Gallup: miesten törkeimmät tekoset!
Kommentit (115)
voi luoja. onneksi mulla on ollut vaan noita perus pettäjävalehtelijajuoppoja
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 04:53"]Oli sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva, moitti minua asioista joita olin tehnyt nuorempana, haukkui kamalilla nimillä, nöyryytti, valehteli, kertoi henkilökohtaiset asiani kaikille, levitteli perättömiä juoruja, uhkasi tappaa, hakkeroi Facebook-tilini... jne.
[/quote]
Kuulostaa mun exältä :O
Teki pahimman eli ryösti multa parhaat vuoteni ja dumppasi sitten.
Minulla oli suhde erään miehen kanssa, ehdimme seurustella muutaman kuukauden, kun tulin raskaaksi, oltiin miehen kanssa sovittu, että antaa lapsen tulla jos on tullakseen. Olin kuitenkin jo yli 30-vuotias ja ajattelin, että jos lapsia haluan, ei välttämättä kannata vuosikausia odottaa, ajattelin, että voi se ero tulla vaikka seurustelisi 5 vuotta ennen lapsen hankintaa.
Tulin sitten aika nopeasti raskaaksi, muutamassa kuukaudessa. Olin onneni kukkuloilla, suunnittelin, että miten kerron miehelle raskaudesta, halusin yllättää hänet ilouutisella. Kun hän oli töissä iltavuorossa, kokkasin hienot ruoat, siivosin asunnon ja vähän koristelinkin. Kun hän sitten tuli kotiin, oli tietysti positiivisesti yllättynyt panostuksesta illanviettoon. Kesken ruokailun kerroin raskaudesta ja mies raivostui, sanoi, ettei ole valmis isäksi (34-vuotias oli silloin) ja lapsi tulee liian pian. Tämä yllätti minut täysin, sillä olimme yhdessä sopineet, että emme käytä ehkäisyä enää. Menin vessaan itkemään ja itkin tuntikausia.
Mies jonkin ajan päästä leppyi, mutta ei mitenkään innostunut raskaudestani.
Pian sainkin kuulla odottavani kaksosia, kerroin miehelle ultrasta tultuani, että odotan kaksosia. Miehen kommentti oli, että toivottavasti tappavat toisensa :( Erosin hänestä ja muutin yksinäni asumaan. Sain aika pian tämän jälkeen kuulla, että miehellä on toinen nainen, joka on myös raskaana, laskettu aika muutamaa kuukautta ennen minua. Olin koko raskausajan yksin, mies ei koskaan kysynyt kuulumisia.
Pojat syntyivät ja lähetin heistä kuvan miehelle, miehen kommentti oli, että ovatpa rumia :(
Ei kai tarvitse kertoa, että en ole missään tekemisissä lasten isän kanssa. Poikani ovat isättömiä, ehkä joskus vielä löydän uuden miehen, mutta en jaksa edes ajatella koko asiaa. Poikien isä on nähnyt lapset kerran, kun äitini vei heidät minulta salaa miehen luokse poikien ollessa 2 kk vanhoja. Mies ei osoittanut mitään mielenkiintoa poikia kohtaan. Suutuin äidilleni, mutta hän pyysi tätä anteeksi ja tajusi itsekin, ettei mies osoita mitään mielenkiintoa lapsia kohtaan, että turha mitään isäsuhdetta on yrittää rakentaa.
Välillä mietin sitä miehen kolmatta lasta (tai liekö heitä jo useampia) ja suren sitä, etteivät pojat voi tutustua sisarukseensa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:31"]Miksi naiset pelottelee miehet jo alunperin valehtelemaan ja selittelemään erilaisia todellisuuksia???
Minä ymmärrän 100% miehiä tässä asiassa. Miksi helvetissä odotatte miehiltänne Jeesusmaista työtuloa?
Mieskin on vain ihminen. Miksi helvetissä miehen pitää olla teille velvollinen selittelemään tekojaan, jumalauta?
Äkänen näinen
[/quote]
Ei tässä kukaan pelottele miestään vaan kertoo mitä pahaa mies on tehnyt. Voit mennä sinne miesasiasivustolle tai johonkin muuhun keskustelupalstalle avautumaan mitä pahaa nainen on tehnyt sinulle.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 14:18"]
Ei niin törkeä moniin muihin verrattuna, mutta... Tämä ajalta ennen kännyköitä. Miesystäväni oli ollut käymässä kotipaikkakunnallaan vanhempiensa ja siskonsa luona. Soitti ennen lähtöään tulevansa viimeisellä junalla. Yöllä ihmettelin kun ei ole edelleenkään kotona. Soitin siskolleen ja tämä kertoi miehen todellakin lähteneen sillä viimeisellä junalla. Olin huolesta soikeena kun kello lähenenteli varmaan jo kuutta eikä häntä vieläkään näkynyt. Soitin sitten poliisillekin ja sanoivat ajavansa partioinnillaan suunilleen samaa reittiä kuin mies olisi kävellyt kotiin. Oli siis talvi.
Vihdoin joskus kahdeksan aikoihin mies ilmestyi muina miehinä kotiin ja ihmetteli kun olin ihan hermona. Kertoi sitten ilman mitään tunnontuskia tavanneensa kivan naisen junassa, joka asui tässä ihan meidän naapurissa ja oli sitten mennyt jutustelemaan ja pussailemaan hänen luokseen!
[/quote]
Hmm.. No, annoitko tämän hänelle anteeksi?
Eksäni kohteli mua kurjasti ja päätin jättää sen. Se rupesi kiristämään mua kaikilla yksityisasioilla ja uhkasi paljastaa ne tutuille ja sukulaisille. Olin ihan rauniona, mutta lähdin kuitenkin. En jaksanut pelossa elämistä.
Kun olin muuttamassa pois eksä rupesi riitelemään tavaroista ja vaatimaan rahaa, koska olin kuulemma hyötynyt taloudellisesti yhteisistä vuosista. En maksanut hänelle, koska olin koko ajan kuitenkin osallistunut kustannuksiin.
Sen suhteen jälkeen luottamus ihmisiin oli todella vähissä, mutta kyllähän ainoa oikea vaihtoehto oli lähteä. Vuosia on mennyt toipumiseen ja itsetunnon rakentamiseen.
Monikohan täällä kertoo samasta miehestä (eli onko jonkun idiootin kanssa ollut useampikin kirjoittelija)? Meinaan, että on hankala uskoa, että näin pienessä maassa olisi noin paljon kusipää-narsisteja. Omassa tuttavapiirissä kun on vain kunnollisia miehiä. No, kahta ei-niin-läheistä lukuunottamatta. Kaikenlisäksi nuo miehet ovat siskosten exät.
Isosiskon ex: väkivaltainen paskiainen, joka oli muuttunut väkivaltaiseksi vasta naimisiin mentyään. Olin häissä, mutta en miestä sielläkään juuri nähnyt. Oli pääasiassa tupakalla kaveriensa kanssa. Juntti juu, mutta ei merkkejä kiivaasta luonteesta. Viikko häiden jälkeen oli pahoinpidellyt vaimonsa ekan kerran. Lopulta vaimo kertoi äidilleen, joka soitti isälle (vaimon isälle, siis), joka on hieman gangsterin oloinen. Olivat menneet tytön kotiin yhdessä ja äiti vienyt tyttärensä kotiin, isä jäi jututtamaan aviomiestä. Eroa hakivat seuraavana arkipäivänä, astui voimaan aika tarkalleen vuosi häiden jälkeen. Tuo nuori nainen asuu nyt omillaan ja pyörittää jopa firmaa :)
Pikkusisko: sai lapsen poikaystävänsä kanssa, joka oli, ainakin kun olivat vielä yhdessä, itsekin kakara. Ei toki väkivaltainen, eikä edes alkoholiongelmainen, mutta sai kiukunpuuskia, jos jokin ei sujunut kuten piti. Oli mukana tästä syystä eräässä some-skandaalissa viime vuonna :D
btw, jos minun mies käskisi pitää kissan keittiöön (tai muuhun huoneeseen) lukittuna, olisi mies ex ennen kuin ehtisi sanoa "mutta se on vain kissa".
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 05:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:49"]Minulla oli suhde erään miehen kanssa, ehdimme seurustella muutaman kuukauden, kun tulin raskaaksi, oltiin miehen kanssa sovittu, että antaa lapsen tulla jos on tullakseen. Olin kuitenkin jo yli 30-vuotias ja ajattelin, että jos lapsia haluan, ei välttämättä kannata vuosikausia odottaa, ajattelin, että voi se ero tulla vaikka seurustelisi 5 vuotta ennen lapsen hankintaa. Tulin sitten aika nopeasti raskaaksi, muutamassa kuukaudessa. Olin onneni kukkuloilla, suunnittelin, että miten kerron miehelle raskaudesta, halusin yllättää hänet ilouutisella. Kun hän oli töissä iltavuorossa, kokkasin hienot ruoat, siivosin asunnon ja vähän koristelinkin. Kun hän sitten tuli kotiin, oli tietysti positiivisesti yllättynyt panostuksesta illanviettoon. Kesken ruokailun kerroin raskaudesta ja mies raivostui, sanoi, ettei ole valmis isäksi (34-vuotias oli silloin) ja lapsi tulee liian pian. Tämä yllätti minut täysin, sillä olimme yhdessä sopineet, että emme käytä ehkäisyä enää. Menin vessaan itkemään ja itkin tuntikausia. Mies jonkin ajan päästä leppyi, mutta ei mitenkään innostunut raskaudestani. Pian sainkin kuulla odottavani kaksosia, kerroin miehelle ultrasta tultuani, että odotan kaksosia. Miehen kommentti oli, että toivottavasti tappavat toisensa :( Erosin hänestä ja muutin yksinäni asumaan. Sain aika pian tämän jälkeen kuulla, että miehellä on toinen nainen, joka on myös raskaana, laskettu aika muutamaa kuukautta ennen minua. Olin koko raskausajan yksin, mies ei koskaan kysynyt kuulumisia. Pojat syntyivät ja lähetin heistä kuvan miehelle, miehen kommentti oli, että ovatpa rumia :(
Ei kai tarvitse kertoa, että en ole missään tekemisissä lasten isän kanssa. Poikani ovat isättömiä, ehkä joskus vielä löydän uuden miehen, mutta en jaksa edes ajatella koko asiaa. Poikien isä on nähnyt lapset kerran, kun äitini vei heidät minulta salaa miehen luokse poikien ollessa 2 kk vanhoja. Mies ei osoittanut mitään mielenkiintoa poikia kohtaan. Suutuin äidilleni, mutta hän pyysi tätä anteeksi ja tajusi itsekin, ettei mies osoita mitään mielenkiintoa lapsia kohtaan, että turha mitään isäsuhdetta on yrittää rakentaa. Välillä mietin sitä miehen kolmatta lasta (tai liekö heitä jo useampia) ja suren sitä, etteivät pojat voi tutustua sisarukseensa. [/quote] Juuri tän takia toivon et lakiin tulee muutosta ja yh:lle lasketaan radikaalisesti tuet.. Loppuu se pellilly pilulla ja kotona istuskelua.. Ihmiset rupeis vastuulisimmaks.. Miettisit kunnolla mitä mitä haluut elämältä ja elät sen mukaan. Vituttaa tällaset 30v ämmät joiden kello tikittää ja lapsia hommataan yhen illan tuttavan kautta sitten haetaan elarit, tuet ja itketään et mies lähti??!? Mies lähtee aina huoralta.. Jos joskus olit lutka nii tuut aina oleen. Moraali lvl Z.E.R.O
[/quote]
Olet sairas. Mene sompanssi takaisin savannille.
Miehille tuntuu olevan vaikeata kertoa, etteivät ole suhteessa onnellisia saati tosissaan, ja sitten kun nainen tuleekin raskaaksi tai muuta vastaavaa tapahtuu, painetaan paniikkinappulaa. Ajoitus toki tällöin niin väärä kuin vain voi olla. Ihmisten pitäisi oppia kommunikoimaan ja olemaan rehellisiä.
teidän naisten oma vika se on jos olette miehen kanssa joka käyttäytyy törkeästi.
Hyvätapaiset tasaiset mihet ei kelpaa vaan pitää olla räväkkä , näyttävä , salaperäinen ja tulinen . Ja sitten ihmetellään kun käy vieraissa jne. Teille kun ei kelpaa mikään , pitäisi olla mieletön mies mitä muut naiset kateellisena katsovat ja sitten parutte kun käy ohraisesti. Jos tuollaisen miehen haluattePitäisitte miehestä huolta niin ei kävisi tuollasta . Muten ottakaa se kunnollinen harmaa mies niin noita ongelmia ei tule kun kyllästytte parisuhteen alkuun ja alatte vain jäkättämään.
Niinpä. Näitä kun lukee, niin voisi jopa luulla, että Laasasen jutuissa on jotain perää. Mutta siis jokaiselle oman maun mukaan, ei siinä mitään
Seurustelin 17 vuotiaana minua vanhemman miehen kanssa (taisi olla silloin 25). Olin vielä kokematon seksin saralla, eli olin neitsyt ja vain suudellut aiempia "poikakavereita" eli seurusteluni siihen asti oli ollut parin viikon teinirakkauksia. Tämä mies tiesi tämän. Se kusipää yritti silti aina tilaisuuden tullen juottaa minut niin humalaan, että olisin sitten suostunut sänkyyn. Onneksi, ennen kuin mitään tapahtui, jätin tuon säälittävän luuseri-paskan. Vasta monta vuotta jälkeen päin tajusin, miten tuo ihmispaska yritti käyttää minua hyväksi. En viel
kään käsitä miten edes sekaannuin sellaiseen idioottiIän. Alkuun varmaan olin imarreltu vanhemman miehen huomiosta, huonosta itsetunnosta kun kärsin. VoI että, miten joku ihminen voi etoa ja tehdä pahan olon vielä yli 10 vuoden jälkeen.
Minun kaverini oli myös raskaana, kun egyptiläinen mies pani samalla myös alaikäistä 14 -vuotiasta tehden tämänkin raskaaksi.
Mut Pariisissa laitettiin tuomaan matkalaukku Suomeen. Siellä oli todennäköisesti huumeita. Kerjättiin tulemaan uudestaan Pariisin matkalle. Jos olisin jäänyt kiinni, olisi kakku ollut varmaan 8 v. vankilassa - nuorelle ihmiselle, jolla elämä edessä.
Mustaihoinen n. 50-v. mies. Saattaa olla vanhempikin. Henry K.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:18"]
Eksäni kertoi yhdeksän kuukauden seurustelun jälkeen, että on jo puoli vuotta tykännyt musta. Kuulemma oli katsellut seurustelumme alkuaikoina, että "toikin voisi olla ihan kiva", ja etten saisi suuttua tiedosta. Kun vihdoin jätin hänet, hän yritti puhua mua takaisin. Kertoi mm. että olen tyhmempi kuin muut, naisten järjenkäyttö on erilaista kuin miehillä ja mun pitää vain ymmärtää tämä. Hienona lisäyksenä yrittäessään puhua mua ympäri sanoi "Sä suutut tästä mut mä en oo koskaan valinnut muijaani ulkonäön takia." En suuttunut tuosta vaan siitä, millaisena mua piti. Kenkää tuli.
[/quote]
Vautsi mitkä neuvottelutaidot!
Eksä nyysi erään minulle tärkeän korun (lahjaksi saatu) ja on nyt sitten ystävällisesti lahjoittanut sen nykyiselleen. Helvetti, ärsyttää. Mies joutaakin, mutta korun haluaisin takaisin!!