Mitäs menitte kokoomusta ja persuja sankoin joukoin äänestämään. Nyt sitten itketään.
Oon erittäin hyväpalkkaisessa työssä ja yliopistotutkinnon tehnyt. Lähipiirilläni ja lapsillani on myös yliopistotutkinto tai ovat opiskelemassa yliopistossa ja korkeapalkkaiset ammatit nyt tai tulossa. Mun vuositulot 130 000 €. En nyt kuitenkaan mennyt sentään kokoomusta äänestämään.
Kommentit (35)
Aivan. Turha kenenkään vinkua. Näin olette äänestäneet tai jättäneet äänestämättä. Sitä saa mitä tilaa.
Siis todellisuudessa: Ap laittaa viestiä maanisesti Kontulan yksiöstään. Hänellä ei ole perhettä, töitä tai ystäviäkään.
Ei yhtään itketä vaikka työt on kohta loppumassa eikä tutkintoja ole. Yritetään pärjätä ja tehdään edes jotain työtä eikä loisita muiden rahoilla!
Ihmisen pitää olla helvetin tyhmä ja kapeakatseinen että äänesti tämän puolesta.
Oksettavaa!
Noloa!
Suomi on nyt kokkareiden ylläpitämä orjavaltio!
En todellakaan äänestänyt mitään hallituksessa olevaa puoluetta. Ottaa päähän, et muut äänestivät niitä. No neljän vuoden päästä Kokoomus ja Persut jää todennäköisesti oppositioon. KD ja RKP saattaa päästä hallitukseen, jos niitä tarvitaan enemmistöhallituksen muodostamiseen
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää olla helvetin tyhmä ja kapeakatseinen että äänesti tämän puolesta.
Oksettavaa!
Noloa!
Miksi haukut suomalaisia?
Minä äänestin persuja ja olen täysin tyytyväinen, sinun ei siis tarvitse surra puolestani!!
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin meillä on hallitus, joka ajaa palkansaajan etua.
No oletko tyhmä?
Ei aja edes palkansaajien etua.
Ei tämä itketä yhtään. Suomi olisi täysi katastrofivaltio, mikäli asiat eivät olisi muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa!
Noloa!
Tyhmä maa!
Niin tyhmä että antoi tämän tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin persuja ja olen tyytyväinen👍
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
En luota, että vaalitulos on rehellinen. Teatteria.
Ei tämä eikä muutkaan.
Ei itketä yhtään, päinvastoin olen erittäin tyytyväinen. T. persujen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin persuja ja olen tyytyväinen👍
Olen varma siitä että osa persuja äänestäneistäkään ei niele tätä.
T. Vas äänestänyt
Mun aikaisempi aloitus samasta aiheesta poistettiin kaksi kertaa ja nopeasti . Aloitus meni näin: Vi..uako menitte äänestämään. T. ap