Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
auttakaa, apua leivontaan pian!
17.04.2009 |
"Sekoita rasva ja Kaakaotomusokeri kuohkeaksi vaahdoksi"
Jos noin käsketään, niin kuuluuko sen rasvan sulattaa vai ei?
Kommentit (4)
että sekoitetaan vähän pehmentynyt rasva ja tomusokeri. vaikka sähkövatkaimella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiitos, mä kun en ikinä tiiä näitä!!
ap
ja tein vain sellaisia suklaapalloja lapsen synttäreille. Mutta jatkossa on hyvä tietää tuokin!
Alue: Aihe vapaa
et sä saa jääkaappi kylmää rasvaa millään vaahdotettua.