Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi, joka ei ole 9 vuoteen käynyt kirkossa vaatii lapsellemme ristiäisiä

Vierailija
04.06.2009 |

Vaikka itse ei ole millään lailla aktiivinen uskonnon suhteen. Minä en kuulu kirkkoon, eikä lasta siis kasteta vaikka lapsen isä kirkkoon kuuluukin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa tollaset tapauskovaiset, jotka kuuluvat kirkkoon, mutta joiden elämässä ei ole mitään uskonnollista. Sitten pitäisi tavan vuoksi lapset kastaa yms. Kirkko olis paljon uskottavampi, jos siihen kuuluisi vain ne jotka todella uskovat ja jotka elävät sen mukaan. Pidä pääsi vaan. Munkaan lapsia ei ole kastettu, saavat sitten itse valita aikuisina haluavatko kirkkoon liittyä. Onneksi mun anoppi ei sanonut mitään asiasta, vaikka varmaan mielessä huokaisi syvään.

Vierailija
2/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symbolisoi sitä että lapsi on saatanan omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei lasta voi kastaa? Se on vanha perinne ja perinteistäkin on kiva pitää kiinni, vaikka ne joskus tuntuisivat tarkkaan ajateltuna turhilta. Lapsi ei ainakaan menetä mitään elämässään, jos on kastettu.

Vierailija
4/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapakristittyjen Ev. lut kirkkoon, enkä siihen seurakuntaan halua myöskään lastani liitettävän. Muistakaan perinteistä en piittaa pätkääkään.

Anopin, joka ei ole opettanut omille lapsilleenkaan mitään Jumalasta, on turha tulla vaatimaan lasta kastettavaksi.

ap

Vierailija
5/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä on mulle sekin, että lapsen vanhemmatkaan saavat päättää lapsen uskonnon. Se on nimittäin melkoinen omantunnon kysymys erota uskontokunnasta, johon on kuulunut syntymästään asti. Itsekin harkitsin sitä useita vuosia, vaikken ole ikinä Jumalaan uskonut!

Omia lapsia en ole liittänyt mihinkään uskontoon, vaikken ole myöskään erityisen uskontovastainen. Musta on vaan reilumpaa, että lapset voi lähteä miettimään näitä asioita mahdollisimman puhtaalta pohjalta. Tietenkin kirkkoon kuulumattomuuskin on statement, muttei niin vahva kuin kuuluminen vaikka evlut-kirkkoon tai islamin piiriin.

Vierailija
6/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä olisi halunnut kastaa lapsiamme. Mieheni kuuluu ja anoppini "mieliksi" lapset kastettiin. Anoppi olisi kai ryypännyt itsensä hengiltä alkoholisti kun on, jos lapset olisi jääneet "saatanalle". Oli siinä mullakin oltavat.

Vierailija
7/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ennen lapsia kovasti paasaavat uskonnonvastaisuuttaan, mutta kun oma lapsi syntyy, hänet kastetaan "suvun mieliksi". Aivan käsittämätöntä jeesustelua.

Vierailija
8/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos hän haluaa, että lapsi kastetaan?

Vierailija
9/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vä'äntämällä on taas keksitty syy, miten pääsee anoppia haukkumaan.

Todennäköisesti anoppi on vain kysynyt, kastetaanko lapsi. Ja ap on sanonut, että ei, on anoppi voinut kysyä, että miksi ja olisihan se ihan hyvä jos kastettais.

Taas on huono itsetuntoinen miniä riehahtanut ja päässyt haukkumaan, että "anoppi pilaa mun elämän".

Hei naiset. Hommatkaa parempi itsetunto niin ei tarvi olla niin mustasukkaisia miehen äidistä. Ette te voi miestänne omistaa ja miehellä on oma perhe. Moni nainen toivoisi, että mies unohtaisi oman sukunsa ja omisi naisen suvun vain itselleen ja kulkisi puudelin lailla naisen suvun tossun alla.

Vierailija
10/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten pitää mennä kirkossa naimisiin jne jne. Oma anoppini määräsi häissä kaiken, mitä kakun päälle ,ketä kutsutaan jne jne.Kiltisti tottelin ja myöhemmin kaduttaa.Koska EI KUULU anopille teidän juhlat,oma valintanne on!

11/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhraatte jollekin Wiccalle eläimen ja ilmoitatte että lapselle perustetaan pysyvä yhteys metsän henkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi