Lue keskustelun säännöt.
kasvisosekeiton lopusta sämpylöitä?
14.05.2009 |
Mietin, että onnistuisko. Onko kukaan kokeillut?
Kommentit (3)
Ihan sama mitä nestettä käytät jos maku on kohtaallaan ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletteko lämmittäneet keiton, lisäänneet joauhot+ hiivan yms. ihan normaalisti?
kokeilkaa!
ap