Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun tyttären "poikaystävän" käyttäytymisestä?

Vierailija
14.04.2009 |

15-vuotia tyttöni on tavannut pojan jota nyt on tapaillut pari viikkoa, on viereisestä kaupungista. Mä itse en ole tavannut vielä tätä poikaa, suunnitelmissa on tietysti. Poika on 17-vuotias. Tyttöni on käynyt tapaamassa poikaa n. pari kertaa viikossa ja tyttö antoi mulle pojan numeron ja kertoi missä se asuu. Nyt sunnuntaina tiesin että tyttö on poikaa tapaamassa. Koitin monta kertaa soittaa tytön numeroon, ei vastaa, rupesi jo vähän huolettamaan, lähetin viestinkin. No, mä päätin sitten soittaa sen pojan puhelimeen. Poika vastas näin puhelimeen, "mitä vittua". Mä selitin kuka olen ja pyysin tyttöäni puhelimeen. Ei siinä mitään, tyttö tuli kotiin ja ei vaan ollut kuullut kun soitin hänelle. Mutta jotenkin toi pojan käytös vähän kolahti. Miksi se vastaa noin puhelimeen? onko ihan normaalia käytöstä? poika on 17-vuotias.

Mun täytyy sanoa että mulla meni vähän fiilikset sen pojan suhteen. Oonko nipo?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua pyrkisin tapaamaan poikaa että näkisit paremmin mikä on miehiään.

Vierailija
2/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmän pojan on tyttäresi löytänyt. Toki jotkut nuoret miehet viisastuu vanhetessaan, mutta useimmat ovat mitä ovat ja jos kielenkäyttö on tuota tasoa, ei voi odottaa kovin herrasmiesmäistä käytöstä jatkossa tytärtäsikään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmän pojan on tyttäresi löytänyt. Toki jotkut nuoret miehet viisastuu vanhetessaan, mutta useimmat ovat mitä ovat ja jos kielenkäyttö on tuota tasoa, ei voi odottaa kovin herrasmiesmäistä käytöstä jatkossa tytärtäsikään kohtaan.

Ja oon itsekin sitä mieltä että, pojan käytös ei oikein hyvää luvannut. Harmittaa tollanen kovasti. Kukaan ei tytön kavereista ei oo ikinä vastannut mulle noin puhelimeen, ei pojat eikä tytöt. Se on on jäänyt kyllä kysymättä että tiesikö poika että se olen minä joka soitan? tuskin? Mutta ei toisaalta tee asiaa yhtään helpommaksi.

Vierailija
4/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun numero näkyy tietysti ilman nimeä näytöllä. Ehkä hälle oli soitellut puhelinmyyjä hetkeä aiemmin ja ajatteli sinun olevan hän.

Ei kai tuota nyt kovin vakavasti kannata ottaa. En itsekään vastaa aina asiallisesti puhelimeen, vaikka olen jo 30v... Tosin en kyllä kiroilekaan.

Tutustu nyt kuitenkin ennen kuin tuomitset.

Vierailija
5/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli kuhertelemassa tytön kanssa ja kesken kiihkeän imuttelun puhelin soi - outo numero. Poika ajatteli, että joku kaveri soittaa pilan päiten tuntemattomasta numerosta (lainapuhelin tms.) ja päätti ilmaista soittajalle, että hetki oli lievästi sanoen väärä. Ei teineiltä voi odottaa nelikymppisen käytöstä!

Vierailija
6/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ette.

Tylsää, mutta en tuomitsisi yhden kerran perusteella.

Vierailija
7/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan suhteen. Mutta ei se mielestäni kerro pojan olevan täysin epäkelpo sulhaskanditaatti. Voin kuvitella että moni periaatteessa ihan kunnon nuorimies vastaisi puhelimeensa joskus noin vieraan numeron näkyessä. Varsinkin jos on jossain kaveriporukassa kova meno päällä juuri silloin.

Vierailija
8/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anna sille mahdollisuus.

Ja onneksi ovat sen verran nuoria, että tuskin siitä mitään vakavampaa/pitkäkestoisempaa seuraa.

Vierailija
9/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse poikaa vielä, tutustu ensin.

t. 49-vuotias

Vierailija
10/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden tyttöystävän silmissä. Tuskin tiesi, että siellä on tyttöystävän äiti.

Vierailija
11/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että kun tyttärellä on ensimmäinen poikaystävä niin häneen halutaan kiihkeästi tutustua. Saman tilanteen kokeneena heittäisin vähän jäitä hattuun. On turha tehdä tästä ystävästä kovin isoa numeroa, seurustelu on todennäköisesti lyhytkestoista ja suru (ja häpeä) sen loppuessa voi olla sitä suurempi mitä isompi asia siitä on paisulteltu. Meidän 17-vuotiaalla on menossa n:s poikaystävä emmekä enää ole niin innokkaita tapaamaan häntä - ei se ole niin vakavaa. Kyllä tyttö sitten kertoo, jos ja kun haluaa tutustuttaa pojan ja perheen toisiinsa.

Vierailija
12/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa käyttäytyä ei pitäs serustellakaan.

Vierailija
13/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käyttäytyi sitten kun selvitit kuka olet? Pyysikö anteeksi, tajusiko mokanneensa?

Vierailija
14/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavaa... onko myös mustasukkainen?eihän 15v. vielä saisi edes seurustella.

Vierailija
15/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olit niin huolissasi tytöstä? Itse ajattelen etten kyllä poikaystävän puhelimeen alkaisi soittelemaan varsinkin jos en ole tavannut.

Pojan kielenkäyttö on ihan ns normaalia elvistelyä. Mitäpä jos heillä on ollut hellä hetki ja tytön puhelin huutanut ja huutanut ja ovat olleet välittämättä.

Sitten pojan puhelin alottaa ja katsomatta vastaa kiukkuisena??

Vierailija
16/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus tainnut jäädä puolitiehen kotona. Harmittaa tyttäresi puolesta.

Vierailija
17/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi omaa kultamussukkaa kukaan pussailla niin että ajantaju menee. Muistelkaa nyt hyvät naiset omaa nuoruuttanne!

Vierailija
18/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vastaisi puhelimeen. Ja miksi 15-vuotias ei saisi seurustella? sehän kuuluu tietyllätavalla tohon ikään. Harvemmin noi seurustelusuhteet kauan kestää, mutta ne on tärkeitä ton ikäisille.

Poika vastasi aika typerästi puheluun, mutta en lähtis tuomitsemaan yhden puhelun takia, toki ymmärrän että tollaisesta voi tulla tunne, "mikä toi jätkä oikein on kun käytös on noin töröä"?

Vierailija
19/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi edes hiukan fiksumpaa vastata vaikka ,että haloo. Kiroilu ei todellakaan ole fiksua varsinkaan kun poika ei tiennyt kuka soittaa.

Vastaako lapsenne useinkin kiroilemalla puhelimeen? Olisiko kenties käytöstavat hukassa?

Ja minä en ole nipo, mutta jossain se raja kuitenkin kulkee.

Vierailija
20/42 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole kiroilevan teinin äiti, vaan kielitutkija. Ei se poika välttämättä edes tajunnut kiroilevansa, se on vaan sellainen vahvikesana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme