Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koko perheen netto keskitasoa vai hyvä kun tulot ovat 6000e?

Vierailija
09.04.2009 |

Jakautuvat siis erittäin epätasaisesti perheessämme.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttotulot ovat siis jossain 9000-12 000€/tietämillä? OLETTE HYVÄTULOISIA!

Vierailija
2/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä brutto on n. 3000 uroa / kk YHTEENSÄ josta menee tietty asuntolaina ja lasten hoitomaksut+ muut kulut ja laskut... joten mie kyllä sanon että hyvätuloisia oletten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täältä pitää tuolle vahvistusta hakea? Ilmeisesti näitä nettotuloja ei kuitenkaan millään varsinaisella aivotoimintaa kuormittavalla työllä hankita jos ei itse osaa päätellä omaa tuloluokkaansa.

Vierailija
4/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ihan törkeän hyvät tulot. Olette siis esim. lääkäreitä, jotka tekee yksityistä vastaanottoa?

No, joo me olemme molemmat DI (ei asuta pk-seudulla joten palkat alhaisemmat kuin siellä) ja meillä yhteiset nettotulot palkoista noin 5000 e/kk. Ja mun mielestäni me olemme keskituloisia tai hiukan enemmän.

Vierailija
5/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä netto on n. 10 000e/kk, olemme hyvätuloisia, mutta en tuotakaan koe että olisi mitenkään törkeän hyvät tulot. Hyvät tulot, mutta voisihan sitä olla paremmatkin, kun näitä Liliuksia ym katsoo.

Vierailija
6/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen mielestä se olisi ylellisyyttä! Meillä tällä hetkellä netto 2700/kk ja kyllä siinä saa pk-seudulla miettiä menemisiään. Rahallisesti parempiakin aikoja ollut mutta pärjäähän tälläkin.

Joten ap - älä viitsi edes kysyä tuollaista. Kyllä minäkin ne Liliuksen tulot ja eläkkeet ottaisin jos tarjottaisiin mutta ei taida olla sitä tilannetta edessä...

Vierailija
7/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun järjenjuoksu on luokkaa idiootti..Kyllä ihminen, jonka perheellä on tuollaiset tulot on hyvätuloisia...Miehesikö tienaa???

Kysy siltä pölhö....

Vierailija
8/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä asia tosiaan varmaan teitä mietityttää... Jos ihan 6000 euroa kuussa tulee nettona. Vai oliko se sittenkin bruttona?

Jos on bruttona ja tienaatte kovin eri määrät, niin on kyllä paljon mahdollista, että siinä tapauksessa olette nettona jopa alle keskiverron ansaitsevia.

Vierailija
9/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki tuttavat ym kuluttavat aivan eri tavoin, eli matkustelevat, käyttävät siivoojaa, asuvat hulppeissa taloissa. Siitä lähti ajatukseni, että hyvätuloisia ei olla, mutta ehkä tulot on sitten hyvää keskitasoa. Ei ollut tarkoitus saada ketään v...tuuntumaan kysymykselläni. olen ymmärtänyt, että tällä palstalla on paljon hyvätuloista porukkaa, ainakin siihen nähden, että monet ovat ihan kotiäiteinä. Köyhillä perheillä ei ole varaa moiseen ylellisyyteen.

Vierailija
10/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on suomalaisen keskiBRUTTOansio?

Vierailija
11/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä planeetalla nämä ihmiset oikein asuu?

Keskivertoihminen tienaa jotain 2000 nettona korkeintaan ja 4000 olisi siis ihan keskivertoperheen normaalit nettotulot.

Tuollaiset, jotka tienaa n. 1500 euroa kuussa enemmän ei sitten ole hyvätuloisia?

Vierailija
12/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät muka tiedä olevansa hyvätuloisia. Vaikea uskoa että olisi ammatteja, joissa on hyvät palkat mutta joiden harjoittajille ei ole mitään kiinnostusta yhteiskunnallisten / taloudellisten asioiden seuraamiseen sen vertaa että tietäisivät yleisestä palkkatasosta edes jotain

Vai onko viestit pelkkää provosointia?

Vierailija
13/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vielä pä töykeä ,et vain idiootti.

lähes kaikki tuttavat ym kuluttavat aivan eri tavoin, eli matkustelevat, käyttävät siivoojaa, asuvat hulppeissa taloissa. Siitä lähti ajatukseni, että hyvätuloisia ei olla, mutta ehkä tulot on sitten hyvää keskitasoa. Ei ollut tarkoitus saada ketään v...tuuntumaan kysymykselläni. olen ymmärtänyt, että tällä palstalla on paljon hyvätuloista porukkaa, ainakin siihen nähden, että monet ovat ihan kotiäiteinä. Köyhillä perheillä ei ole varaa moiseen ylellisyyteen.

meidän perheen tulot verojen jälkeen 2000e/kk nippanappa kaikkine tukineen. ja olen kotiäiti. kiitän luojaani että olen köyhä jos hyvätuloisuus tarkoittaa ap:n kaltaista ylemmyydentuntoista idiotiaa..

Vierailija
14/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kaikkista huonoiten palkattu ala...

Vierailija
15/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pihalla reaalielämästä täytyy olla että joutuu kyselemään täällä onko rikas vai ei. mitä helvettiä te hyvätuoiset oikein kuivittelette keskivertoperheen Suomessa tienaavan?

Vierailija
16/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseeen tein rahat oikeen menee?, ei meilläkään mitään säästöön jää (johtuu pelkästään siitä että olemme molemmat erittäin huonoja rahankäyttäjiä. säästöön jäis jos olis oikeen tiukkana) eikä siis pystytä matkustelemaan ja aina on laskuja odottamassa maksamista mutta jos tienaisin viakka 200€ enemmän kuussa niin kyllä voisin harkita esim siivoojan palkkaamista tai jotain muuta ylellistä".

Ja meillä siis yht. tulot miehen kanssa 2600€/kk netto.

T:17

Vierailija
17/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä palkka. En voi sille, että ystävät/tuttavat kuluttavat eri tavoin. Siinä toteamuksessa nyt ei ole mitään töykeää. Opiskelin pitkälle, muuta sairauden vuoksi jouduin jättämään opinnot kesken. Mies on opiskellut, mutta ei mitään tohtoritasoa. Idiootti olen ihan tutkitusti, onneksi pystyn käymään vielä töissä kuitenkin. Kävin sitten alemman koulutuksen myöhemmin. Kiitos ja näkemiin, ei tänne voi vajaakuntoinen ihminen näköjään kirjoittaa. Voin sanoa, että emme ole mitään pröystäilijöitä. Pääsiäistä kaikille!

Vierailija
18/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kun ottaa verot ja muut pois, niin käteen jää vajaat 2000€/kk l. kahden tulonsaajan perheessä liki 4000E/kk - siitä kun lasket, niin 6000€/kk nettona yhteensä = hyvätuloinen perhe.

Vierailija
19/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä esimerkki on mieheni siskon perhe, heillä tulot on 6000-8000€/kk, matkustelevat, rakentavat koko ajan jotain, pari kertaa kuussa käyvät uusimassa vaatevarastot yms...

Mieheni sisko ei millään meinaa käsittää että meidän tuloilla ei osteta kuin sitä mitä ihan välttämättä tarvitsee ja että meillä ei ole varaa ostaa (vaikka kuinka olisikin tarjouksessa) reiman haalaria tai goretex kenkiä tms...

Luultavasti nämä jotka tienaa tuon 6000 tai yli eivät käsitä että kaikki muut eivät ehkää saakaan niin paljoa.

Mutta täytyy sanoa että en kyllä työpaikkaani vaihtaisi vaikka isompaa palkkaa jostain saisinkin.

Vierailija
20/44 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä palkka. En voi sille, että ystävät/tuttavat kuluttavat eri tavoin. Siinä toteamuksessa nyt ei ole mitään töykeää. Opiskelin pitkälle, muuta sairauden vuoksi jouduin jättämään opinnot kesken. Mies on opiskellut, mutta ei mitään tohtoritasoa. Idiootti olen ihan tutkitusti, onneksi pystyn käymään vielä töissä kuitenkin. Kävin sitten alemman koulutuksen myöhemmin. Kiitos ja näkemiin, ei tänne voi vajaakuntoinen ihminen näköjään kirjoittaa. Voin sanoa, että emme ole mitään pröystäilijöitä. Pääsiäistä kaikille!

minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä, virallisesti vajaakuntoisempi siis kuin sinä. ei se että on vajaakuntoinen oikeuta ylimielisyyten ja typeryyteen ja välinpitämättömyyteen muiden ihmisten hyvinvointiin ympärillä. aivan turha vetäytyä tuon "olen tyhmä ja sairas" -kilven taakse.

t. eläkeläiskotiäiti, perheen tulot vajaat 2000e kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän