Loukkaavinta/typerintä, mitä mies on sanonut sinulle sängyssä?
Kommentit (87)
Olin 9kk raskaana, mies sanoi seksin jälkeen että olikin viimeinen kerta kun hän panee kengurupalloa.
Otti vatsanahastani kiinni ja sanoi, että tästä voisit laihduttaa. Painoin jotain 46 kg.
"Mä en tykkää että kosket omaan klitoriksees"
"Onko sun vibraattori isompi kuin mun muna?"
"Sulla on oudot ilmeet, näytät ihan kärsivältä"
Ei saatana.
"Oho, mites tässä näin kävi, ei ollenkaan pitänyt harrastaa seksiä ja näin sitten vaan kävi". Sanoi mies lähes joka kerta seksin jälkeen parin kuukauden tapailun ajan.
Sama mies halusi aina pitää villasukat jalassa seksin aikana. Ymmärsin hyvin, koska saan itse suonenvedon niin helposti ja se kyllä keskeyttää seksin heti ja mielummin sitä ei kesken seksin ala kuunnella kun joku huutaa korvaan aika saata na. Jonkun ajan päästä mies ärtyi kun se ei häirinnyt minua ja ilmoitti, että pitää villasukkia, koska naiset kuulemma vihaavat sitä ja se on totaalinen turn off.
Kolmas ärsyttävä piirre oli se, että mies halusi yleensä harrastaa seksiä PEITON ALLA, ei siis niin, että peitto on normaalisti päällä vaan niin, että peitosta tehdään telttamaja, jossa harrastetaan seksiä. Siellä sitten ollaan toisella villasukat jalassa hokemassa että oho, miten tässä näin kävi kun ei ollenkaan pitänyt harrastaa seksiä ja täällä ollaan taas.
Mitä vit tua. Edelleen tuntuu niin inhottavalta ja oudolta. Hyi.
Ei jumalauta että täällä pyörii hulluja ä m m i ä!
Tyypilliseen tapaansa keksitään ongelmia sinne missä niitä ei ole olemassakaan.
"Kolmas ärsyttävä piirre oli se, että mies halusi yleensä harrastaa seksiä PEITON ALLA, ei siis niin, että peitto on normaalisti päällä vaan niin, että peitosta tehdään telttamaja, jossa harrastetaan seksiä. Siellä sitten ollaan toisella villasukat jalassa hokemassa että oho, miten tässä näin kävi kun ei ollenkaan pitänyt harrastaa seksiä ja täällä ollaan taas."
;D Ei saatana, nyt kyllä tyrskähti iltateet näppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ensimmäistä "rakastelua"..
Mies tökerösti sanoi, kun ollaan jo alastomina
" jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan"
Ja se siitä sitten 2-3 min
T.Nainen
Ollaan oltu saman äijän kyydeissä!
"En voi kuvitellakaan seksiä kanssasi."
Vierailija kirjoitti:
"Oho, mites tässä näin kävi, ei ollenkaan pitänyt harrastaa seksiä ja näin sitten vaan kävi". Sanoi mies lähes joka kerta seksin jälkeen parin kuukauden tapailun ajan.
Sama mies halusi aina pitää villasukat jalassa seksin aikana. Ymmärsin hyvin, koska saan itse suonenvedon niin helposti ja se kyllä keskeyttää seksin heti ja mielummin sitä ei kesken seksin ala kuunnella kun joku huutaa korvaan aika saata na. Jonkun ajan päästä mies ärtyi kun se ei häirinnyt minua ja ilmoitti, että pitää villasukkia, koska naiset kuulemma vihaavat sitä ja se on totaalinen turn off.
Kolmas ärsyttävä piirre oli se, että mies halusi yleensä harrastaa seksiä PEITON ALLA, ei siis niin, että peitto on normaalisti päällä vaan niin, että peitosta tehdään telttamaja, jossa harrastetaan seksiä. Siellä sitten ollaan toisella villasukat jalassa hokemassa että oho, miten tässä näin kävi kun ei ollenkaan pitänyt harrast
Aivan järkyttävä repeäminen mulla! 🤣🤣🤣
Tosi karmee sessio, miten sä pystyit?!
Vierailija kirjoitti:
Kolmas ärsyttävä piirre oli se, että mies halusi yleensä harrastaa seksiä PEITON ALLA, ei siis niin, että peitto on normaalisti päällä vaan niin, että peitosta tehdään telttamaja, jossa harrastetaan seksiä. Siellä sitten ollaan toisella villasukat jalassa hokemassa että oho, miten tässä näin kävi kun ei ollenkaan pitänyt harrast
Apua🤣🤣!
Miten ihmeessä annoit tuolle USEAMMAN kerran?
Mun sängyssä ei miehet vieraile. Olenhan sentään hetero.
Orjantappurainen unelmamies itämaisella ihonvärillä pääsi KD:n eheytysleiriltä karkuun pääsiäisenä ja Riikan saunan lauteiden alla tapahtui hänen toinen tulemisensa.
-winner-
"Oletko sä ajatellut poistaa noita luomia selästäsi? Ne oksettaa"
Tapailumies takaapäin pannessaan.
Vierailija kirjoitti:
"Oletko sä ajatellut poistaa noita luomia selästäsi? Ne oksettaa"
Tapailumies takaapäin pannessaan.
Ei helvetti :D Siinä saa olla aika omistautunut miehelle, jos alkaisi poistelemaan luomia sen takia, että tietyssä asennossa ne saattaa häiritä miestä. Joku yhden luomen poisto maksaa vielä satoja euroja! Hyvä, että pääsit eroon!
En saa naurua loppumaan! Absurdin tökeröä settiä pääsee joiltain äijiltä. Ja te jotkut annatte vielä uudestaan!! En kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ensimmäistä "rakastelua"..
Mies tökerösti sanoi, kun ollaan jo alastomina
" jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan"
Ja se siitä sitten 2-3 min
T.Nainen
Ollaan oltu saman äijän kyydeissä!
Kyllä näitä muitakin on kuin vain yksi. Valitettavasti. Ei tule jatkoa moiselle tympeydelle.
No on ollut moukka mies..