Naisen paino vaihtelee kk-kierron mukaan 2-3kg.
Missä vaiheessa kiertoa ollaan painavimmillaan? Ovulaation aikaanko?
Kommentit (4)
Siinä menkkojen alussa on päivän pari ummetus, olen ihan pallo ja olo epämiellyttävä. Noin kahden päivän päästä vatsa alkaa toimia ja tyhjeneekin sitten paljon, joten on sitä kertynyt. Lisäksi ummetus aiheuttaa janoa, tai ainakin toivoo, että sillä lähtis ummetus pois. Sitten tankkaa nestettä. Voin hyvinkin olla muutaman kilon painavampi tuossa vaiheessa kuin vaikkapa menkkojen lopuksi. Myös limakalvot ovat paksuimmillaan menkkojen alussa mm. kohdussa ja vaikkapa kurkussa (ääni matalampi).
niin kuin me nyt oltaisi kaikki samanlaisia ja kaikkien paino vaihtelisi 2-3 kg jossain ajassa. Minä ainakin olen niin riuku muuten, että 3 kg:n lisäys kuukaudessa olisi VALTAVA. Kierron loppua kohti tulee lisää yleensä korkeintaan kilo, usein jää puoleen kiloon. Joskus ei paino hievahda mihinkään.
kilo menee ylös alas riippuen syömisistä ei niinkään kuukautiskierron vaiheesta.
Sitten alkaa taas neste kiertää ja parikin kiloa putoaa kuukautisten loppuun mennessä ilman, että teen asialle mitään.
Yhdessä vaiheessa oli niin pahana tuo vaihtelu, että mulla oli kahta koko rintsikoitakin - D-kuppi ja C-kuppi....