Lätsähtänyt vaimo, kenelle käynyt näin?
Kun ei enää tarvitse valloittaa miestä (suvunjatkaminen on jo tapahtunut),
ei tarvitse näyttää miltään. Tämä on yksinkertainen selitys ilmiöön.
Kommentit (42)
lihonut n. 5kg jokaisesta lapsesta, eli todella paljon. Lopetti kaiken urheilun n. 10v. sitten. On onneksi vielä kohtuullinen rakastaja, tosin mustasukkainen eikä syyttä..
n35
Vaimo täyttää 40, mutta on yhtä hoikka kuin nuorena. Kauniit kasvot vieläkin, vaikka 5 lasta.
Häntä luullaan aina 10 v nuoremmaksi.
Olen kyllä itsekin nuoremman näköinen.
m alle 40
Vaimolla tullut painoa n. 10kg lisää ajasta ennen lapsia. Seksi kiinnostaa kerran viikossa, ennen kerran päivässä. Ja jääkaapilla viettää aikaa moninkertaisesti verrattuna lenkkipolkuihin.
Itse olen ihan samassa kunnossa eli timmissä kuin aiemminkin
M 36
suhteen alkuajoista muttei tuo miestä haittaa. Petipuuhat sujuu kuten ennenkin ja haluja riittää molemmilla ja mikä tärkeintä sitä rakkautta joka näkee ihmisen sisimpään eikä katso vaan ulkokuorta.
Mies on entinen urheilija muttei pane pahakseen jos minä olen pyöreä.
Sinun ongelma on omien korviesi välissä ei suinkaan vaimosi painossa. Kyssäri seisooko sulla munakaan enää kunnolla?
Jos esimerkiksi mies ryyppää 3 kertaa viikossa, ja se haittaa vaimoa, niin ongelma on vaimon korvien välissä ellei sitä siedä. Tai jos mies pettää ja sanoo ettei se pano merkinnyt mitään syvällisempää, ongelma on naisen korvien välissä ellei voi jatkaa miehen kanssa kuin aina ennenkin.
Jos vika on korvien välissä, miten siitä viasta pääsee eroon? Viisautta sinulla tuntuu riittävän niin kerropa vastaus tähän.
Sinun ongelma on omien korviesi välissä ei suinkaan vaimosi painossa. Kyssäri seisooko sulla munakaan enää kunnolla?
Jos toinen osapuoli ei enää kiihota, niin miksi se vika olisi sen kiihottumattoman korvien välissä? Eli jos kiihottuu hoikista ja vaimo on aiemmin ollut hyväkroppainen ja hoikka, niin miehen pitäisi vain jotenkin saada itsensä innostumaan 40 kiloa paksummasta matamista?? No haloo! Jos ei sytytä, niin ei sytytä. En minäkään innostu pätkääkään lihavista miehistä, yök.
En ymmärrä, miksi jotkut päästää itsensä rupsahtamaan ihan karmean näköiseksi kun mies on kiikkiin saatu. Sitten vingutaan, kun se käy vieraissa.
Edellisen "Läski ei sytytä" viestiä kompaan sen verran, että jokaisen itsestään ja muista ihmisistä välittävän tulisi huolehtia itsestään niin sisäisesti (kehon terveys ja mielenterveys) että ulkoisesti. Ei ole kenenkään etu, että antaa itsensä lihoa yli 40 kg ja unohtaa ihon hoidon ja siistin pukeutumisen. Täytyy myöntää, että itsekin on hiukan repsahtanut parisuhteen, avioliiton ja lapsen myötä. Asumme maalla eikä maatilan töissä voi koreilla hienoissa vaatteissakaan. Minuakaan ei läski henk.koht. sytytä, sekä miehissä että naisissa. Naisille läski sopii enempi varsinkin kun se on lanteissa, reisissä ja rinnoissa. Miehille läskiperse, iso vatsa ja läskistä roikkuvat tissit eivät todellakaan himota!
Ei voi miestä syyttää jos ei enää seiso, vaikka miehelläsi seisookon (?)Näyttäähän tuollainen jo ihan erilaiselle.
Miten ihmeessä tuohon kuntoon itsensä päästää? Ja miten "urheilijamies" ei mitään mainitsesi ...
on vain pahimman luokan itsepetosta. Vai kiellättekö sen tosiasian, että maailma pyörii aika paljon kauniiden ja rohkeiden ympärillä. Kyllä siinä itseään saa syyttää jos mies/nainen jättää, kun liikakiloja on sohvan pohjalle jumiutuneeseen kumppaniin kertynyt 40.
että muuten rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä, paitsi jos painoa tulee yli 10 kg (vai missä se raja menee että on lupa lähteä vieraisiin).
Enkä nyt tarkoita tuota äärimmäistä 40 kg painonnousua, vaan normaalia iän, raskauksien ja synnytysten tuomaa löystymistä. Eivätkä kyllä edes ne synnyttämättömät, kuntoilevat miehet loputtomasti pysy yhtä timmeinä kuin nuoret...
kuin naisille miesten rupsahtaminen.
Eivätkä kyllä edes ne synnyttämättömät, kuntoilevat miehet loputtomasti pysy yhtä timmeinä kuin nuoret...
"...Kun ei enää tarvitse valloittaa miestä (suvunjatkaminen on jo tapahtunut),
ei tarvitse näyttää miltään... " Meillä on tän lisäksi myös halut menneet vaimolta -nykyään myös minulta.
jaksa sytyttää muutenkaan enää kymmenen vuoden jälkeen, ei vaikka ois laihtunut 10kg. Tuo toisen rupsahdus on pelkkä tekosyy. Olkaa edes rehellisiä, se puoliso on yhtä tuttu ja turvallinen kuin oma tassu - ja valitettavasti yhtä kiihottava.
Kun vaimo ei enää halua lapsia tehdä, loppui siltä seksi intokin täysin..
Vauvakuumeessa meno oli kovaa, aina sai vonkaamatta ja pyytämättä. Ei tarvinnut koko päivää mielistellä ja pehmitellä. Liian lyhyitä panoja ei ollut
välttämättä lapsilla tai lihomisilla jne. ei ole mitään tekemistä asian kanssa. kuinkahan monella lapsettomalla parilla on huippukiihkeä seksielämä esim. 10 yhdessäolovuoden jälkeen?
Miehet, jotka marmatatte vaimojenne lätsähtämisestä, suotteko heille aikaa kunnosta ja ulkonäöstä huolehtimiseen? Mun mies ei oikein tykkää siitä, että ramppaan iltaisin salilla, joten herään treenaamaan aikaisin aamulla tai käytän siihen lounastuntini.
Homma toimii, koska rakastan kuntoilua, mutta ehkä liikunnasta innostumattomalla ei toimisi. Lisäksi tarvitaan aika rutosti liikuntaa, että nainen pysyy kuosissa (minulla 1-2h/päivä). Hyvä kroppa vaatii aikaa!
miten edes tulisi mieleen olla antamatta treeniaikaa.
Miehet, jotka marmatatte vaimojenne lätsähtämisestä, suotteko heille aikaa kunnosta ja ulkonäöstä huolehtimiseen? Mun mies ei oikein tykkää siitä, että ramppaan iltaisin salilla
Kertakaikkiaan sietämätöntä tuollainen valitus, että kiire ja äitiys tms. vaikuttavat painoon. Painoon ei vaikuta mikään muu kuin nautittu ja kulutettu kalorimäärä! Kaikki muu on selittelyä.
Me olemme olleet yhdessä kohta 19 vuotta, hankittu yhdessä kolme lasta emmekä kumpikaan paina kiloakaan enempää kuin tavatessamme. Molemmilla painoindeksi on n. 20. Jollei aika riitä likuntaan, niin sitten pitää vähentää syömistä. Jos liikkuu/kuluttaa, niin voi syödä enemmän.
T: aviopari (m41, n 42)
Kai ikäkin vaikuttaa asiaan ja muutama lapsi. Sitten ei näytä enää ihan samalta kuin 25-vuotiaana.