Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas, sekava erokriisi :(

Vierailija
13.12.2008 |

Ei kai aikuiset tuollaiseen alennu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan teinitouhulta. Ei minustakaan aikuiset ihmiset tuolla tavalla käyttäydy. Sinäkin syyttelet miestäsi ja itse olet pettänyt, valehdellut - ja nyt ihmettelet, miksi miehesi kyttää ja epäilee.... Voi elämän kevät :(

Aivan sama, miten "sairas" suhde. Ensin lopetetaan se entinen suhde - ja sitten ajan kanssa uuteen.

Vierailija
22/25 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä tiedän että ensin OLISI PITÄNYT lopettaa suhde mieheeni, ja sitten vasta touhuta muuta.

Mutta se on nyt liian myöhäistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuajoissa mieheni minua ärsyttäessään olen häntä läpsässyt avarilla.. sekä pettänyt kerran ja nyt luottamus hakusessa, mutta vielä yritetään.. sulle tsemppiä ja elä syytä itseäsi kaikesta vaan yritä antaa itsellesi anteeksi ;). ne pahatkin teot. ja yrittäkkää saada exän kanssa sovinto aikaiseksi ja ymmärrystä toisianne kohtaan. en tarkoita paluuta takasin.. ei ole helppoo, mut asiat tuppaa seuraan perässä. ja itse olen kolmikymppinen, en teini. vaikka käytös onkin hieman teinimäistä ollutkin. Mut kai me jokainen kasvamme ajallaan :)) tsemiä!!

Vierailija
24/25 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat nyt omaan kotiin lasten kanssa ja rauhoitat elämäsi. Annat lapsille sen saman arjen kun aikaisemmin ja pidät huolen että tapaavat isäänsä SÄÄNNÖLLISESTI! Lapsille parasta että arki pysyy samana ja tilanne sinun ja exäsi välillä rauhoittuu.

Elä itseksesi jonkin aikaa, mutta jos haluat pidä yhteys tähän ihastukseesi. Älä esittele häntä vielä lapsille, jos haluatte tavata tapaa silloin kun lapset ovat isällään.

Ota yhteyttä lastenvalvojaan tai muihin viranomaisiin jos miehesi ahdistelee sinua, älä anna hänen ENÄÄ hallita elämääsi.

Kaikki järjestyy kun pidät jalat maassa ja RAUHOITUT!

Vierailija
25/25 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen päättänyt, että lasten arki pysyy mahdollisimman samanlaisena kuin ennen. Ja tiedän, että lapset tapaavat tulevaisuudessa isäänsä jopa enemmän kuin tähän asti. Ja lapsia en sotke suhteisiini, mielestäni pitää olla vakavaa seurustelua vähintään puoli vuotta takana, ennen kuin lapsia voi esitellä kumppanille..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme