Intuitiontestausta, haluaako joku koekaniiniksi?
Ilmoittaudu tässä ketjussa, keksi itsellesi joku nimimerkki. Älä kysy mitään, älä kerro itsestäsi sen enempää, iän voit sanoa.
Katsotaan, millaisia mielikuvia sinusta saan. Tahdon palautteen miten osui.
Ja en vastaa kuin ihan muutamalle. Ranteeni on kipeä joten en voi kirjoittaa paljoa ilman että se jäykistyy ja estää kirjoittamisen kokonaan.
Kommentit (26)
huolissani ja olen viettänyt unettomia öitäkin. Lapsi on todella siro ja laiha! Lapsi siis ollut koulukiusattu ja vieläkään ei oikein ole kavereita:( Joten intuitiosi osui oikeaan! Mutta toivon mukaan kaikki siis kääntyy parempaan päin!
Vaalea pitkä tukka, suora. Pari pisamaa.
Vasenkätinen. Istuit pöydän ääressä (penkillä?).
Jotain ruskehtavaa päällä (huppari?). Oletko ollut juuri muutenkin sairas (tai väsynyt)?
t. (vielä?) sumussa kulkeva
En ole tehnyt tätä muutenkaan aikoihin, alan väsymään. Samoin ranteeni.
Kiitos palautteistanne, odotan mielenkiinnolla myös loput palautteet!
ap
Olen hyvin tummahiuksinen ja -piirteinen muutenkin, hiukset ovat lyhyehköt. Minulla on ruskea villatakki päällä, vasenkätinen, tietokonepöydän ääressä istun. Ja väsynyt olen ollut, olen edelleen.
Ai niin, pisamia ei ole.
Ihan hyvin :)
ap
Vaalea pitkä tukka, suora. Pari pisamaa.
Vasenkätinen. Istuit pöydän ääressä (penkillä?).
Jotain ruskehtavaa päällä (huppari?). Oletko ollut juuri muutenkin sairas (tai väsynyt)?t. (vielä?) sumussa kulkeva
ap
En ole vielä ikinä uskaltanut "sanoa ääneen" mitä tunnen näkeväni, siksi mukavaa ettei ihan kokonaan metsään mennyt...
Vaalea tukka oli kyllä tosi selvä, eli taidan jättää tähän kertaan;-)
t. 42 (eli 37v silmu)
Olin jo tuolla jonossa aiemminkin.
ap