Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vain yhdet rintsikat ja hyvin tulen toimeeen.

Vierailija
17.04.2009 |

Pesu kerran viikossa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aluspaitoja

Vierailija
2/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen illalla, kuivuvat aamuksi. Hyvin pärjää. En tietenkään joka ilta pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaatevarastokaan ole kovin ihmeellinen.

Vierailija
4/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakko olla rintsikat koko ajan päällä, koska rinnat ovat suuret ja painavat paljon. Lisäksi suositusten mukaan niitä tulisi vaihtaa ja antaa kankaan "levätä" jotta säilyisivät parempina.

Itselläni on kuudet käytössä olevat rintsikat tällä hetkellä, se on mielestäni riittävä määrä :) Pitäähän eri värejä olla erilaisten vaatteiden alle+lisäksi urheilurintsikat urheillessa.

Vierailija
5/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu ettei ne riitä mihinkään! Kyllä mä joka päivä haluan vaihtaa puhtaat alusvaatteet enkä jaksaisi jatkuvasti olla pesemässäkään...pitäisi käydä hommaamassa vielä 2-3 rintsikat mutta kun ne hyvät on niin pirun kalliita!

Vierailija
6/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla myös yhdet pikkuhousut?

Vierailija
7/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne pestävä vähän useammin, ehkä pari kertaa viikossa...

Vierailija
8/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla päivittäin laitan pesuun ja puhtaat päälle.

Vierailija
9/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat "erikoiskäyttöön" eli kun menen uimahalliin yms. missä rintsikat tulevat esille. Toiset ovat jo väreiltään hieman haalistuneet kainaloista mutta kelpaavat hyvin kotioloihin. Kahdet ovat lähes käyttämättöminä ja odottavat käyttöönottoa - kunhan aika ensin jättää noista aktiiviliiveistä.

Kaikki ovat Triumfin supers soft secret -liivejä, jotka olen todennut itselleni sopivimmiksi sopivat ohuidenkin puseroiden alle ollen huomaamattomia mutta silti muotoilevat hyvin povea ja antavat hyvän ryhdin.

Alushousuja on varmaan kymmenet, ainakin melkein:-).

Vierailija
10/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luullakseni yhdet rintsikat, jossain.. Pikkareita on kahdet, usein en sitten käytäkään jolleivät housut ole niin ohuet, että on pakko. Ja kaikki muutkin vaatteet alkavat tippua päältä.. Mulla ei ihan oikeasti nyt olisi mitään mitä laittaa päälle, jos olisi esim. treffit. No onneksi ei ole, vaikka eilen yritinkin ehdottaa..

Vierailija
11/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole laskenut, mutta kyllä niitä paljon on. On toppauksilla ja ilman, on eri värisiä, on juhlavampia ja söpöjä, on pitsiä ja pitsitöntä, erilaisilla olkaimilla jne. Tykkään että pukeutuminen lähtee jo alusvaatteista.

Vierailija
12/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja urheilu- ja imetysliivit vielä päälle...

Onneksi en ole tämän provomamman puoliso!

Vierailija
13/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole laskenut, mutta kyllä niitä paljon on. On toppauksilla ja ilman, on eri värisiä, on juhlavampia ja söpöjä, on pitsiä ja pitsitöntä, erilaisilla olkaimilla jne. Tykkään että pukeutuminen lähtee jo alusvaatteista.

viime kesänä Jenkeistä ostin taatusti 30 ja ennestään oli tosi paljon. Nyt sitten käytän tyyliin 3 vaan, lemppareita. No, kun menee rikki, uusia ei tarvi ihan heti ostaa.

Alusvaatteita yleensäkin on TODELLA paljon, sukkia taatusti samanverran, bodeja, alkkareita jne, jne.

Vierailija
14/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä olisi varaa ostaa yli 7euron rintaliivejä. Jotain positiivista kai pienissä tisseissä, kun selviää liiveittä.

Vierailija
15/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tulen toimeen niin hyvin, että on ollut varaa ostaa useammat rintsikat.

Vierailija
16/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan koko ajan että laihdun, siksi en osta uusia liivejä ;)

Vierailija
17/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selviäisin varmasti yksillä. Joskus menee viikkoja niin että en käytä rintsikoita ollenkaan (näin kotona ollessa). Urheillessa vedän päälle tiukan paidan.

T: aa

Vierailija
18/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan ja pesen ehkä kerran viikossa mutta en hikoilekaan juuri koskaan.

Vierailija
19/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkarit ja hyvin tulen toimeen. Toiset päällä, toiset pesussa. Onneksi ei ole tihkuttelevaa vuotoa tai virtsanpidätysvaikeuksia. Uudet ostan sitä tehden, kun entiset hintuu läpinäkyviksi.

Vierailija
20/28 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen rintsikoita aika harvoin...siis silloin ku ne tuntuvat sitä tarvitsevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän