Miten saada kuume nousemaan?
Ei, en ole 14-vuotias koulutyttö joka haluaa vähän vielä ekstravapaata huomisen jälkeen :D
Oon ollu kovassa flunssassa jo reilun viikon ja nyt alkaa riittämään. Vapaata töistä on vielä torstaihin asti joten tähän väliin vois kätevästi nousta kuume joka veis tän pöpön mennessään.
Ja tässä nyt pohdin että auttaskohan keinotekonen kuume asiaa? Netissä oli paljon vinkkejä miten kuumeen sais nousemaan. Esim. tupakanpurut (ei ole saatavilla) tee- ja kahvinpurut, appelsiininkuorien pureskelu, hammastahnan syöminen, märkien sukkien kans nukkuminen. Kellään muita vinkkejä?
Onkohan noista mikään toimiva? Tai onkohan noista joku oikeasti vaarallinen? Tai auttaakohan keinotekonen kuume ylipäätään pöpön karkotuksessa?
Oonko ihan pöpi?
Kommentit (59)
Käy jossain rokotuksessa, niin vastustuskyky laskee sen jälkeen.
Liikunihmisten ilmoilla, koskettele ovenkahvoja, vessanhanoja jne ja jätä käsienpesu vähemmälle.
Joo todellaki autto tiiän vanha keskustelu mutta mulla ainaki tuli kolkytseittämä astetta kuumetta😁
Kuinka pitkään märkiä sukkia pitäs pitää ja kui paljo imee kuuma teepussia://
Tiedostan että olen reilut 6v myöhässä mutta kyllä se tappaa mutta kuumetta täytyisi olla yli 38.2 ja kuuma sauna ei auta koska ei sinun kehon lämpö siinä kasva se vain lämmittää ihoasi. Jos sen sijaan saisit uv eli ultravioletti säteilyä niin se olisi eri asia.
37selssiusastetta on ihmisen keskimääräinen kehon lämpö se ei ole kuumetta
Ite syön mandariinin kuorii nousee kuume nopeesti
Siis en yhtää oo myöhäs tai mitää😝 mut testasin tota teepussi juttuu nii kastelin sen kuumassa vedessä annoin jäähtyy ja sitte pidin suussa ja ns imeskelin sitä nii aamulla 37,2 kun normi lämpö olis 36,5. Ei tullu toooosi isoo muutosta lämmössä mut tolla ainaki mä sain jäädä kotiin
Voit teeskennellä todella helposti jos vanhempasi on työ paikalla soita ja sano että vatsa kipee tai huono olo tai vaikka että sinulla on kuume jos pyytävät mittaamaan videolla kuumeen tee näin jos mitataan suusta niin kieli patteriin hetkeksi ja kannattaa mittaa kielen alta kuume tai juo jotain kuumaa jos kainalosta kuumaa juomaa kainaloon tai kainalo patteriin korvasta kuumaa juomaa sormeen ja pistä sormi korvaan ja eikun mittaamaan jos vanhemmat on paikalla voit teeskennellä helposti vatsakivut huono olo pääkipee tai kuumeen sano että menet vessaan pistä kieli kainalo Patteriin lämpö patteriin siis ja ei kun mittaamaan tai jos mitataan korvasta niin vessan hanasta kuumaa vettä sitä kannattaa vanhemman ollessa paikalla lämmittää myös otsa jos et osaa näytellä voit hankkia sairauden vaikka syö/ime tee/kahvin puruja nuku appelsiinin kuoret jaloissa kylmät sukat jaloissa ilman peittoon ja ikkuna auki pureskele appelsiinin kuoria mutta älä syö hammastahnaa tai tupakan puruja
Vierailija kirjoitti:
Huomenna uinnit HELP!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna uinnit HELP!! Siis lainasin tätä, koska mullaki ja tartten ihan sikana apuu, kun en ees osaa uida ja oon 8.lk
Chat toimiiko legit jos imee tee pussia
Alensit kuumetta särkylääkkeillä tai nostaisit sitä keinotekoisesti, ei vaikutusta toipumisaikaan tai pöpöihin. Kuume ei ole sekä, mikä tappaa ne pöpöt, ei ole osoitettu tieteellisesti, että olisi mekanismi taudin selättämiseen.
Syö chiliä ja laittaa varovasti tuoreen tupakantumpin kainaloon ja sitten mittaa kuumeen.
Menet jonkun kuumeisen luokse tartuttamaan itseesi kuumeen.
Vierailija kirjoitti:
Alensit kuumetta särkylääkkeillä tai nostaisit sitä keinotekoisesti, ei vaikutusta toipumisaikaan tai pöpöihin. Kuume ei ole sekä, mikä tappaa ne pöpöt, ei ole osoitettu tieteellisesti, että olisi mekanismi taudin selättämiseen.
Kyllä lämpö tappaa taudinaiheuttajat.
Okei, lämpötilan pitää olla yli 60, joka kuumeena tappaa kyllä taudinkantajankin, mutta teoria pitää silti paikkansa.
Siis auttakaa toimiiko märkien sukkien pitäminen
Tiedän et oon Aik tosi myöhäs mut mä voin sanoo et kannattaa vaan syödä niit teepussin sisältöö ja kannattaa mennä vaatteet päällä suihkuun jaa sit hetki oottaa et tulee sisällä kylmä ja sit mennä niil vaatteilla esim parvekkeelle mut sen vaan sanon et oikeesti tääl on nuorii ihmisiin ja sit on ihan turha ihmetellä et mis syntyvyys kun ite ehdottaa näiti nuorii syömään jotain tupakan purui et oikeesti se ei oo kenellekään hyväksi, pidetään toisistamme huolta ja tupakasta voi kuolla🙏
Okei. En jaksa mennä kouluu kokeilen tota sukka jutskaa