sitten, että ei mies mitään meidän suhteen eteen ollut tekemässä, juhli vain ja paneskeli vieraita naisia. Tuli sitten takaisin kotiin ja aloitti "pitäisikö jutella miten suhde saadaan takaisin raiteilleen", eikö me siitä juuri taannoin oltu puhuttu! No siinä meni minulla viimeinen toivo sen suhteen osalta.
Ei varmasti ollut törkein tekonen noihin muihin verrattuna ja olin nuori ja hölmö, mutta iha oikeasti.. Voiko mies tuon idiootimpi olla. Olisi suoraan vain erottu sitten.
Minulla ja eksällä meni poikki. Olin henkisesti paskana. Juuri siihen saumaan sitten iski eksän kaveri ja aloitti vonkaamisen. Yllättäen en lämmennyt.
Miksi miehet koettaa käyttää hyväkseen loukattua? Sydämetöntä, sanon.
Mies pelehti naisen kanssa jolla oli c-hepatiitti. Hän ei kertonut tästä suoraan, mutta eleli jossain omissa pilvilinnoissaan tapauksen jälkeen. Ihmetteli miksi olin loukkaantunut, koska eihän hän mitään väärää tehnyt edes ja "ihastumiselle nyt ei mitään voi"
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:26"]Miesystäväni levitteli edesmenneen exänsä kuvia netissä
[/quote]
Hyi vittu!!
Mies petti 3 vuotta ja sai tämän ajan sisällä 3 lasta ensin yhden jonka jälkeen kaksoset äidin masennuttua jätti ja sitten valitsikin sen toisen naisen. T. Petetyn entinen paras ystävä ja se toinen nainen. :) yhdessä 1,5 vuotta!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 03:26"]
Mies petti 3 vuotta ja sai tämän ajan sisällä 3 lasta ensin yhden jonka jälkeen kaksoset äidin masennuttua jätti ja sitten valitsikin sen toisen naisen. T. Petetyn entinen paras ystävä ja se toinen nainen. :) yhdessä 1,5 vuotta!
[/quote]
Voisitko pilkuttaa viestisi, jotta sen saattaisi jotenkin ymmärtää?
,,,,,,,,,,,,,,,,
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 03:26"]
[/quote]
Sun osuus kuuluisi Naisten törkeimmät-osioon.
moniko näistä teoista on johtunut tai saanut alkunsa alkoholinkäytöstä?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 06:29"]
moniko näistä teoista on johtunut tai saanut alkunsa alkoholinkäytöstä?
[/quote]
Tai narsismista..
Näistä tarinoista kuulostaa niin moni liian tutulta. Ihan kuin omasta elämästä. Varsinkin tuo Pekka! Mulla kans mies joka valehtelee, pettää ja vaikka mitä. Oon saanu siltä kaks sukupuolitautia seurustelun alussa (kaksi vuotta). Ei ole koskaan myöntänyt pettäneensä. Kamala narsisti.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:17"]
Ihmettelen kyllä oikeasti, miten pitkäpinnaista porukkaa jotkut teistä kirjoittajista on. Itse olen lähtenyt mm. a) ekasta pettämisestä ja toisessa tapauksessa b) ekasta hengen uhkaamisesta. Lisäksi olen jättänyt c) alkoholistin heti kun asia paljastui ja d) vätyksen, joka ei uskaltanut äidilleen laittaa vastaan. Jos en olisi noista hankkiutunut eroon, en olisi ikinä voinut saada sitä tasapainoista parisuhdetta, joka minulla on. Olkaa rohkeita, älkää jääkö poteroon kyynistymään. Lapset oppivat vääriä käyttäytymismalleja, jos nielette kaiken paskan, mitä äijiltä saatte.
[/quote]
Sic!
[/quote]
Ihan kuin tällaisesta auervaarasta olisi ollut juttua aikaisemmin jossain lehdissä?