Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: miesten törkeimmät tekoset!

Vierailija
17.04.2009 |

.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies petti häntä kun ystävä oli syöpäleikkauksen ja siinä tulleiden komplikaatioiden jälkeen yli kuukauden tehohoidossa sairaalassa, baarista löysi naisen ja suhde kesti viikkoja, nainen jopa lähes asui heidän kotonaan.Miten joku voi edes ajatella moista jos vaimo on kriittisessä tilassa?ystäväni selvisi ja ovat yhä yhdessä miehensä kanssa:O

Vierailija
42/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies petti häntä kun ystävä oli syöpäleikkauksen ja siinä tulleiden komplikaatioiden jälkeen yli kuukauden tehohoidossa sairaalassa, baarista löysi naisen ja suhde kesti viikkoja, nainen jopa lähes asui heidän kotonaan.Miten joku voi edes ajatella moista jos vaimo on kriittisessä tilassa?ystäväni selvisi ja ovat yhä yhdessä miehensä kanssa:O

Vierailija
44/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaa alaikäiselle jälkeenpäin baarissa oluet naisen ystävättärien seurassa.

Minä olin se alaikäinen, ja toivon vielä tänä päivänä, että olisin kertonut miehen tekosista niille ystäville. Tai ylipäätään jättänyt sen panonkin väliin, tietty! :/

Vierailija
45/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teholla maannut ystäväni tietää asiasta ja on antanut anteeksi. Nainen tosiaan nukkui heidän sängyssään ja jopa odotteli sairaalan kanttiinissa kun mies kävi katsomassa ystävääni. Mies selitti hoidolleen olevansa asumuserossa ja käyvänsä tapaamassa sairaalassa miespuolista ystäväänsä, lemppasi hoidon kun vaimon kotiinpääsy alkoi häämöttää, asia paljastui kun hoito tuli kotiovelle pari kuukautta myöhemmin kyselemään jotain kenkiään ja ystäväni oli kotona.

Vierailija
46/115 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää ennen lapsen syntymää, uudenvuoden aattona. Samalla kertoi pettäneensä mua useita kertoja , eikä ollut aiemmin viitsinyt kertoa kun "ei halunnut satuttaa mua". Ei maksa lapsesta elatusmaksuja kun "ei ole rahaa" ja silti tekee matkoja kaukomaille. Kehtaa vielä soitella mulle lainatakseen rahaa tai tarviessaan muuta apua, ja loukkaantuu kun en auta ja sanoo että luuli että muhun voi luottaa.

Vierailija
47/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni petti ja pahoinpiteli jokusia kertoja anoppiani, kun anoppi odotti nykyistä miestäni. Pahoinpitelyt vietiin oikeuteen asti ja sitä katsomassa olleet opiskelijatytöt sitten sättivät appiukkoani. Jälkeenpäin appiukko oli vain itku kurkussa tokaissut, että mitä ne tytöt häntä haukkuivat, kun hän ei ollut kuulemma tehnyt mitään väärää. Miehestäni ei onneksi tullut tuolla suunnalla yhtä idiootti. Sen sijaan kyllä pari kertaa on juonut vuokrarahamme kurkusta alas, mutta se nyt on pientä verrattuna hänen äitinsä kärsimyksiin.

Vierailija
48/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten todellakin yleistä että sairasta tai kuolevaa puolisoa petetään härskisti. Miehille varsinkin tulee jonkinnäköinen pelko kuolemasta tms ja ei haluta viettää aikaa sairaan tai kuolevan luona. Ei osata olla, käyttäytyä oikein tms. Monesti sairaan luonne voi myös muuttua (kun on hoidoista paska olo tai jos on leikattu aivojen alueelta) ja silloin haetaan pakoa siitä tilanteesta jonkun muun sylistä. Tiedän itse yhden tapauksen missä mies jätti syöpään kuolevan vaimon, löysi ihan hirveän haaskan jonka kanssa oli niin onnellinen mutta kun vaimo sitten kuoli (oli vanhempien hoidoissa) niin mies jotenkin sitten vasta tajusi mitä oli tehnyt. Nyt katuu kamalasti. Tavallaan kun on asian läheltä niin sen ymmärtää sen "paskan" osapuolen näkökulman myös, kukaan ei naimisiin mennessä kuvittele joutuvansa parin vuoden päästä kuolevan omaishoitajaksi. Tavallaan sitä ajatteli että ei sitä voi tuomita kun ei ole itse samassa tilanteessa ollut mutta toisaalta mun pitää kyllä myöntää että meni multa tietynläinen kunnioitus siihen mieheen.

Vierailija
49/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoisi hyvä homma huara. Minä sanon voi perkeleen surkuleet.

Vierailija
50/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset pelottelee miehet jo alunperin valehtelemaan ja selittelemään erilaisia todellisuuksia???

Minä ymmärrän 100% miehiä tässä asiassa. Miksi helvetissä odotatte miehiltänne Jeesusmaista työtuloa?

Mieskin on vain ihminen. Miksi helvetissä miehen pitää olla teille velvollinen selittelemään tekojaan, jumalauta?

Äkänen näinen

Vierailija
51/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:31"]

Miksi naiset pelottelee miehet jo alunperin valehtelemaan ja selittelemään erilaisia todellisuuksia???

Minä ymmärrän 100% miehiä tässä asiassa. Miksi helvetissä odotatte miehiltänne Jeesusmaista työtuloa?

Mieskin on vain ihminen. Miksi helvetissä miehen pitää olla teille velvollinen selittelemään tekojaan, jumalauta?

Äkänen näinen

[/quote]

Minua mies pelotteli että jättää koko pesueensa 11 tytärtä, jos en anna seksiä hänen 3 veljelleen.

Vierailija
52/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:42"]

Miehenä minä ymmärrän näitä "kamalia miehiä". Monet pelkäävät teitä niin paljon että pitää valehdella. Jos osaisitte ottaa asiat rennommin niin miesten ei tarvitsisi kieroilla ja käyttää likaisia konsteja.

Miksi naiset ovat niin tiukkiksia monien asioiden suhteen???

ihmettelevä miekkonen

[/quote]

Jeps. Aina saa pelätä, jos käy tuopilla tai kymmenellä lähiön kapakassa. Sitten pitää valehdella ettei ole jutellut kenenkään naisen kanssa, kun muuten nousisi helvetin mekkala.

Ja mitään ei ole tapahtunut vain keskustelua ihmisten välillä.

Aina pitää valehdella ja pelätä hulluja, mustasukkaisia, kahjoja, heikkoitsetuntoisia naisia :(

Miksi vitussa puututte aina kaikkeen? Sitten pitää väärennellä totuutta, kun ei jaksa aina riidellä kaikesta.

T: PAKKO TEHDÄ SALAA JA VALEHDELLA

[/quote]

Sä sait edes meidän pienen prosentin kannatuksen ja kiitos siitä. Puhuit juuri siiä mistä tää kuusimäntymetsä porukka kaipaakin. Isästä ja äidistä sekä puun hajuisista jälkeläisistä karjalanpaistilla forefer

Vierailija
53/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija ja Matti olivat olleet naimisissa 10 vuotta. Maija oli noin 30 v ja Matti melkein 10 v vanhempi. Molemmat oikein mukavia, pitkälle kouluttautuneita ja hyvissä työpaikoissa. Olivat rakentaneet ihanan talon, oli kuulemma Matin unelmien täyttymys, kun sai oman kodin. Pihaa laittoivat innolla, harrastivat ja matkustelivat. Mutta yksi murhe heillä oli; he eivät saaneet lasta, mitään vikaa ei kuitenkaan löytynyt. Hoidoistakaan ei ollut apua. Tämä asia tuntui kuitenkin vain lujittavan heidän liittoaan.

Vihdoin kuitenkin tapahtui yllätys ja Maija tuli raskaaksi. Matti oli onnensa kukkuloilla ja tietysti Maijakin. Matti teki jo valmiiksi hoitopöydän ja entisöi oman vanhan pinnasänkynsä, vertaili innoissaan vaunuja ja turvaistuimia. Yhtäkkiä Matti oli alkanut kuitenkin muuttua, hänestä tuli kotioloissa hiljainen ja työpäivät alkoivat venyä. Kiinnostus tulevaan lapseen sammui yhtäkkiä. Maija oli ihmeissään, koetti kysellä mikä on, jutella ja olla tukena, josko Mattia oli alkanut tuleva isyys jännittämään.

Maija koki tilanteen ahdistavana, Matti ei puhunut mitään ja oli paljon pois kotoa. Maijan verenpaine nousi huippulukemiin ja hän joutui sairaalaan. Matti lähti työmatkalle. Sillä välin Maijaa uhkasi hengenvaarallinen raskausmyrkytys ja jouduttiin tekemään pikainen päätös sektiosta. Matti kotiutui pari päivää myöhemmin ja kävi katsomassa vauvaa ja vaimoaan. Samalla Matti kertoi, että on löytänyt elämänsä rakkauden ja muuttaa tämän kanssa yhteiseen kotiin samantien. Ja niin hän myös teki.

Maija palasi tyhjään kotiin ja jatkoi elämää lapsensa kanssa. Matti muutti satojen kilometrien päähän ja kävi tapaamassa lastaan puolen vuoden välein. Kahden vuoden kuluttua Matti kysyi ex-vaimoltaan saisiko palata takaisin, kun unelmanainen olikin ollut kaikkea muuta kuin unelma. Ei saanut.

Vierailija
54/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joka sanan, koska erosin vastaavanlaisesta juuri viikko sitten!!!

Vierailija
55/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:11"]

Uskon joka sanan, koska erosin vastaavanlaisesta juuri viikko sitten!!!

[/quote]

Tämä oli siis tarkoitettu tuohon patologiseen valehtelijamieheen!

Vierailija
56/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:31"]

Äkänen näinen

[/quote]

Sulla on vahingossa jäänyt rasismi "ääkkönen" päälle - eli et ole nainen. En tiedä mikä olet, mutta ei kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
57/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti, kun vaimo oli synnyttämässä esikoista. Selvisi, kun vaimo löysi elareihin liittyviä papereita, oli sattunut tuo nainen tulemaan raskaaksi tuolloin.

Jatkoivat suhdetta hetken, mutta mies jäi vielä uudelleen kiinni pettämisestä. Oli tehnyt sitä koko suhteen ajan.

Vierailija
58/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:18"]

Eksäni kertoi yhdeksän kuukauden seurustelun jälkeen, että on jo puoli vuotta tykännyt musta. Kuulemma oli katsellut seurustelumme alkuaikoina, että "toikin voisi olla ihan kiva", ja etten saisi suuttua tiedosta. Kun vihdoin jätin hänet, hän yritti puhua mua takaisin. Kertoi mm. että olen tyhmempi kuin muut, naisten järjenkäyttö on erilaista kuin miehillä ja mun pitää vain ymmärtää tämä. Hienona lisäyksenä yrittäessään puhua mua ympäri sanoi "Sä suutut tästä mut mä en oo koskaan valinnut muijaani ulkonäön takia." En suuttunut tuosta vaan siitä, millaisena mua piti. Kenkää tuli. 

[/quote]

Vautsi mitkä neuvottelutaidot!

[/quote]

Arvaa pitikö oikein miettiä et teinkö sittenkään ihan oikein! :D

- tämän viestin ap

Vierailija
59/115 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää patologisia valehtelijoita / mytomaaneja:

Deittailin kerran miestä, joka kertoi olevansa tunnetun rakennusliikkeen johtajan äpäräpoika ja siksi pyörittävänsä vain pikkufirmaa - johtajana toki kuitenkin. Sanoi olleensa muukalaislegioonassa ja työskennelleensä lennonjohtajana. Asuneensa lapsuutensa kartanossa ja omistavansa asuntoja ympäri pääkaupunkiseutua. Muuttavansa pian Saksaan. Kun ihmettelin, että onpa hän ehtinyt paljon 32-vuotiaaksi, niin suuttui.

Myöhemmin kuulin, että tyyppi oli oikeasti jotain 40-v. raksaäijä.

Ihmettelin vain, että miksi piti kaikki klisheet keksiä samaan elämäntarinaan. No, ei sentään kirurgiksi itseään väittänyt..

Vierailija
60/115 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2009 klo 21:27"]

.

[/quote]

Onkohan tuollaisella ihmisellä sydäntä ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi