Tän syksyn aikana silmät kuivuneet erityisen paljon
Mikä tässä syksyssä on, tippoja kuluu hulluja määriä. Ei tämmöistä oo ennen ollu itellä ainakaan. Mikä nyt on kun ei ole vielä edes kunnon pakkasia ollut 😯
Onko kenelläkään muulla tällä tavoin ollu silmien kans ongelmia?
Kommentit (15)
Työskenteletkö näyttöpäätteellä? Laske ruutua alemmas. Onko ikää tullut? Kuuluu ikääntymiseen. Muistako räpytellä silmiä riittävästi? Saatta olla myös sairaudesta kyse.
Susta on tullut vanha. Muutkin limakalvot kuivuu herkemmin.
30vee....😂 Enpä nyt usko että vielä vaihtarit. Ja optikolla just käyny siellä ollu mikää vialla, lähinnä se et onko jollain erityisesti kuivattanu nää tuuliset säät tms.
Kuinka paljon tuijotatte ruutuja? Ne kuivattaa silmät.
Mulla kuivunueet silmät tosi paljon. Mutta ruutuaikakin on kyllä kova. Ja olen huono juomaan vettä. Ja nukun liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuijotatte ruutuja? Ne kuivattaa silmät.
Työn takia toki mutta tää tän hetkinen on jotain ihan käsittämätöntä. Ehkä pitää kuitenkin varata ihan silmälääkärin aika, se optikko oli aika nuori.. Ehkä se ei ollutkaan ihan pätevä?
Tuulet vaa puhaltanu tänä vuonna tosi kovaa täälläpäin, ajattelin onko muilla samaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
30vee....😂 Enpä nyt usko että vielä vaihtarit. Ja optikolla just käyny siellä ollu mikää vialla, lähinnä se et onko jollain erityisesti kuivattanu nää tuuliset säät tms.
Jep. Siellä lentelee kaikkea pölyä ja allergeeneja, mitä silmä ei erota. Mutta siis tuntee kuitenkin :) ja ärtyy niistä.
Kannattaa pitää huolta myös silmänympärysten kosteustasapainosta. Tuntuu heti silmissä, jos on unohtanut silmänympärysvoiteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, esivaihdevuodet ne on. Vaiva kuin vaiva menee vaihtareiden piikkiin jos olet 30+. Kannattaa laittaa töpinäksi, jos lapset on suunnitelmissa.
-Raudanpuutetta?
-ravintoöljyjen puutetta?
-kuiva sisäilma?
Mulla sama ja johtuu päätteellä olemisesta ja huonoista unista. Joku suositteli lisäämään veden juomista ja omega 3 nappailua.
Silmätipat ei todellakaan ole ratkaisu.
Juuri tein aloituksen kanssa on tismalleen samaa! Sekä nenän ja suun.
En tee päätetyötä, asu ruudulla ja oon 3v.
Ei se syksyn vika ole vaan sinun. Lopeta se ulkoistaminen ja muilta kysely. Mieti hetkinen itse asioitasi järkevämmin.