Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun tyttären "poikaystävän" käyttäytymisestä?

Vierailija
14.04.2009 |

15-vuotia tyttöni on tavannut pojan jota nyt on tapaillut pari viikkoa, on viereisestä kaupungista. Mä itse en ole tavannut vielä tätä poikaa, suunnitelmissa on tietysti. Poika on 17-vuotias. Tyttöni on käynyt tapaamassa poikaa n. pari kertaa viikossa ja tyttö antoi mulle pojan numeron ja kertoi missä se asuu. Nyt sunnuntaina tiesin että tyttö on poikaa tapaamassa. Koitin monta kertaa soittaa tytön numeroon, ei vastaa, rupesi jo vähän huolettamaan, lähetin viestinkin. No, mä päätin sitten soittaa sen pojan puhelimeen. Poika vastas näin puhelimeen, "mitä vittua". Mä selitin kuka olen ja pyysin tyttöäni puhelimeen. Ei siinä mitään, tyttö tuli kotiin ja ei vaan ollut kuullut kun soitin hänelle. Mutta jotenkin toi pojan käytös vähän kolahti. Miksi se vastaa noin puhelimeen? onko ihan normaalia käytöstä? poika on 17-vuotias.

Mun täytyy sanoa että mulla meni vähän fiilikset sen pojan suhteen. Oonko nipo?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyitkö tyttäreltäsi miksi poika vastasi näin? jos oli typerä vahinko niin tyttö kyllä tietää:D???

Vierailija
42/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin tytöltä että miksi poika niin vastasi? tyttö sanoi että ei ollut kuullut sitä. Miksi soitin tytölleni ja olin huolestunut? siksi että tyttäreni oli vieraassa kaupungissa pojan luona jota en edes tunne. Tyttö oli kysynyt multa bussiaikataulua ja monelta lähtee bussi, mä kerroin sen mutta huomasin myöhemmin että mokasin, olin katsonut väärin, bussi lähtikin aikaisemmin ja oli viimeinen bussi, tai no, yhden aikaan yöllä olisi tullut seuraava.

Pojan haluasin nähdä, ei mitään kahvitteluja tai kyselyjä, mutta ihan vaan pikaisesti nähdä, vaikka niin että vien tytön sinne ja siinä sitten nopeesti moikataan. Tosin nyt olen päättänyt että poika saa tulla välillä tänne päin. Mä en haluaisi tuomita poikaa yhden "vitun" takia, mutta kyllä mun on rehellisesti sanottava että olin todella hämmästynyt ja ei mun mielestä ole kohteliasta vastata puhelimeen niinkuin poika vastasi, ainakin toivon että omat lapset eivät vastaa noin.

No, ehkä me tosiaan joskus nauretaan tälle episodille tai sitten ei? mä kyllä tiedän että ton ikäisten jutut ei välttämättä kestä kauaan.

Yrittäkää nyt ymmärtää vähän äitiäkin. Mun mielestä on hienoa että tyttö on ihastunut, sehän kuuluu ikään. Mutta ei tää ole äidillekään helppoa, nyt ollaan tässä pisteessä, luopumista tää on kokoajan. Ja toki äitinä toivon että tytär ei saa sydänsuruja tai että mitään pahaa ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi