Loukkaavinta/typerintä, mitä mies on sanonut sinulle sängyssä?
Kommentit (57)
Varmaan jokin vauvakielellä puhuminen, tyyliin tisukat ja pimpsukka. Tosi paha turn off...
Panon jälkeen sanoi, että rahat on sitten pöydällä. Elettiin silloin kaukosuhteessa ja olin lähdössä takaisinpäin myöhemmin ja mies antoi bussirahaa mukaan.
H---ra, kun en halunnut sillä hetkellä seksiä!!
Missä on leijonakuningasmiehen kumppani????? :D
Mun typerin mies ei huolehtinut että mulle tulee, kun sille itselle oli jo tullut. Valitteli vaan että voivoi kun ei hänellä enää nyt seiso. Tyhmä...
Yhden kerran juttu laukesi, minä en. Ajattelin että samapa se sitten kun mies oli todella haluton edes yrittämään tuottaa minulle mitään nautintoa ja kävin nukkumaan. Hän sanoi "No pillus sä voit siihen jättää mutta muun kropan voit viedä vitt**n siitä" Kävelin sitten kolmelta aamuyöstä 7 kilometriä minulle tuntematonta reittiä kotiin. Herrasmies ja sillä tavalla...
"Oisit halunnu ni ei tarttis itkeä siinä"
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran juttu laukesi, minä en. Ajattelin että samapa se sitten kun mies oli todella haluton edes yrittämään tuottaa minulle mitään nautintoa ja kävin nukkumaan. Hän sanoi "No pillus sä voit siihen jättää mutta muun kropan voit viedä vitt**n siitä" Kävelin sitten kolmelta aamuyöstä 7 kilometriä minulle tuntematonta reittiä kotiin. Herrasmies ja sillä tavalla...
Sitten vielä ihmetellään mistä miesviha kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan sen, oli hauska juttu :D
Vierailija kirjoitti:
"Oisit halunnu ni ei tarttis itkeä siinä"
Ei paljon ihmetytä mikset halunnut tätä lämmintä ja empaattista superrakastajaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, häntä kaipaillaan tänne kertomaan! :D
Pikkasen ennen intiimiä hetkeä mies sanoi, että sulla on tummat silmänaluset,kun tästä kulmasta katon...voi luoja, ei tollasessa hetkessä yleensä tuollaisia sanota. Eikä ne mun silmänaluset mitkään huomiota herättävät/erikoiset ole.
Ennen ensimmäistä "rakastelua"..
Mies tökerösti sanoi, kun ollaan jo alastomina
" jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan"
Ja se siitä sitten 2-3 min
T.Nainen
Mies se xin aikana kummasteli minun erikoisen näköisiä rintoja hänen mielestään. Juu, miehet ootte liikaa kattoneet bornoa, jossa suurinosa rinnoista on pinkeitä ilmapalloja.
Ilmankos poikamiehenä ollessani leidit oli haltioissaan vimmastani nuolla karvamattoa jos tuollaisia juntteja osunut kohdalle.
Kerran kun pantiin ja mä olin päällä enkä millään lauennut. Sanoin miehelle, että voisitsä vähän avittaa mua. Se sanoi "mähän avitan koko ajan". Eli makas selällään :D