Minulla on vain yhdet rintsikat ja hyvin tulen toimeeen.
Kommentit (28)
Ymmärrän jos mies on liivifetisisti, että säälin aihe löytyy (mies olisi varmaan itse huolehtinut liivien hankinnasta...), mutta noin muuten.
Onko suuri rintaliiviarsenaali onnellisen parisuhteen ja seksielämän edellytys?
Jääkö mies puutteeseen tai jostain ilman, jos taloudesta ei löydy kuin yhdet liivit?
Plus sitten muutamat vähän huonommin istuvat "hätävaraliivit". Varastosta puuttuu kunnon urheiluliivit, mutta kun ne kunnolliset, isorintaisellekin hyvät maksavat 60-80 euroa, niin täytyy katsoa sopiva hetki sijoitukselle.
Valitettavasti olen isojen rintojeni kanssa tullut siihen tulokseen, että ainoat minulle sopivat liivit ovat Primadonnat ja ne maksavat normaalihinnoissa lähelle 100 euroa. Kaikki muut kaupassa muka sopivalta tuntuneet ovat aina päätyneet "hätävaraliiveiksi". Ei siis ole oikein varaa sijoittaa tusinaan tai kymmeniin hyviin liiveihin! Näitä vähäisiäni pesen ja hoidan kunnioittaen ja hellästi... vanhimmat näistä hyvistä ja edelleen istuvista liiveistä ovat 5 vuotta vanhat!
Te, joilla on paljon rintsikoita, olette jotain kokoa a-b?
Hyvähän se teillä on ostaa viiden euron rintaliivejä!
Isorintaisella se on vähän eri asia.. =/
Mutta ei ne munkaan rintsikat mitään viiden euron rintsikoita ole. Mä haluan että rintsikat on hyvännäköisiä ja myös laadukkaita. Toki tulee ostettu Lindeksiltä ja kapphallistakin, joista saa halvemmalla mutta välillä käyn ihan liivikaupoissa.
Isorintaisella se on vähän eri asia.. =/Mutta ei ne munkaan rintsikat mitään viiden euron rintsikoita ole. Mä haluan että rintsikat on hyvännäköisiä ja myös laadukkaita. Toki tulee ostettu Lindeksiltä ja kapphallistakin, joista saa halvemmalla mutta välillä käyn ihan liivikaupoissa.
Koitappa löytää monta erilaista rintsikkamallia koolle F80. Ja niin, mommumalliset ei kelpaa, täytyy olla pitsiset, tukevat, irrotettavilla olkaimilla, väriänsä pitävät, kiristämättömät, kaarituelliset ja kestävät. Juu, kyllä niitä sellaisiakin löytyy, hinta alkaen noin 70€. Ei sen hintaisia rintsikoita voi ostaa mitään 50 kappaletta. Ja sen kokoisia ei muuten edes tehdä kovin monissa eri väreissä, on vaa sitä valkoista, mustaa ja beigee.
Ei ikinä olisi varaa ostaa yli 7euron rintaliivejä. Jotain positiivista kai pienissä tisseissä, kun selviää liiveittä.
koko G80
halvimmat 26€
Miten vanhat ne on? Pakko olla ihan kulahtaneet, ei varmaan edes enää aja asiaansa niinkuin rintaliivien pitäsi?