Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkasitko/laittauduitko jotenkin lähtiessäsi synnyttämään?

Vierailija
16.04.2009 |

.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta meikkaus-ketjusta tuli mieleen.

Minä ainakin hieman katsoin peiliin, vaikka ei sitä nyt mitään biletysmeikkejä tullut mieleen ruveta sutimaan. Ihan vaan ripsaria, puuteria jne.

Mutta ihan kiva näin jälkeenpäin, että oli valokuvissa edes hieman ripsaria ja hiukset suht siististi.

Vierailija
2/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikannut ja kuvissa mollottaa liikaleukainen, tyvikasvuinen kalmankalpea, mutta onnellinen äiti. Normi meikkaan kyllä, mutta eipä mua kauheasti kiinnostanut synnärille meikata, oli muut asiat mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sen verran nopeat synnytykset, ettei niissä mitään meikkejä ole tullut sudittua. Lähinnä olen miettinyt, onko päällä helposti riisuttavat vaatteet, jos tulee oikein hoppu!

Toisaalta sen verran kuopuksen syntymään petrasin, että kävin ennen la:aa kampaajalla ja kestovärjäyttämässä ripset ja kulmat. Tiedä sitten, oliko noilla valokuviin mitään vaikutusta, omaan mielialaan ehkä enemmän. :)

Vierailija
4/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän aina hyvältä: aamulla ja illalla ja heti suihkun jälkeen.

Vierailija
5/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipujen kourissa tehnyt mieli alkaa laittamaan itseään :) Mulle on aivan sama miltä näytän synnytyksen jälkeen :D

Vierailija
6/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säntäsin kampaajalle heti kun synnytys käynnistyi. Otin meikkauksen samaan syssyyn ja jalat ja kädetkin hoidatin. Sit mentiin synnärille ja huhkin ja puhkin mut kokoajan vaadin että mun mies pitää peiliä mun edessä, että näen jos tukka menee sekaisin tai meikit valuu!!!!! XD

Vierailija
7/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti 21 tuntia ja meikkaajana tiedän ettei mikään meikki olisi siinä pysynyt. Toisella kerralla lähdin aamulla sairaalaan käynnistykseen. Mietin mitä laittaisin, mutta totesin sen olevan niin hikistä puuhaa, että laitoin vain aurinkopuuteria ja huulikiiltoa. Ei niitä siinä päivän mittaa lisäillyt eli yhdeksän aikaa illalla kun vauva syntyi, niistä mitään ollut jäljellä.

Toivottavasti sinulla oli vedenkestävää ripsaria...

Vierailija
8/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kyseessä häät tai hautajaiset.

Vierailija
9/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät katossa synnytin.

Vierailija
10/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans vielä kotona ähistellessä laitoin ensin puhdistavan naamion, suoristin hiukset ja sitten aina supistusten välissä tein iltameikkiä yks osa kerrallaan. Hyvin ehdin, kunnes supistusten väli oli n. 5 min. Siinä vaiheessa pyysin miehen avuksi, että sain rajaukset kuntoon.

Ennen lähtöä vielä lakkasin kynnet ja rasvasin koko kropan himmeästi ruskettavalla rasvalla. Kivat kuvat tuli, ja kätilökin kehui, että oli niin kiva, kun äytin nätiltä. Ja siis itsestään selväähän on, että alapää oli ollut siistissä kunnossa jo monta päivää...

Vierailija
11/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käynnistyi sen verran rauhallisesti että menin ihan normaalisti suihkuun, laitoin tukkani ja meikkasin, kuin olisin ollut ulos lähdössä jonkun muun syyn takia. Ei ollut mitään syytä olla laittautumattakaan, kun ei kerta kiirettä ollut. En ikinä poistu ulos ovesta ihan laittautumatta. Naurakaa vaan jos haluatte :)

Vierailija
12/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärille.

Vierailija
13/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt pedikyyrin lähellä laskettua aikaa. Ja kun supistelut alkoivat, kävin suihkussa ja ajoin samalla karvoja sääristä, kainaloista ja alaosastosta. Meikki oli ihan tavallinen, kevyt päivämeikki kuten muulloinkin, koska synnytin päivällä. Mutta jos olisin lähtenyt yöllä, en olisi suihkukäyntiä kummempaa hommaillut (meikannut).

Siis sen verran turhamainen nainen olen.

Oli aikaa, eikä mikään syöksysynnytys.

Vierailija
14/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin hiukan aikaisemmin ottanut kestovärin ripsiin (oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta, kirveli se laittaminen sen verran)

Vierailija
15/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni laitoin hiukset kiinni niin ettei ne paina vaikka makaisi. Ja kuvissa on enimmäkseen onnellinen äiti,vaikkakin väsynyt eikä meikkiäkään ole:)

Varpaankynnet olin kyllä lakannut muutamaa päivää aikaisemmin. Niitä olikin ihan kiva katsella sen tunnin kestäneen alapään ompelun ajan, kun veriset sukat oli otettu pois:)

Vierailija
16/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta ei niin väliä

Vierailija
17/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut kuvia siitoshetkelläkään, en myöskään lopputulosta tehdessä. Lapseta toki otettiin sit kuvia, kun sekin oli pesty ja puleerattu. samoin muusta onnellisesta perheestä.

Vierailija
18/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokassa vauvan puolesta oli hätä, joten siinä ei paljoa ripsarit ja tukan asento kiinnostanut.

Vierailija
19/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin oikeasti jännä ketju. Minäkin meikkasin ennen synnyttämään lähtöä, eikä siinä ollut mielestäni mitään outoa! Päin vastoin.

Mulla alkoi synnytys yöllä klo 1 vesien menolla, klo 2 jälkeen alkoi supistella. Klo 5 asti pystyin torkuttelemaan, sen jälkeen nousin sängystä. Kävin suihkussa, meikkasin, pakkasin sairaalakassin ja klo 8 mentiin sairaalaan. Siitä pari tuntia niin lapsi syntyi. En ymmärrä miksen olisi laittanut itseäni, niinkuin aina muutenkin jos ihmisten ilmoille lähden..? Tiedän ettei TARVITSISI, mutta halusin. Eikä ollut parempaakaan tekemistä.

Vierailija
20/86 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat synnytykseni ovat alkaneet rauhallisesti ja kotona on ollut hyvin aikaa siistiytyä ja valmistautua muutenkin synnytykseen. Ihan olen suihkussa käynyt, laittanut hiukseni, meikannut ja miettinyt vielä, mitä päälle panisin!!! Kynnetkin ovat olleet hoidetut ja lakatut, eli ihan samannäköisenä ja yhtä laitettuna olen lähtenyt synnyttämään kuin mihin tahansa muuallekin.

Mielestäni on ihan peruskohteliasta olla siisti ja huolliteltu, vaikka sitten synnyttämään mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän