Äskettäin (maalis-huhtikuussa) plussanneita lapsettomia?!
Myös jo lapsellisia sellaisia.... :)
Eka plussa saatu testiin sunnuntaina ja maanantainen verikoe varmisti raskauden. Taustoista (lapsettomuus ja kohdunulkoinen raskaus) johtuen en uskalla vielä oikein nauttia tilanteesta, kun vasta niin alussa mennään. Tekisi mieli jakaa ajatuksia suunnilleen samassa vaiheessa menevien kanssa. En oikein osaa tuonne odotuspuolellekaan vielä tässä vaiheessa kirjoittaa, kun ainakin itselläni uskon tilanteen henkiseltä kannalta olevan aika erilainen, kuin "normaalilla" plussanneella.
Löytyisikö siis kirjoitteluseuraa plussanneista lapsettomista, joilla laskettuaika sattuisi vuoden loppupuolelle (itselläni kai 16.12.)? Olisi kiva kulkea samaa matkaa. :)
Killa rv 4+1 (ja kovasti pelottaa meneekö kaikki hyvin!)
Kommentit (148)
-ninnuli- - 29.4.2009 14:00 (ID 1738861) 1/1
Onnea Killa!!!
Siis ihan mahtavat onnittelut Killa!!
Sinulle tuon plussan ja lapsen mielellään suo jos kenelle kaikkien vaikeuksien jälkeen, kenenkään muun toiveita väheksymättä!!
Et varmaan enää muista, mutta todellinen tsemppari oot ollu myös minulle!!
Ja terkkuja myös muille jos joku muistaa!
Toivottelee ninnuli kera tyttösen 1,1v.
Ja kiitosta vaan vielä tännekin Ninnulille, vaikka vastasin jo tuonne toisaallekin! :)
Ja sitten tietty mahtavat onnittelut Killelle! Ihania uutisia! :) Tulehan käymään, vaikka vaan harvakseltaan!
Ja Julpelle onnea tietty kanssa!
Ja Yksikselle hienoista ultrakuulumisista myös!
Ei nyt tällä kertaa muuta, kuin että eilen jo sekoilin viikoissa sitten eli eilenhän se tietty oli vasta 7+1. No päivä sinne tai tänne... ;)
Tänään ollut jo aika hyvä olo, eli pahin huoli on tosiaan takana päin ultran jälkeen. Mutta palaillaan taas paremmalla ajalla! Jaksuja alkuraskauden oireiden kanssa kaikille!
Killa rv 7+2
Ai että miten mahtava uutinen!! Titi-uu mulle oikein erikseen viestiä laittoi että nyt se meidän Killa on plussannut, mutta kyllähän mä sen jo tiesin kun aina joskus käyn teidän vanhojen palstakamujen, etenkin sinun kuulumisia katsomassa.
Mutta siis aivan ihana uutinen, sinä jos joku ansaitsit plussan :) Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. Toiveena olisi että mäkin pääsisin liittymään tähän pinoon vaikka heti parin viikon päästä, mutta enpä usko. Siispä käyn teitä vaan joskus moikkailemassa.
Vilkutuksia muillekin palstakamuille.. tutuille ja tuntemattomille.
T. Juli ja neiti 1v 1kk
keskenmenon vuoksi. Harmittaa ja sitä myötä itkettää tajuttomasti. Joo, onnellinen pitäisi olla että kiinnittymistä tapahtuu ym mutta...
margit
Margitille ihan alkuun pahoittelut keskenmenosta, ymmärrän oikein hyvin ettei ne kiinnittymiset tällä hetkellä juurikaan lohduta. Anna itsellesi aikaa surra...
Jee Kille, tervetuloa mukaan!!!! Hienoja uutisia siellä :)
Tandulle onnittelut myös! Huikea arvohan tuo on! Ootko varma ettei ole tuplat tulossa?
Killalle jaksuja pahoinvoinnin kanssa. Muista syödä säännöllisesti ja juoda myös tarpeeksi. Piparminttutee saattaa myös helpottaa oloa.
Tuiskulle myös huiskutukset ja tervetuloa mukaan! Enpä se minäkään juuri koneelle kerkiä, siitä pitää tuo juuri vuoden täyttänyt neitokainen huolen :)
Julppelle myös onnittelut!
Ja sitten vähän omaa napaa...
Pahoinvointi alkaa olla hallinnassa, kunhan vaan muistaa syödä usein ja juoda riittävästi. Piparminttutee tekee hyvää. Vaivana on lähinnä päänsärky ja väsymys jotka nekin ainakin osin johtuvat flunssasta (ihan tavallinen kuitenkin taitaa olla, ei sika). Finnejä on kuin murrosiässä pahimmillaan (tai oikeastaan enemmän) mutta niin oli viime raskaudessakin.
Sikaflunssaa yritetään väistellä vaikka mun lääkäri tänään sanoikin että normaali järjenkäyttö riittää eli pesee käsiä, välttää väkijoukkoja ja sairaita ihmisiä ja pahimmassa tapauksessahan tauti on hoidettavissa myös raskaana ollessa.
Meillä oli maanantaina toka ultra ja tänään käväisin ekaa kertaa lääkärissä. Kaikki kunnossa tähän mennessä, hirmuisen määrän kokeita ottivat (seitsemän putkea verta)... mun lääkäri oli ihan innoissaan ja muisti heti ennestään, että esikko sai alkunsa hoidoilla ja kysyikin heti oliko nyt sama kuvio ja heti perään totesi että mua on varmaan ultrattu jo pariinkin otteeseen, joten tiedän itse parhaiten lasketun ajan - merkkas sitten papereihin mun ilmoittamana 5.12. ;) Lupasi seuraavan sektion yhteydessä leikata vanhan arven pois ja jättää entistä siistimmän tilalle. Esikko syntyi elektiivisellä sektiolla ja niin tulee tämä seuraavakin.
Eli täällä ameriikoissa siis tavataan koko raskausaika lääkäriä, alkuun neljän viikon välein ja sitten myöhemmin useammin. Sama lääkäri vastaa sitten synnytyksestä... mukavaa kun on tuttu tyyppi ja lääkärinhän saa siis jokainen itse valita.
Itse yritän olla miettimättä liikoja ja mennä päivä kerrallaan. NT-ultran joudun todennäköisesti tekemään yksityisesti Suomessa ollessa... (tullaan Suomeen lomalle ekaa kertaa yli kolmeen vuoteen) ehdotuksia mihin kannattais mennä? Tietty sitä kaikki riskit ja suhdeluvut pyörii mielessä, mutta aika sitten näyttää onko kaikki hyvin ja sitten tehdään päätöksiä sen mukaan jos on tarvis, toivottavasti ei... Huikeeta on tää mahan kasvu näin toisessa raskaudessa, tietty edellisestä on niin vähän aikaa, että varmasti osaltaan vaikuttaa, mutta silti!!! Ihan kohta joutuu kaivamaan mammavaatteet taas esille. Miten muuten on, muistaako kukaan saako leipäjuustoa ja maksamakkaraa syödä raskausaikana? Näitä olen kohta kolme ja puolivuotta himoinnut ja pettymys on kova jos kumpaakaan ei saa... täällä maksa ei ole kiellettyjen listalla tai ei sitä siis päivittäin saa syödä.
Lauantaina mennään vappubileisiin ja siellä varmaan kavereille sitten paljastunee totuus :)
T. Yksis ja peanut rv8+5
Ei kai nyt sentään... vaikka eihän sitä tosiaan vielä tiedä.
Ultra olis keskiviikko aamulla, mut en nyt sit tiedä pääsenkö menemään. Aloitan uudessa työpaikassa maanantaina, ja en siis oikein tiedä miten siellä suhtautuvat näihin ns.omiin lääkärimenoihin työaikana. Kerron maanantaina vastaavalle, ja katotaan mitä mieltä hän sitten on.
Pikkasen on taas toi närästys nostanut päätään... täytynee alkaa seuraamaan paremmin mitä suuhunsa laittaa. Ja etomista on ollut iltaisin, ja nyt alkanut parina aamuna tökkimään syöminen, eli saas nähdä nyt miten käy, alkaako se yletön oksentaminen aamusta iltaan, vai mitä tulee.
Ilmoittelen kuulumisia keskiviikkona, jos sinne ultraan pääsen!
Jaksamisia kaikille!
Tandu rv 7+5
(tai jotain sinnepäin... neuvolasta tosiaan sain kaksi laskettua aikaa, 19 ja 21 joulukuuta, ja sit TAYS:ista sain ajaksi 20.12. Eli tiä sitä nyt sitten!) ;D
Kyllä se sieltä sit tulee kun aika on kypsä!!! ;)
Heipsistä!
Täällä etelä-Suomessa on edelleen mahtava ilma. Mulla on iskenytt lievää pahoinvointia, jos en syö koko aikaa. Edellisessä raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan ja nyt on ihan hassua, kun välillä tulee tosi etova olo. Se kyllä poistuu, kun syö jotain.... että kai sitä pitää ruveta puputtamaan jotain koko ajan.
Margitille (???) pahoittelut keskenmenosta. Sure vaan ihan kaikessa rauhassa! :-(
Yksis: mä en osaa oikein sanoa noista yksityisistä np-tuktkimuksista kuten varmaan ei kovin moni muukaan, kun täällä sen saa ilmatteks kunnalliselta puolelta ja ne ei taida tehdä niitä maksustakaan. Mutta Hesassa on aineski pari paikka, joista olen kuullut hyvää www.femeda.fi ja lääkäriyhtymä tms.
Suomessahan muuten synnytykset pääsääntöisesti hoitaa kätilöt ja jos jotain ongelmia niin silloin kätilö kutsuu lääkärin paikalle. Samoin ultraäänitutkimukset hoidetaan kätilön toimesta ja jos jotain normaalista poikkeavaa lääkäri kutsutaan paikalle.
Ja iloinen uutinen vielä Yksikselle: leipäjuustoa voi syödä, mutta varmista, että se on tehty pastöroidusta maidosta. Mulla on jääkaapissa leipäjuustoa ja siitä katsoin, että ainakin se on pastöroidusta maidosta valmistettu. Maksamakkarasta en osaa sanoa... luulen, että sitänkin voi syödä kunhan ei ihan mahottomasti (liian a-vitamiinin vuoksi).
Nyt taidan mennä päikkäreille.
Kille
Niin se on taas vapustakin selvitty. No rauhallista kyllä olikin. :)
Margitille pahoittelut keskenmenosta! :( Todella surullista, kun onni vaihtuu suruun. Eikä tuossa vaiheessa varmastikaan mitkään kiinnittymiset lohduta. Jaksamista!
Yksis: Kille jo sulle vastailikin, joten ei sen enempää, muuta kuin kommentoin että aiak jännä, että täällä maksan syönti on kielletty kokonaan ja siellä ei. Mulla on joskus oikein kova maksamakkarahimo, ja aion kylä silloin vähän ottaa, oli kiellettyä tai ei! ;) Mihis päin Suomessa ootte tulossa?
Kille: se on jännä miten erilaisia eri raskauden samalla naisella voivat olla! Mulla on kanssa tuota pahoinvointia ollut ja lisäksi kamala nälkä koko ajan, joten tulee kyllä huolehdittua syömisestä. ;)
Tandu: toivottavasti sulla järjestyy ultraan meno! Jännät paikat, että mitä eli montako sieltä löytyy. :) Tulehan heti sit päivittämään kuulumiset!
Julillekin vielä kiitokset onnitteluista! :)
ON: täällä uusia stressin aiheita eli jostain syystä muutama päivä sitten pahoinvointi oikeastaan kokonaan loppui. Vaikka alkuviikosta ultrassa kaikki oli niin kuin piti, tietenkin koko ajan nyt pelkään, että kyseessä on keskeytynyt keskenmeno. :S
Ei sillä että mä sitä pahoinvointia kaipaisin, mutta se oli mulle jotenkin rauhoittavin merkki siitä, että raskaana ollaan. Olen miettinyt, että mun on varmaan pakko mennä vielä kerran ultraan ennen NT-ultraa, jottei tarvitse viikko tolkulla asiaa jännätä. Taidan olla vähän yliherkkä, mutta pelottaa vaan niin hemmetisti! :(
No huomenna on sitten eka neuvola, täytyy jutella asiasta vielä terkkarinkin kanssa.
Killa rv 7+6
Moikka!
Taidanpa minäkin uskaltautua varovaisesti ilmoittautumaan joukkoon odottelemaan uutta elämää! Onnittelut tasapuolisesti kaikille plussista. Nimimerkkejä muistan edelliseltä kierrokselta parin vuoden takaa piinapenkistä ainakin joitain. Mukavaa, että kakkosta ( ja tietty ykköstäkin ) pukkaamassa monelle!
Meille on tulossa myös siis toinen, jos vaan kaikki menee hyvin loppuun saakka. Jotenkin sitä on aina aika varauksellinen, kun mikään ei ole ollut koskaan itsestäänselvyys näiden lisääntymisasioiden suhteen. Meidän ykkönen on vähän yli vuoden ikäinen ihanainen nyt. Ykkösestä tärppi tuli IVF/ICSI-blastocysti-PASsista, tämän kakkosen ICSI tuore-blastosta. Pikkujouluvauvaa siis odotellaan meillekin, la 4.12.
Killan kanssa yhdyn tuohon ajatukseen pahoinvoinnin rauhoittavasta vaikutuksesta. Vaikka toi oksentaminen ja yrjö-olo ei mitään kivaa olekaan, sitä huolestuu kamalasti, kun sitä ei hetkeen olekaan. Minä olen myöskin pyöritellyt päässäni tuota keskeytyneen keskenmenon mahdollisuutta. Olis niin kiva, kun sais kotiin sellasen ultran, jolla vois aina heikkona hetkenä tsekata, että kaikki on hyvin..
Yksis kyseli yksityistä ultraa. Me käytiin ykkösestä Felicitaksessa Tapio Kurjen luona 4d-ultrassa. Sama lääkäri tekee käsittääkseni myös muita raskauden seurantaultria. Itse pidin tosi paljon lääkäristä ja rauhoittavasta tavasta, millä hän ultran teki. Siinä siis yksi vaihtoehto, mikäli ootte pääkaupunkiseuden suunnalle tulossa.
Eikös tuo maksamakkarakäsitys nykyään ole, että kohtuudella saa harvakseltaan sitäkin syödä? Ootteko muuten syöneet pastöroituja tuorejuustoja? Mulle on hiukan epäselväksi jäänyt niitten käyttö.,
Vilkutuksia kaikille!
Mies hankki mulle tällaisen Netbookin, joten nyt voi näin iltasella sängyssä surffailla :)
Tandu, toivottavasti pääset ultraan ilman ongelmia!
Kille, mulla pahoinvointia ei myöskään ollut ekassa raskaudessa. Tällä kertaa sitä kesti pari viikkoa ja nyt tuntuu että tilanne alkaa olla hallinnassa - lue, muistaa syödä riittävän usein. Mulla taikasana on myös ollut appelsiinimehun ja kivennäisveden sekoitus :)
Täälläkin muuten osa haluaa mieluummin kätilön, mutta se on ihan oma valintakysymys ja koska meidän lapset syntyy sektiolla ollaan sitten valittu lääkäri. Ultrat täällä hoituu aina perinatologin toimesta eli lääkäri siis sielläkin.
Killa, älä hermoile turhaan... pahoinvointi saattaa ihan hyvin asettua itsekseen eli ei mihinkään kiveen ole kirjoitettu että se eka kolmannes menee kokonaan oksentaessa. Mulla edellisessäkin raskaudessa oli vaan yksi viikko vähän etovaa oloa, jota en edes pahoinvoinniksi varsinaisesti kutsuis ja silloin sekin loppui jo varhaisesssa vaiheessa. Mene toki kuitenkin uuteen ultraan jos koet siitä saavasi mielenrauhan! Mitenkäs siellä neuvolassa muuten sujui? Ihan Helsinkiin ollaan tulossa, minä pönttö jätin sen tuossa edellisessä tarinassa mainitsematta ;)
Huiskiksellekin vielä huiskutukset ja tervetulotoivotukset! Sun nic on mulle jotenkin kamalan tuttu, mutta nyt en kyllä osaa sanoa miksi... Juu pääkaupunkiseudulle tullaan, ihan Helsinkiin. Edellisestä visiitistä onkin vierähtänyt jo yli kolme vuotta, hui!
Kiitos kaikille vinkeistä ja ah, ihanaa Suomen reissun nautinnotkin on turvattu! Täällä tuo maksa ei ole kielletyjen listalla, kun se ei muutenkaan ole täällä kovin tavanomainen herkku eli jos sitä joku joskus sattuu syömään ei se maailmaa kaada ;)
Ultra asia onneksi ratkesi niin, että päästään täällä ultraan heti kun ollaan tultu takaisin... Kätevämpää niin, kun mennään sitten kuiteskin samaan paikkaan perinnöllisyysneuvontaan ja rakenneultraan jne. Toivottavasti saadaan siis kulkea sinne asti...
Ja vielä lisää omaa napaa... Mä sain lauantaina sellaisen selkäkrampin etten kyennyt enää edes teemukia nostamaan ja nyt on sitten popsittu lääkärin valvonnassa kipulääkkeitä ja relaksaatteja... vähän tietty hirvittää, mutta sekä mun OBGYN, että meidän perhelääkäri vakuutti ettei näistä ole vauvalle mitään haittaa. Muuten kaikki hyvin. Vähitellen pitäis kai alkaa miettiä mitä ottaa mukaan kun sunnuntaina lennetään...
Kuulumisiin!
Yksis ja peanut rv9+2
ekanakin onnittelut! en tiedä, muistatko mua tuolta vauvakuumepuolelta muutaman vuoden takaa...enivei, oli pakko tulla kommentoimaan tuota pahoinvointiasiaa; itselläkin rv8-9 loppui pahoinvointi kuin seinään..ja ei kyllä yhtään lohduttanut, että ekassa ultrassa oli kaikki ollut hyvin...pieni panikoija asustaa siis täälläkin;) marssin sitten lopulta rv 10 femedaan- ja sain mielenrauhan. joten vaikka kaikki onkin suuren suurella todennäköisyydellä ok, mene ultraan, jos asia vaivaa mieltä koko ajan. Ei siinä ole mitään hävettävää! mulle se oli ainakin pieni raha siitä mielenrauhasta, minkä sain;)
kaikkea hyvää teille kaikille- ja onnellista odotusta <3
pariisitar ja ronja (4kk +)
Änkeän nyt tännekin pinoon kommentoimaan, kun unohdin sanoa tuolla o-puolella, että mäkin viimeksi halusin käydä ekaks alkuraskauden ultrassa viikolla 7 ja sit vielä uudelleen viikolla 9. Ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi, kun pelotti niin kauheesti. Ja sittenhän nykyään np-ultra on vähän aikaisemmin kuin ennen, joten lähes parin viikon välein päästiin kurkkaamaan, että Aatulla oli kaikki hyvin.
Tsemppiä taasen!
-Q-
Heti omanapaisesti kerrottakoon, että pahoinvointi on palannut! :D Yhtään en valita, vaikka olo onkin aika kurja taas aika ajoin. Olo on heti niin paljon huojentuneempi ja ensi kerralla jos/kun tämä taas loppuu, niin ehkä osaan olla hermoilematta ja nauttia tilanteesta. :)
Eka neuvola oli eilen, mutta eipä tuolla mitään ihmeitä tapahtunut. Aika vähiin onkin noi käynnit menneet, kun Hgissä on eka lääkärineuvola jätetty pois (rv 10-12) ja kesäsupistusten vuoksi mulla on seuraava terkkarin käynti vasta rv 22! :o No parit ultrat sitten siinä välissä, mutta aika hassulta tuntuu ettei muuta tässä ole ennen kuin elokuussa.
Kiitti taas miljoonasti Q:lle tsemppaamisesta! Olet kyllä niin ihana, kun olet aina niin kannustava ja elät mukana muidenkin menoissa! Ihanhan tässä huomaa, että ikävä on ollut, vaikka kyllä ihania muita virtuaalikamuja onkin matkan varrella elämään tullut! :)
Ja Pariisittarelle kiitos ja huiskutus myös! Tokihan mä sinutkin muistan hyvin! Ihanaa, että sielläkin pieni tyttö kasvaa kohisten! :)
Ja vaikka tässä nyt tätä omaa napaa onkin jo jauhettu, niin sen verran vielä, että en ole osannut päättää mennäkö vai eikö mennä siihen ylimääräiseen ultraan. Toisaalta nyt olo on huojentunut, mutta kukapa taas huomisesta tietää. Ja kun ei yhtään tiedä mille viikolle antavat sen NT-ultra-ajan, sehän voi olla jo rv 10 neuvolan mukaan. Sitten jos se on taas vasta viikon 12 lopulla, niin sinne on kumminkin aika kauan... No katellaan.
Yksis: joo tosiaan mäkin sain nyt noita ruokavalio-ohjeita oikein paperilla ja ylläriksi tosiaan maksamakkaraa saa syödä! Jee! Mä käyn kanssa ostamassa pötkön! :D Hyvä, että sun ultra-asia järjestyi ja toivottavasti saat selkäsi kuntoon!
Huiskuttajalle teretulemast ja onnea! :) Mä en oikein noista tuorejuustoista osaa sanoa, kun olin aiemmin siinä käsityksessä että niitä saisi syödä, mutta mun sisko (joka kanssa odottaa) oli tulkinnnut ohjetta, että ei saisi syödä...
No mutta, nyt taas syömään, että pysyy toi kuvotus jossain kurissa! Palaillaan, olette kyllä ihan maailman parasta seuraa! :)
Killa rv 8+1
Tulinpa vain infoomaan, että päädyin sitten varaamaan sen ylimääräisen ultran ensi viikon perjantaille. No, tänään kun tulin kotiin, odotti jo kutsu nt-ultraan tuosta perjantaista 2 viikon päästä eli aika pian.
Hetken mietin, että peruisin ylimääräisen, mutta taidan sittenkin mennä kurkkaamaan pikkuista silloinkin. Onpahan jotain taas odotettavissa pian, ehkä aika kuluu vähän nopsemmin. :)
Eikös Tandulla pitänyt olla se ultra tänään? Pääsitkö menemään?
Heipat vaan kaikille taas!
Killa
Tänään tosiaan olin ekassa ultrassa, ja yksi kyytiläinen mulla mukana! ;) Olen ihan uskomattoman onnellinen!
Pikkuinen sydän siellä löi, ja ihan huima fiilis, kun sen kuulin! Koko vastas rv6+5, ja sen mukaan LA olis 24.12. Mut mulla on neuvola ens keskiviikkona, eiköhän sielä sit sovita se maaginen päivä, ja se on sit se!
Pikkasen olen nyt eilen ja tänään kuitenkin stressannut, alko pieni tiputteluvuoto, mut lääkäri sanoi et näitä on alkuraskauksissa, muistan sen ikävä kyllä meidän ykkösestä, ja se oli kauheeta! Kunhan pikkuinen jaksais kyydissä!
Huomasin et tossa viikonloppuna olen tainnut olla hiukka sekaisin kun olin laittanut rv 7+5! Kun nyt on rv7+2! Taisin olla tosiaan viikon edellä! :D
Nyt neidin kans iltapuuhiin!
Heippis kaikille, kuullaan!
Tandu
Ei jaksanut meidän pikkuinen masuasukki mukana.
Jouduin eilen illalla kokemaan sitten tämän keskenmenon kauheuden. Olen ihan rikki, itken vaan kokoajan. Sairaslomaa polilta tiistaihin saakka, katotaan sitten eteenpäin.
Siirryn taustalle, seurailen mitä teille kuuluu.
Jaksamista ja hurjasti onnea teille kaikille tulevaisuudessa.
Tandu
Todella surullisia uutisia! :( Ja vielä hetkeä aiemmin niin hyviä uutisia ultrassa! Olen todella pahoillani teidän puolesta! Voimia sulle! Ei oikein ole sanoja millä lohduttaa, joten itke vain. Jospa ajan kanssa pikkuhiljaa helpottaisi.
Lämmin halaus Killalta
Voi Tandu, iso halaus ja pahoittelut... kurjia, kurjia uutisia. Jaksamista sinne! Sure rauhassa ja anna itsellesi aikaa...
Killa, et ole ainoa joka meni ultraan, minäkin soitin tänään lääkärille ja sanoin että olen huolissani ja sain heti passituksen ultraan samana päivänä. Meillä kaikki kunnossa, koko vastasi viikkoja, sydän toimi oikein eikä sivuääniä kuulunut, istukan virtaukset näytti hyviltä ja kohdunkaula oli pitkän pitkä ja tukevasti kiinni eli kaiken pitäisi olla hyvin. Siellä näkyi 4D:nä kädet ja jalat ja kasvot ja näyttääpä olevan melkoinen vilpertti. Onnea myös sinun ultraan, toivottavasti siitä tulee vain samanlainen mielen rauhoitus tilaisuus kuin täällä. Jotenkin tuntuu nyt paremmalta lähteä reissuun ja kertoa Suomessa kavereille raskaudesta kun on tuore todiste siitä, että elossa ollaan ;)
Tuossahan tuo oma napa tulikin jo, mitään kummempaa syytä huoleen ei ollut, mutta kun koko tämän kehityksen kannalta tärkeän kymppiviikon olen popsinut kahta kolmiolääkettä tuli vaan sellainen tunne, etten halua matkustaa mihinkään ennen kuin tiedän, että vauva voi hyvin.
T. Yksis ja peanut rv9+5
Onko teillä plussanneilla tullu positiivinen tulos jo heti testipäivänä?Mulla oli tänään,päivällä testasin ja negaa tuli.Tähän mennessä muistaakseni aina on menkat alkanut viimeistään testipäivänä,nyt ei ole vielä näkynyt.Kannattaako testata uudestaan?Täällä melkein kaikki tuntuvat käyneen veritestissä,itselle ei ole koskaan sellaista mahdollisuutta tarjottu.
Tänään tuli plussa!:) Eli LA olisi 4.1.2010