Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs siinä on...

Vierailija
08.04.2009 |

...että ne ihmiset, jotka sanovat seksin olevan suhteessa "vähäpätöinen" asia, suuttuvat eniten jos puoliso käy vieraissa? Kun ei sen seksin pitänyt olla mikään iso juttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sitä tarkoita silti, että vieraissa käyminen on sallittua. Normaalissa parisuhteissa vieraissa käyminen on kyllä aina kiellettyä.

Vierailija
2/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ymmärtäisin jos oma mies kävisi vieraissa kun kahden pienen lapsen äitinä ei oikein tuo seksi tällä hetkellä maita. Mutta onneksi tuntuu vielä pitäneen housut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokisin, jos mies nyt kännissä kävisi vieraissa kerran, ettei suhde sellaiseen kaatuisi...? On paljon muutakin yhteistä. Seksiä on paljon mutta hän on muullakin tavalla aivan ihana joten en näkisi pientä vieraissa käyntiä eroon johtavana asiana. Mieheni itse suuttui kommentistani, että miten voin sanoa noin, ei hän koskaan voisi haluta muita ja miksi edes asiaa olen pohtinut.

Hän ei kuulemma voisi koskaan syrjähyppyä antaa anteeksi.

Olenko outo?

T:ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en haluais, että mies nuolee mun persettä, niin ei se silti muidenkaan persettä sais nuolla.

Vierailija
5/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en haluais, että mies nuolee mun persettä, niin ei se silti muidenkaan persettä sais nuolla.

Hyvä perustelu!

Mut jos sinä et pidä jäätelöstä, saako miehesi syödä sitä? ;-)

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi