Mihin voin valittaa työvoimatoimiston virkailijan toiminnasta?
keetkä siis ovat heidän esimiehiään? Jouduin törkeän virheen uhriksi ja haluan tehdä valituksen kyseisestä virkailijasta perusteluineen. Nyt en kuitenkaan tiedä kehen ottaa yhteyttä? Kuka siis on työvoimatoimistonv virkailijoiden esimies ja miten hänen yhteystietonsa saa?
Kommentit (93)
Kyseisen paikan johtajalle teet valituksen.
Mikä helvata siinä on, että pitää olla joka välissä vaatimassa ja mesoamasta jostain "vastuusta" ja "korvausta" ja kaikkea mitä joku persulainen ikivalittaja voikin vaatia?
Tässäkään ei ole kyseessä mikään muu kuin sekunnissa korjattava päivämäärävirhe, jonka kuka tahansa virkailija voi tehdä. Mene vaikka Utsjoen työkkäriin niin sieltäkin voivat korjata sun työnhaun.
Ja mikä lapsellinen kuvitelma sulla voi olla että joku työntekijä ei kehtaa laittaa korjaavaa lausunoa kelalle? Ketä se siellä kelassa pelkää, kuka sitä siellä kyttää että onko tullut lausuntovirhe taikka ei? Missä kuplassa sitä taas eletään.
Ei ole todellista tuo sun kuvitelma. Niitä korjaavia lausuntoja kirjoitetaan joka päivä varmaan kymmeniä ja ei ole kellään aikaa alkaa väijymään että kukas tämän on tehnyt ja miksi ja miten. Ei todellakaan.
Joka päivä lappaa ovesta joku joka meinaa, että palkkaa (??) yleisen oikeusavustajan ja haastaa minut (??) oikeuteen ja sitten pitää vielä saada korvauksia jostain kosmisesta syystä.
Ois muuten asiaa, jos joskus joku jaksais selittää näille minä-kyllä-haastan-oikeuteen-virkavirheestä- ja -sitten käräjillä-saat-rangaistuksen - valittajille että miten nää asiat oikeesti menee.
Ja niitten korvausten vinkumisen pitäis jo kaikkien tajuta lopettaa. Tämä ole mikään ameriikka, missä saa kahvilasta miljoonan kun kaataa kuumaa kahvia kädelleen..
Päätöksessä on aina valitusohjeet! Lue se!
Soita sinne ja kerro mitä on käynyt ja kysy kenelle ja miten voit valittaa!
Iltalehti, iltasanomat... Jos ei tärppää niin Seiska.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:21"]
Ime parsaa! Työttömät loiset ei arvostele toisten töitä. Lähde vetämään bisseä lähiräkälään looseri.
[/quote]
Kyllä mä arvostelen. Kyseinen virkailija teki törkeän virheellisen lausunnon, jonka vuoksi menetin Kelan tuen. Hän tunnusti ja korjasi virheen, mutta huonosti ja nyt menetän silti useiden päivien tuen. Jouduin vaatimaan häntä korjaamaan virheensä uudestaan. Olen hänen kanssaan selvitellyt asiaa, mutta hän ei ole pahoillaan eikä ota mitään vastuuta, vaikka myönsi virheensä ja huolimattomuutensa. Hän kuittasi virheensä vain naureskelemalla että oli mennyt ihmiset sekaisin. Mulla on toimeentuloni tässä kyseessä ja stressi ja huoli kova, joten tää on ollut todella raskasta jonkun idiootin työssä tekemän virheen vuoksi kärsiä tällä tavalla. Se ihminen on saatava vastuuseen.
[/quote]
Asia ratkeaa sillä, että lähdet koston tielle! Koita nyt hyvä ihminen selvittää asiasi asiallisesti niin se johtaakin johonkin! Virheitä sattuu kaikille!
[/quote]
Menkää nyt dissaajat helvettiin! Kun kyse on ihmisen toimeentulosta, VIRHEITÄ EI SAA TULLA. Piste. Jos ette ole tehtävienne tasalla, erotkaa!
Kertoisin nyt ensiksi, millä tavoin olet tullut kaltoinkohdelluksi.
Kysy virkailijalta. Hänellä on velvollisuus kertoa miten voi reklamoida päätöksestä, joka sinusta vaatii oikaisua.
Päätöksen yhteydessä saat valitusosoituksen, jos päätöksestä voi valittaa. Aina ei voi.
Te-palvelut.fi -sivuilla kerrotaan aika selkeästi, miten tulee toimia, jos katsoo tulleensa kohdelluksi väärin. Miksi et ottaisi samantien yhteyttä ministeriöön, sitä kautta saisit ainakin mainetta ja kunniaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:25"]
Kertoisin nyt ensiksi, millä tavoin olet tullut kaltoinkohdelluksi.
[/quote]
Varmaan osoitti paikkaa siivousfirmassa, vaikka haluaa osoituksia vain tutkimustöistä merimerkkien vaikutuksesta silakan sukupuolielämään.
Ime parsaa! Työttömät loiset ei arvostele toisten töitä. Lähde vetämään bisseä lähiräkälään looseri.
[/quote]
Kyllä mä arvostelen. Kyseinen virkailija teki törkeän virheellisen lausunnon, jonka vuoksi menetin Kelan tuen. Hän tunnusti ja korjasi virheen, mutta huonosti ja nyt menetän silti useiden päivien tuen. Jouduin vaatimaan häntä korjaamaan virheensä uudestaan. Olen hänen kanssaan selvitellyt asiaa, mutta hän ei ole pahoillaan eikä ota mitään vastuuta, vaikka myönsi virheensä ja huolimattomuutensa. Hän kuittasi virheensä vain naureskelemalla että oli mennyt ihmiset sekaisin. Mulla on toimeentuloni tässä kyseessä ja stressi ja huoli kova, joten tää on ollut todella raskasta jonkun idiootin työssä tekemän virheen vuoksi kärsiä tällä tavalla. Se ihminen on saatava vastuuseen.
[/quote]
[/quote]
Asia ratkeaa sillä, että lähdet koston tielle! Koita nyt hyvä ihminen selvittää asiasi asiallisesti niin se johtaakin johonkin! Virheitä sattuu kaikille!
Kiroilemalla ja kiukuttelmalla ne asiat eivät ainakaan selviä. Asiallisesti otat virkailijaan yhteyttä ja hoidatte asian kuntoon esim. hänen esimiehen läsnäolessa. Valitus on pitkä on pitkä prosessi, mutta ihan kuin vaan!
Missä oli virhe?
[/quote]
Kuten jo selitin, hän teki virheellisen lausunnon, jonka vuoksi työnhakuni ja peruspäivärahani katkesi. Häneltä kuulemma meni "nimet sekaisin" ja hän laittoi toisen ihmisen lausunnon minun nimiini ja pisti Kelalle lausunnon. Kun selvitin asian hänen kanssaan, hän valehteli korjaavansa mokansa ja selvittävänsä asian Kelan kanssa niin, ettei työnhakuni ja päivärahan maksamiinen katkeasi. Hän valehteli. Hän ei ollutkaan ilmeisesti kehdannut Kelalle kertoa mokanneensa, vaan nyt työnhakenu on katkennut ja alkanut uudestaan. Siinä välissä on nyt päiviä, etten ole muka Kelaan mukaan ollut työtön työnhakija ja minulle on muka maksettu liikaa päivärahaa. Jouduin nyt siis UUDESTAAn pyytämään tätä samaa virkailijaa korjaamaan mokansa. Häneltä tuli vain lyhyt viesti jossa kertoi laittavansa lausunnon kelaan ja pahoitelevansa tilanne. TILANNETTA?!!! Siis tätä tilannetta, jonka hän on itse mulle aiheuttanut? Tuntuu niin pahalta, että kyseinen henkilö ei koe mitään vastuuta törkeästä virheestään, josta on aiheutunut mulle suurta huolta ja stressiä. Mä olen niin köyhä ja itkenyt silmät päästä tän takia kun pelkään tuon mokailijan vievän multa toimeentulon! Mä en halua että hän hoitaa mun asioita enää koskaan ja haluan tehdä valituksen hänestä ja saada uuden vastuuvirkailijan, mä en kestä tätä enää!!!!
Mitään ei työkkäreissä inhota niin paljon kuin sitä, että ministeriöstä otetaan yhteyttä ja aletaan kyseleen ja neuvomaan että mitä tuli tehtyä!
Toimiston johtajalla, joka on vastuussa siitä toimistostaan, menee kahvi väärään kurkkuun heti, kun ministeriöstä puhelin pirahtaa. Johtaja ei ikinä halua että juuri hänen toimistossaan tehtäsiin mtään semmoista että joku ministeriön kekkeruusi alkaa hänen toimiston asioita oikomaan.
Että kyllä kannattaa kirjoittaa suoraan ministeriöön sille joka vastaa työvoimapalveluista.
paivi.kerminen@ tem.fi
Hänellä on valtaa ja sanomista kaikkin työkkärin asioihin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
Ja sinä täydellisenä ihmisenä, et ole koskaan tehnyt virhettä?! Mihin on hävinnyt kaikki inhimillisyys?! Tee se facebook aloitus sopii täysin sinunlaiselle virheettömälle!
[/quote]
Ja virheistä kannetaan seuraukset! Äärimmäisen usein työntekijän virheen seuraus on juurikin se että tieto menee esimiehelle ja hän hoitaa sitten asian työntekijän kanssa. Näin se menee lähestulkoon jokaisessa työpaikassa, onko KELAN työntekijät jotenkin erikoisia, jolloin heihin ei voisi toteuttaa samaa toimintatapaa?
Enkä ole ap.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:36"]
Kiroilemalla ja kiukuttelmalla ne asiat eivät ainakaan selviä. Asiallisesti otat virkailijaan yhteyttä ja hoidatte asian kuntoon esim. hänen esimiehen läsnäolessa. Valitus on pitkä on pitkä prosessi, mutta ihan kuin vaan!
[/quote]
Olen kyllä hyvin asiallisesti ja ymmärtäväisesti tätä asiaa hänen kanssa hoitanut, mutta nyt loppu. Enää en jaksa tulla kohdelluksi roskana. Kyseisellä virkailijalla on ilmeisesti ollut motiivina piilotta tekemänsä virhe antamalla uuden päätöksen Kelalle, sen sijaan että olisi peruuttanut alkuperäisen ja tunnustanut mokansa.
Help! Tämä on tärkeä!!!!