Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset on persjalkaisia

Vierailija
17.04.2009 |

kananpersetukkaisia, perse leveä kuin leivinuuni ja kaikilla samanlaiset silmälasit, joissa sangat ovat leveät ja viistoon taaksepäin kapenevat. Kamalan näköistä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsipuolella Suomea on länsieurooppalainen geeniperimä ja skandinaaviset sääret.

Vierailija
2/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä klaseihin tulee niin täällä on niin pienet piirit ja samalla lailla ajattelevat sisäänottajat niin vaatteiden kuin muidenkin "muotituotteiden"suhteen, että valinnan varaa ei kauheasti ole. Mulla on ulkomailta ostetut erilaiset pokat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset naiset on ihan ihania....

t:mies

Vierailija
4/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa, eli eipä tuo lyhytjalkaisuus haittaa jos on hyvä vartalo (=takamus ja rinatavarustus:)

Vierailija
5/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesin olevani todella persjalkainen kanta-astuja. Juoksuni on kaukana sellaisesta gasellimaisesta ja kevyestä lenkkeilystä.

Silmälaseja mulla ei ole ja hiuksetkin on puoleenselkään ylettyvät, paksut ja luonnonkiharat.

No, luoja on vahingossa luonu mulle 40 senttiä liian lyhyet jalat ;-)

Vierailija
6/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käydessäni, että kaikilla on juuri kuvailemasi kaltaiset silmälasit! Ja niin harvalle ne kuitenkaan sopivat.. Onko näin, että ihmiset ovat sisäänostajien armoilla ja tyytyvät valitsemaan sangat pienistä ja suppeista valikoimista?

Vierailija
7/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ainakaan ole persjalkainen vaikka kananperstukka ehkä onkin.

Vierailija
8/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt joku sivistyneempi, mitä tuo persjalkaisuus tarkoittaa?

Hahaa, minullapas on pitkä tukka eikä edes silmälaseja. No perseestä en tiedä..

Vierailija
9/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin.

Vierailija
10/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapersetukka ja just tuollaiset rillit kyllä löytyy. : D

Outoa, kun on vientiä kuitenkin riittänyt. Varsinkin nyt varattuna äijää puskee baaritiskillä kiinni. Ja peräänkin katsotaan, vaikkei tuota perää nyt kannattaisi edes katsella ; )

Vierailija
11/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. Keski-Euroopan maissa. Tämä siistä syystä, että Suomessa on paljon nuoria silmälasinkäyttäjiä, muualla nuoret käyttävät enemmän piilareita.

Vierailija
12/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinoja silmälaseja. Itse tykkään aika klassisista malleista.

Pyllyn leveydestäkin täytyy sanoa, että itse taidan olla harvinaisuus, kun olen kapealanteinen ja isorintainen (valitettavasti nykyään myös pömppömahainen) eikä mikään vaate meinaa istua, kun kaiken ylimääräisen oletetaan menevän lantiolle.

Pitkät jalat minulla on aina ollut, ja tukkakin puolipitkä. Mutta sen puolesta en kyllä erotu ympäristöstäni, aika vähän tunnen noita kynittytukkaisia naisia.

Vierailija
13/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ohimoilla voi olla vielä sellaiset pidemmät "lerpäkkeet". Aaaargh!

Vierailija
14/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Uppoaako se perse siis sinne pyttyyn syvemmälle? Vai paskooko joku seisaallaan?

persjalkaisuus = lyhyt paskan pudotus

että näin.

Vierailija
15/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen lihava.

Vierailija
16/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun vaimo on Chilestä ja koko suku samanlaisia siellä, jalat lyhyemmät kuin luulisi olevan mahdollista. Joten kyllä se on geeniperimässä se ominaisuus.

Itselläkin on tuota mittaa sellaiset 30 senttiä liian vähän mutta se on yläruumiista, ei jaloista pois. Eli sääret on kyllä hyvät, mutta mahtava rintavarustus (e-kupit) lyhyessä rintakehässä ei sekään ole kovin houkutteleva.

Vierailija
17/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tukkahan on tietysti kirkkaanpunainen Ja ohimoilla voi olla vielä sellaiset pidemmät "lerpäkkeet". Aaaargh!

Vierailija
18/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan siis senteissä siitä matkasta, jonka paska putoaa. Toisilla tämä matka on vaan pidempi.

Täh? Uppoaako se perse siis sinne pyttyyn syvemmälle? Vai paskooko joku seisaallaan?

persjalkaisuus = lyhyt paskan pudotus

että näin.

Vierailija
19/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se persjalkaisuus on itäsuomalaisten omainaisuusLänsipuolella Suomea on länsieurooppalainen geeniperimä ja skandinaaviset sääret.

Vierailija
20/31 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin lyhyitä punaiseksi värjättyjä kampauksia, niskatukka leikattu siis ihan lyhyeksi. Minulla oli sellainen kampaus vaaleana v.85-90. Sillä alueella suositaan myös reippaita ulkoiluasuja ja matalia kenkiä. Naiset ovat siellä myös rempseitä ja kovaäänisiä.

Varsinais-Suomessa tukat ovat pitkiä, luonnollisen sävyisiä, lakalla viimeisteltyjä. Ulkoiluvaatteita pidetään vain ulkoillessa, jos silloinkaan. Turhia ei puhuta eikä naureta remakasti, tuntemattomia ei olla näkevinään.

Muuallapa en oo sitten käynytkään...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän