Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luetko tätä palstaa vauvan vai meidän perheen kautta? hassua, väri erilainen
13.04.2009 |
esim meidän perheessä sininen
http://www.perhe.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=0&p_p…
Kommentit (3)
tuo sininen sopii paljon paremmin mun silmille.
hyvästi kamala vihreä väri :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä Perheen puolella. En voi sietää sitä vihreetä.
Alue: Aihe vapaa
kiva kun kerroit, en ole aiemmin tullut katsoneeksi! Tää sininen on kivempi,joten vaihdan! Vauvan kautta siis ennen!