Lumen alta paljastuneet koiranpaskat!!!
Onko jo puitu täällä?
Sitä tulee ihan vihaiseksi, kun lenkkeillessä paska vaan haisee ja kasoja löytyy jopa keskeltä tietä. Saatiin vaununrenkaisiin koiranpaskaa ja niiden kautta tietysti sisälle kotiimme. Kyllä nyt kelpaa, kun pitää lattiat pestä ja mattopyykille mennä. Ja ainoastaan sen takia, että koiranomistajat eivät vaivaudu keräämään jätöksiään.
Oon suunnitellut kantavani mukanani muovilapiota ja kerätä paskat aina, kun jonkun näen niitä jättävän. Juoksen sitten perään ja kippaan paskakasan vaikka ulkoiluttajan taskuun, jos ei muuta keksi.
Onko tähän oikeesti mitään ratkaisua???
Kommentit (72)
Itselläni on koira, joka kakkaa kolmesti päivässä, joka lenkillä. Kyllä harmittaa kerätä jätökset mukaan kun koko lenkin ajan saa varoa muiden koirien jätöksiä.
tuota ulosteilla sotkemista, kaikkien mielestä se on ollut ihan ok. Pisteitä sinulle!
Ihana että joku koirahiminenkin on sitä mieltä, että ne kakat voisi poimia sieltä tienvarresta eikä se kakkaongelma ole mikään pieni ongelma. Se on terveysriski ja sitäpaitsi ympäristöhaitta. Koirankakka kuormittaa kovasti tienvarsien luontoa, että siinä maaperä rikastuu ja kasvusto kärsii. Kyllä se on jo merkittävä ympäristöhaitta jos neliömetrin alueella on noin keskimäärin 10 koiranläjää (näin Oulussa uudella omakotitaloalueella).
Ei se auta, että pientareelle paskotaan, opettakaa paskomaan kunnolla ojan puolelle, jos ette viitsi keräillä.
postilaatikkoon. Kyllästyin siihen kun aina sai olla pesemässä tuoretta koiranpaskaa pois lasten vaatteista ja kumminkin leikittiin vain lapsille tarkoitetulla viherleikkialueella. Oli varmaan mukava lukea aamun lehteä ruskean liejun kyllästämänä. Kusaisin myös postilaatikon juureen, sillä tällä koiranomistajalla oli tapana kusettaa koiransa koirankieltomerkin tolppaan kyseisellä lasten leikkikentällä.
kerroppas nimesi!! sattuu olemaan minun postilaatikko! pitää pysyä sanojensa takana!!
sattui muuten olemaan minun postilaatikko!!! osasin vähän epäilläkkin sinua!! kerroppas nimesi!!
sattui muuten olemaan minun postilaatikko!!! osasin jo epäilläkkin sinua! kerroppa nimesi!!!!!
antaa hurttansa juosta vapaana. Se käy paskalla meidän pihalla (omakotitalo).
Mies uutenavuonna hermostui parin oluen jälkeen ja kävi paskalla naapurin pihalle:)
postilaatikkoon. Kyllästyin siihen kun aina sai olla pesemässä tuoretta koiranpaskaa pois lasten vaatteista ja kumminkin leikittiin vain lapsille tarkoitetulla viherleikkialueella. Oli varmaan mukava lukea aamun lehteä ruskean liejun kyllästämänä. Kusaisin myös postilaatikon juureen, sillä tällä koiranomistajalla oli tapana kusettaa koiransa koirankieltomerkin tolppaan kyseisellä lasten leikkikentällä.
sattui muuten olemaan minun postilaatikko!!! osasin jo epäilläkkin sinua! kerroppa nimesi!!!!!
sattui muuten olemaan minun postilaatikko!!! osasin jo epäilläkkin sinua! kerroppa nimesi!!!!! sinua odottaa yllätys....
Se tekee asiansa aina ojaan, josta kerään jätökset pussiin. Kerran se haisteli kakkaa keskellä asvalttia, mutta ei voinut edes pissata kakan päälle, koska tajuaa et kovalle alustalle ei pissata.
En ymmärrä koiria, jotka kakkaa mihin sattuu. Niitä pitäis opettaa jo pienenä mihin saa kakata. Onneks meidän piskiä vedettiin pienenä ojaan, jos alkoi etsimään hyvää kakkapaikkaa keskeltä tietä :) Kasvatuskysymys siis tämäkin :)
Itselläni on koira, joka kakkaa kolmesti päivässä, joka lenkillä. Kyllä harmittaa kerätä jätökset mukaan kun koko lenkin ajan saa varoa muiden koirien jätöksiä.
ISuurena koiraihmisenä itseänikin kuvottaa moinen touhu - muttä tätä tää vaan on itsekkyyttä ja piittaamattomuutta. Ja kokoajan lisää piittaamattomia tulossa, uusi sukupolvi mikä oppii vanhempien esimerkistä..