Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumen alta paljastuneet koiranpaskat!!!

Vierailija
15.04.2009 |

Onko jo puitu täällä?

Sitä tulee ihan vihaiseksi, kun lenkkeillessä paska vaan haisee ja kasoja löytyy jopa keskeltä tietä. Saatiin vaununrenkaisiin koiranpaskaa ja niiden kautta tietysti sisälle kotiimme. Kyllä nyt kelpaa, kun pitää lattiat pestä ja mattopyykille mennä. Ja ainoastaan sen takia, että koiranomistajat eivät vaivaudu keräämään jätöksiään.

Oon suunnitellut kantavani mukanani muovilapiota ja kerätä paskat aina, kun jonkun näen niitä jättävän. Juoksen sitten perään ja kippaan paskakasan vaikka ulkoiluttajan taskuun, jos ei muuta keksi.

Onko tähän oikeesti mitään ratkaisua???

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärään paikkaan. Samalla voi koiranpaskoja kerätessä ratsupiiskalla sivallella muutaman opettavaisen lyönnin, ettei enää kakkaile teille ja pihoille eikä lasten leikkikentille.

Nim.Kokemusta on!

Vierailija
22/72 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerään kummankin kakat ulkona.

Yököttää ihan suunnattomasti, kun omat koirat tallustaa muiden koirien paskassa - tosin ei se tassujen pesu nyt niin paljoa vaadi. Mutta varsinkin ällöttää sellaiset oikeasti 20 cm halkaisijaltaan olevat valtavat paskaläjät! Ymmärrän, ettei sellaista ole kovin helppo millään hauska-pussilla noukkia, mutta sitten pitäisi vaan olla lapio ja muovipussi mukana, oikeesti!

Mutta, on myös tässä samaan hengenvetoon sanottava, että ei ole mukava kulkea keskellä kaupunkia kakkapussi kädessä ja MISSÄÄN ei ole roskista - jos halutaan, ettei kaupungeissa ole koirankakkoja, niin pitäisi niitä roskiksiakin olla vähän tiheemmässä.

Ja lasinsirut on sitten se vihoviimeinen riesa ja uskoisin, että tähän yhtyy kaikki lastenkin kanssa kulkevat - kumman valitsisit, paskaa puntissa vai paskainen haava lasinsirusta? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meilläkin on kakkaa joka paikassa kun paksu lumikerros sulaa kävelyteiltä ja paljastaa ne tuotokset. Mutta nyt ne lumet on sulaneet ja tiet on putsattu, ei ole kakkaa :) Kauan eläköön kaupunkimme katujenputsausosasto!

Vierailija
24/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on koiria, on paskaakin. Tähän nyt on vaan totuttava ja siedettävä paskojen esiintyminen kulkuväylillä ja pihoissa.

Vierailija
25/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ei koiria voi opettaa paskomaan ojanpohjalle tai jonnekin muualle kuin keskelle tietä? Meilläkin koira, mutta onneksi koirille tarkoitettu paskomispuisto lähellä.. Isompi ongelma täällä päin kuitenkin hevosten jätökset. On toisaalta kiva nähdä heppoja juoksentelevan pitkin jalkakäytäviä, mutta mutta..

Vierailija
26/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on just tuo, että kun tiet sulaa, niin ne läjät ovat keskellä tietä, ei edes reunoilla :( Tänään lääkärissä käydessä renkaat olivat kauniin ruskeat päästessämme kotiin. En edes saata tuoda vaunuja sisään!

Jotain TODELLA puistattavaa :(

Vierailija
27/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä miten jotain voi häiritä jossain tienreunassa olevat läjät? Itselläni ei ole koiraa, eli en tässä koiria/omistajia puolustele, vaan en vaan tajua miksi ne joitakin häiritsee. Eihän niitä edes huomaa ellei etsimällä niitä etsi.

Vierailija
28/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa kerätään koiranpaskoista DNA ja lähetetään sakot koiranomistajan kotiin. Koirien DNA-rekisteri voisi olla suomessakin kova sana. Tällä systeemillä kerätään Ranskassakin isot rahat.

Pitäis ehdottaa eduskuntaan...

Vierailija
29/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsikin ymmärtää puhetta. Mutta sitä en tajua, että miksi ne pökäleet on jätetty keskelle kävelyteitä?? Eilenkin meidän kotimatkalla (400m?) oli melkein 10 sulavaa kasaa keskellä kävelytietä, eli lapsen haalarin jalkalenkit on joka päivä paskassa, sillä ei niitä jokaista kakkaa pysty pieni vielä huomaamaan.

Vierailija
30/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lapio-idea oli hyvä! Vois ite ryhtyä samaan. Ei siinä o mitään pahaa, jos palauttaa paskat sille, joka ne jättiki.

Vierailija
31/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihanaksi" lilluksi jopa keskelle tietä. Eilen lensi itsellä jopa ulkohousut (sukat, lenkkarit...) pesuun, kun vahingossa astuin rapakkoon, jossa lilli ainakin kolme pökylää! Itse taidan ostaa koirankakkapusseja taskuun valmiiksi ja ojentelen niitä sitten ystävällisesti koirankakattajille...

Vierailija
32/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun Espoossa, enkä mä täällä meidän alueella ainakaan ole kertaakaan törmännyt kokkareisiin keskellä tietä. Jonkun verran niitä tienvarsilla näkyy, mutta ei ne haittaa. Missään metsäteillä tms en liiku, onko tuo ongelma lähinnä sellaisissa paikoissa? Mua oikeasti ihmetyttää, koska en ole koskaan tuollaiseen ongelmaan törmännyt normaaleilla jalkakäytävillä tai kävelyteillä. Ja olen aika monessa paikassa asunut pk-seudulla.

Vierailija
33/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teidän "ihanat" kakarat saastuttaa maailmaa? vaippavuorte kasvaa, se todellista saastetta joka ei maadu, koiranpaska maatuu.

taidat ap olla liian kauan kotona tenavaa hoitamassa? hanki apua!

Vierailija
34/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä miten jotain voi häiritä jossain tienreunassa olevat läjät? Itselläni ei ole koiraa, eli en tässä koiria/omistajia puolustele, vaan en vaan tajua miksi ne joitakin häiritsee. Eihän niitä edes huomaa ellei etsimällä niitä etsi.

Vierailija
35/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ulosteita ei kylvetä keskelle tietä.

Vierailija
36/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa mielestä,vai?

ne vaipat viedäänkin kaatsille, koiranpaskat näkösällä

kyllä ne vaipat on pahimman laatusta jätettä. tiedättekö kauan kestää maatua?

jotain perspektiiviä asioihin

Vierailija
37/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi koiranpaksan pitäisi olla sallitua kaduilla??

mä ainakin roudaisin paskaani sen koiran omistajan ovelle jonka näkisin paskattavan koiraansa tielle. mä ällöttää ne paskat.

miksei niitä voi siivota pois?!!

Vierailija
38/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkea muuta saa sotkea hyvällä omallatunnolla sen takia, että se on pienempi paha kuin vaipat kaatiksella? Saanko esim heittää biojätteet naapurin pihalle tai mennä kakkimaan itse meidän parkkipaikalle? Tuostahan ei ole kellekään mitään varsinaista haittaa. Sitäpaitsi ne paskat voi aina pestä pois vaatteista.

Vierailija
39/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS koiranpaska teidän suurin ongelma, asiat on hyvin.

tyttäreni paras kaveri tapettiin ja isälläni on syöpä, että olisin hiljaa

Vierailija
40/72 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muuta mitenkään sitä asiaa että en pidä paskasta. Täällä LAISKAT koirien omistajat selittelee minkä kerkiää.