Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14 vuotias tyttö Pituus 159 cm ja paino 58kg

Vierailija
15.04.2009 |

Miten saisi tytön laihtumaan?

Tyttö liikkuu ja harrastaaa. Ruokavalio on kohdallaan (siis muu perhe ei ole lihavia ja olen tarkka siitä mitä meillä syödään.) Ehkä tyttö syö liikaa suklaata...ei siis joka päivä.

Kuinka saisi tytön laihtumaan ja vielä niin ettei tarvitisi sanoa, et hei olet LIHAVA.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

jos kuukautiset ovat alkaneet jo pari vuotta sitten niin tyttäresi lienee jo aikuisen muodoissa, joten ei hän kovin ylipainoinen siis ole. vai mitä?

oma tytär on vähän nuorempi ja melkein saman pituinen mutta painaa paljon vähemmän, koska on vielä muodoton eikä kuukautiset ole alkaneet vielä.

Vierailija
42/43 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 162 pitkä, painan 58-59 kiloa ja len hoikaa eikä rasvaa ole missään. paino johtuu lihaksista, jotka ovat painavampia kuin läski.

sanoi että tyttöresi urheilee, joten en usko, että paino on ongelma. ruumiinrakenne on ihmisillä erilainen. jotkut muuttuvat naisiksi nuorempina kuin toiset.

olin muuten jumpassa juuri ja ohjaaja oli tosi nuori treenattu mutta kurvikas tyttö. hän näytti todella kaunnilta. kieti. siellä juuri miten erilaisia vartaloita on ja uskon että tuokin tyttö painoi yli 60 kiloa varmasti mutta ei ollut ylipainoa vaan treenattu kroppa.

älä aiheuta komplekseja nuorelle tytöllesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet edellisessä viestissä, ipad on petollinen laite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän