Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mä teen poikapuolen kanssa???

Vierailija
15.04.2009 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinipojan koulumotivaatio siitä parane, että vanhemmat kyselee koko ajan kokeisiinlukemisesta. Kyllä se motivaatio sieltä vähän vanhempana tulee, jos on tullakseen. Numeroita ehtii nostaa vielä myöhemminkin. Ei muutama kuutonen kokeista ole koko maailma. Niinkuin ei ole huonot ylioppilasarvosanatkaan tai huono arvosana gradusta ;)

Opiskeluinnon pitää lähteä nuoresta itsestään, eikä nalkuttaminen todellakaan paranna asiaa. Eivätkä kaikki nyt vain ole lukumiehiä.

En jaksa nyt alkaa selata noita viestejä taaksepäin, mutta minäkin luulin, että olisit kirjoittanut jotain pojan valituspuheluista äidilleen, jotka olisit keskeyttänyt jos lapsi olisi omasi. No, taisi mennä aiheen vierestä...

Vierailija
42/45 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AP on asunut jo 10 vuotta samaa kotia tämän teinin kanssa ja edelleen hän kutsuu poikaa poikaPUOLEKSI. MIelestäni se kertoo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AP on asunut jo 10 vuotta samaa kotia tämän teinin kanssa ja edelleen hän kutsuu poikaa poikaPUOLEKSI. MIelestäni se kertoo kaiken.

kun selvittää asian taustoja!!! Luuletko sä että mä sitä muuten kutsun puolikkaaksi?? Älä vedä mukaan epäolennaisia asioita. On kuitenkin eri asia toimia lapsen kanssa, jolla on äiti jossain, kuin omien lasten kanssa.

Vierailija
44/45 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun niitä joku yrittää laittaa, niin se lytätään. Eihän 14v vielä ole aikuinen ja kyllähän sen ikäinen mielummin jättää läksyt tekemättä kuin istuu nenä kiinni kirjassa. Ei siinä vielä paljoa tulevaisuutta mietitä, sen on vanhempien tehtävä. Yökukkuminenkaan ei ole hyväksi, miksi siihen pitäisi kannustaa?

tsemppiä ap.

Vierailija
45/45 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin käänne on sitten se, että pojan mummo eli anoppi, jolle poika illalla soitti ja valitti, on tulossa kylään. Eli mitäs mieltä täsä olette, varmaankin tulee pojan puolesta puhumaan ja kertomaan minulle, miten lapsia kasvatetaan. Kaipa se täytyy nätisti kuunnella mitä on sanottavaa, mutta mulla suoraan sanottuna vituttaa tämmöinen, että kun poika vingahtaa, niin sitten laukataan meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi