Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitussupistuksista - menee hermo koko ajan kivikovaan mahaan

Vierailija
16.04.2009 |

Miten usein ja kuinka pitkäkestoisia harjoitussupistuksia teillä on ollut esim. 35 rv:sta alkaen? Minulla on nyt juuri 37 täynnä ja tuntuu, että kohtu on enemmänkin aikaa kova ja supistunut kuin "löysä". Käsitän kyllä, että eihän vauva nyt enää juuri kellu, joten erilaiseltahan sen nyt kuuluukin jo tuntua, mutta pakosti sentään erotan supistuksen - ovat aika voimallisiakin.

Miksi sanotaan, että "älä sit anna paljon supistella, lepäät välillä"? Minulla supistuksia vain tulee, nukun, siivoan tai teen jotain siltä väliltä. Onko niistä varsinaisesti haittaa? Tätä on nyt kestänyt jokusen viikkoa, ja välillä on vähän helpompia päiviä ja öitä. Viime yö oli kyllä taas aika rankka, heräilin monta kertaa ja teki mieli muuttaa asentoa, vaikka eivät nuo varsinaisesti tee kipeää. Ilmeisesti siellä alkavat olla jo lihaksetkin kipeänä hurjasta jumpasta.

Pohdin siis lähinnä, että tätäkö tämä nyt sitten on vielä pari viikkoa eteenpäin. Ja juu, ekaa odotan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tehdä paljon mitään, niin iskee kunnon kestosupistus. Ei ne mitenkään erityisesti satu, mutta kyllä ne tuntuu. Mitään suurempia tehoja niillä ei ole onneksi tähän mennessä ollut. Tuossa sinun vaiheessa ne supistukset saisivatkin jo pehmentää kohdunkaulaa ja avata paikkoja. Ja varmaan se supistelu ei tuosta enää mihinkään helpota.

Vierailija
2/4 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu et koko ajan enemmän eli varmaan samoissa fiiliksissä sun kanssa sitten viikoilla 37 jos ei oo ulos tullut vielä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supisteli suunnilleen raskauden puolivälistä alkaen aina jos vain askeleenkin otin.. Oli to-del-la rasittavaa, en käytännössä pystynyt liikkumaan lainkaan ja jos vaikka silitin niin supisteli.. Onneksi sulla ap on jo hyvät viikot, eli ei paljoa enää jäljellä.

Vierailija
4/4 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supisteli suunnilleen raskauden puolivälistä alkaen aina jos vain askeleenkin otin.. Oli to-del-la rasittavaa, en käytännössä pystynyt liikkumaan lainkaan ja jos vaikka silitin niin supisteli..

Miten sitten elelit loppuviikot ja -päivät?

Pitäisikö niitä tosiaan jotenkin yrittää vältellä? ...vaikka en tiedä miten, kun nukkuessanikin niitä tulee. Puolittain toivon, että tämä enteilisi vauvan tuloa jo hieman ennen LA:aa, mutta muita tuntemuksia ei sen puolesta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan