Suomalaiset naiset on persjalkaisia
kananpersetukkaisia, perse leveä kuin leivinuuni ja kaikilla samanlaiset silmälasit, joissa sangat ovat leveät ja viistoon taaksepäin kapenevat. Kamalan näköistä!
Kommentit (31)
verrattuna selän pituuteen.
Mutta kun on kokonaismitaltaan 182 cm niin p***a putoaa silti ihan riittävän korkealta.
Lantio on kapea, tukka pitkä ja laseja en käytä.
t syntyjään turkulainen
ja sit kun ne menevät naimisiin, ne valitsevat hääpuvun, jossa punaisia kirjailuja tai punainen korsettiyläosa :D
hyvin lyhyitä punaiseksi värjättyjä kampauksia, niskatukka leikattu siis ihan lyhyeksi. Minulla oli sellainen kampaus vaaleana v.85-90. Sillä alueella suositaan myös reippaita ulkoiluasuja ja matalia kenkiä. Naiset ovat siellä myös rempseitä ja kovaäänisiä.
Varsinais-Suomessa tukat ovat pitkiä, luonnollisen sävyisiä, lakalla viimeisteltyjä. Ulkoiluvaatteita pidetään vain ulkoillessa, jos silloinkaan. Turhia ei puhuta eikä naureta remakasti, tuntemattomia ei olla näkevinään.Muuallapa en oo sitten käynytkään...:)
Meinasin just kirjottaa, että ne joilla on se tulenpunainen lerpäketukka, valitsevat yleensä jäykähkön hääpuvun jossa on punaisia ruusuja rinnuksilla tai punaisia kirjailuja :D
Tää onkin alueellinen juttu.
Terv. turkulainen
ja semmoset laatikko rillitkin löytyy.
mun persjalkasuus on ihan laiskuutta... nyt muutaman kuukauden treenin jälkeen huomaan jopa omaavani kannikat!!!!
kananpersetukkaisia, perse leveä kuin leivinuuni ja kaikilla samanlaiset silmälasit, joissa sangat ovat leveät ja viistoon taaksepäin kapenevat. Kamalan näköistä!
Onhan se kamalaa sulle.
Länsipuolella Suomea on länsieurooppalainen geeniperimä ja skandinaaviset sääret.
Olen persjalkainen ja esi-isät on kaikki länsisuomalaisia ;)
on muuten hankala löytää kehyksiä kun täällä ei myydä muuta kuin juuri sitä, mikä on muotia. Ja pakko on laseja pitää.
Ja persjalkaisuudelle ei varmaan kukaan voi mitään. Vai onko sinulla siihen joku keino, millä voi geeniperintöään muuttaa.
Tuosta kananpersetukasta en osaa sanoa mitään, koska en ole niitä nähnyt kuin pari.
tehdä tästä ongelmaa, kun itse ovat samasta muotista...
En ainakaan ole persjalkainen. Pitkät jalat taitaakin olla se ainoa piirre ulkonäössäni, jota miehet kehuvat, kun haluavat sanoa jotain kaunista...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=dihii&image_id=39888223