Loukkaavinta/typerintä, mitä mies on sanonut sinulle sängyssä?
Kommentit (57)
Mullekin on sanottu, että olen muka liian innokas!?
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos poikamiehenä ollessani leidit oli haltioissaan vimmastani nuolla karvamattoa jos tuollaisia juntteja osunut kohdalle.
Jatka lattiatasossa. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lirputin se tämä on?
Mikä se sitten oli?
Loukkaavat ja typerän tökeröt ei ole päässeet niin läheisiin väleihin. Muuten yksi sekopää pullero resupekka naureskeli kuinka miten hän pitää isommista naisista. Että on ihan hartioitakin. Hän pullohartiaisena ilmeisesti samaa kokoa. Vyötärö taas oli verhottu johonkin typerään t-paitaan läskimahaansa peittämään.
"Haiset paskalle" Baariyön jälkeen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nukahti minua hyväillessään. Hän oli siis jo saanut, itse en ehtinyt mukaan. Ei kai maailman vakavinta, mutta se on vaan niin jääny mieleen, kun seksielämämme ei muutenkaan ole ollut kovin eläväistä ja vauhdikasta. Jotenkin kuvastaa koko eroottista elämäämme. Jota ei siis oikein ole.
Itsekäs possu. Häntä kiinnosti vain oma nautinto.
Mies totesi seksin jälkeen, että minun pitäisi laittaa itseni kuntoon, niin hän voisi tehdä niitä juttuja, joista pidän.
Vierailija kirjoitti:
up
Niinkö sanoi
Toivottavasti mun ex laukoo samoja typeryyksiä pimatsuilleen, kun mitä se on laukonut mulle.
Herätys, myöhästyt töistä. Oli katsonut pimeässä kellon väärin, oli vielä pari tuntia nukkumisaikaa.
Mutta kyllä on kiihkeitä mammoja, aina vaan naiminen mielessä. Sängyssä ei voida muuta tehdäkkään.
En anna vaimoni käydä tällaisilla palstoilla, mutta varmaan hän sanoisi sen kerran kun hän ratsasti minua ja sanoin ajatuksissani että siskonsa on kyllä saanut suvun kaikki hyvät geenit.
Eräs kohtelias herrasmies sanoi yhdyntää edeltävien puuhien keskellä, että minulla on ruma hymy.
Kesken kaiken: "ei hitto, auto on sakkopaikalla."
Muitakin tökeröitä, mutten laita niitä tänne, tuo oli lievimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lirputin se tämä on?
Mikä se sitten oli?
Minäkin haluaisin tietää.
Oon mukamas liian innokas nainen intiimi hetkessä, no en ole todellakaan,kaukana siitä. En jyystä 4 kertaa päivässä tai piiskaa tms😂 taisi olla sanojalla itsellään epävarmuuksia tai sitten haluttiin loukata mua tollasella valheella.