Kuka muistaa Aku Ankasta niitä muokattuja nimiä?
Teemu Selänne oli Eemu Selami muistaakseni, PMMP taas PöMPPö-duo. Ja kerran soi mankasta Hurriganesia; "Ketoon, ketoon peipi, ketoon!" :D Muistatteko muita? En ole lukenut kyseistä lehteä vuosiin, lapset on vielä liian pieniä sille.
Kommentit (145)
Muistaakseni joskus oli Pikkupehmyt ohjelman kehittäjä Vili Portit :)
Aikoinaan Hannu Karpon vastine oli Kerkko Kurppa ja "Kurpalla on asiaa". Laulaja Miihkali Jaksonen taisi myös olla mukana.
Michael Jackson oli Maikkali Jaksonen :)
Itsekin haluaisin tietää lisää :)
Jossakin (90-luvun?) tarinassa Pelle Peloton lähettää juhliin puolestaan itsensä näköisen robotin, ja, kuten eräs juhlissa olija sanoo, robotti "tanssii kuin Möykkäel Jaksonen" :D
Laulaja Marita kattila ja jalkapalloilija Taavi pekinkinkku
Hurriganes=Murriganes
Lordi=Laardi
Yhdessä 80-90-luvulla julkastusssa Taikaviitta-tarinassa oli myös rockbändi nimeltä Poski :D
Francis Ford Coppola = Fransu Koppelo :D
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson oli Maikkali Jaksonen :)
Itsekin haluaisin tietää lisää :)
Michaelia on näköjään ollut useempikin, just muistui mieleen Möykkäel Jaksonen, tää olis siis sillon kun mulle tuli Akkari, eli joskus vuoden -88 kieppeillä. Ja sitten Pikku Hukassa oli Tapani Kansan Delilah muokattuna "Kaihdinta vasten näin varjojen niittävän lyhteen", esittäjällekin oli joku nimi, mutta sitä en muista.
Löytyykö lisää? :)
ap
Jostain 80-90-luvulta muistan nämä: Inga Popo ja Kala-Kallela/Kalle Kallellaan
Minä keksin niitä itsekin, edelleenkin, vaikken Akuja enää aikoihin olekaan lukenut. Huvitan niillä itseäni, joskus muitakin.
Mutta aitoja oikeita sellaisia olivat mm. Angela Jolina, Muna Lissu, Paplo Pikakassa, Janne Sipuli... mitä näitä nyt oli. :)
Vierailija kirjoitti:
Hurriganes=Murriganes
Lordi=Laardi
Yhdessä 80-90-luvulla julkastusssa Taikaviitta-tarinassa oli myös rockbändi nimeltä Poski :D
Laardi! Mä en kestä :`D
ap
Arnolti Vartsinikkari = Arnold schwarzggrfjklöä tai jotain sinnepäin 😄
Yhdessä tarinassa Aku etsii levykaupasta Jami Sääpallon levyä, mutta löytää vain sellaisia artisteja/yhtyeitä kuin 59 silmää, Väkirehu ja Duo Otsanappi. Tämä oli joskus 1990-luvulla. Vanhemmista sarjoista muistan jo mainitun Möykkäel Jaksosen lisäksi ainakin sellaiset nimet kuin Veneensija (Venetsia), Tavaratalo Tukkimies (Stockmann) ja muuttoliike Vihtori Tammi (Viktor Ek).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurriganes=Murriganes
Lordi=Laardi
Laardi! Mä en kestä :`D
ap
Ja biisinsä oli Hard Duck Halitulihei :D Olisivat voineet kyllä parempaakin keksiä. t. pitkän linjan Lordi-fani.
Keekki
cheek