Meikkasitko/laittauduitko jotenkin lähtiessäsi synnyttämään?
Kommentit (86)
Suihkussa aion käydä ja hampaat pestä ja tukankin kammata. Jos siis opystyn... ; )
Viimeksi lähdin ihan pyjama päällä just keskellä yötä. Mutta jos aamulähtö tulee, aion kyllä vähän naamaa siistiä, en nyt ripsareita ehkä laita, mutta peittelen rumimmat finniarvet ja mustat silmänaluset. Hikistä puuhaahaan se synnytys on ja menin kyllä viimeksi melkein heti sen jälkeen sairaalassa uudestaan suihkuun.
Esikoisen kanssa oli päivälähtö, joten meikit oli jo naamassa ja tukka siististi. Vaatteetkin oli "hienot".
Mutta kävin suihkussa ja ajoin jalka-, kainalokarvat ja bikinirajan. Ja kuivasin ja laitoin hiukset (ihan normisti) ja "piirsin" kulmat. En muuta. Tämä oli siis ennen toista synnytystä. Ekassa ei ehtinyt tehdä mitään. Tosin olin käynyt edellisenä iltana jo pesulla (suihkussa).
miten niitä bikinirajoja pystyy ajamaan? Itse en ainakaan loppuraskaudesta ole nähnyt alapäästäni vilaustakaan. Ilmeisesti peilin kanssa jotenkin? En ole itse uskaltanut etten vahingossa ympärileikkaisi itseäni. Sitten synnärillä heti kun mahdollista olen rynnännyt ajamaan koko pehkon pois...
miten niitä bikinirajoja pystyy ajamaan? Itse en ainakaan loppuraskaudesta ole nähnyt alapäästäni vilaustakaan. Ilmeisesti peilin kanssa jotenkin? En ole itse uskaltanut etten vahingossa ympärileikkaisi itseäni. Sitten synnärillä heti kun mahdollista olen rynnännyt ajamaan koko pehkon pois...
Tulehdusvaara melkoinen..
Minä kirjoitin ketjussa jo aikaisemmin, oli vedet menneet yöllä jonka jälkeen sain aikani nukuttua. Sitten kun supisti napakammin nousin ylös, kävin suihkussa ja meikkasin. Pakkasin sairaalakassin. Ajelimme sairaalaan "näytille" aamu kahdeksalta (vesien menosta kulunut sen aikaa että oli pakko) ja olin tuolloin 9cm auki. Supisti kylläkin 2min välein, mutta pärjäsin aivan mainiosti. Sairaalaan tulosta kului muutama tunti ja lapsi syntyi.
Millä kriteereillä synnytykseni ei ollut kunnolla käynnissä? Senkö vuoksi että laitoin ripsiväriä ja puuteria?
Ilmankos siellä synnärillä on ruuhkaa. Aika moni on lähtenyt ihan rauhassa synnyttämään ja kerinnyt meikatakin. Mitä tästä voidaan päätellä? Synnytys ei ole ollut kunnolla käynnissä! Hyvä siellä synnärillä on sitten tarkistella meikkejä kun supistusten väli on puoli tuntia. Minulle sanottiin, että kotona voi kokeilla suihkua. Siellä sitten olin niin pitkään, ennen kuin lähdettiin synnyttämään. En meikannut kyllä siinä välissä.
Olin jo siis valmiiksi sairaalassa ja oli yö, kun varsinainen synnytys alkoi. En siinä ruvennut sitten meikkaamaan. Nyt odottelen kolmatta synnytystä ja jos käy niin, että tällä kertaa synnytystä ei tarvitse käynnistää ja lähden päivällä kotoa synnyttämään kohtuullisen rauhallisesti, olen varmaan kevyet meikit naamassa kuten aina päivisin. Mutta yöllä en varmaan rupea meikkaamaan. Jos joudun taas sinne osastolle makoilemaan etukäteen, on mulla siellä kyllä meikit mukana :)