Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tunnetko ihmistä, joka pitää sairaslomaa töistä vaikka ei olisi kipeä?

Vierailija
22.06.2009 |

taitavat olla muutenkin moraalittomia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen joskus itsekin pitänyt.

Vierailija
2/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus olen ollut pois töistä vain koska en ole nukkunut koko yönä -> kökkö olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jatkuvat ma ja pe poissaolot arveluttavat

Vierailija
4/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää

Vierailija
5/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitosapulaisena sairaalassa ja niin paljon poissa, että Kelan kuntoustustarve täyttyy joka vuosi.

Meillä töissä nainen, joka jonninjoutavien syiden takia poissa joka toinen viikko ja aina ennen lomia, pyhiä..hänelläkin jatkuva Kelan kuntoutus ja niiden jälkeenkin saikkua. Ei vakavia syitä. Lorvikatarria vaan.

Vierailija
6/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikkua töistä jos nukuttaa tai on krapula

Vierailija
7/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan sairaslomallakin ja nytkin mulla pitäis olla kesälomaviikko, niin jo pomo pyysi loppuviikoks ja viikonlopuks töihin.

Tietenkin meen vaikka veetuttaa näillä ilmoilla.

Vierailija
8/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viime viikon ja viel eilisenki

Vierailija
9/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. olen nähnyt työkaverin sairaslomalla kikattelemassa kahvilassa treffeillä

ihmetyttää

En mä tosin treffeillä käynyt, kun olen naimisissa. Olin viime syksynä 5 viikkoa putkeen sairaslomalla vaikean masennusken vuoksi. Psykiatri määräsi lääkityksen lisäksi hoidoksi tekemään vain niitä asioita, jotka tuntuvat minusta mukavilta ja joista saan nautintoa.

2 viikkoa meni ennen kuin pystyin ohjetta toteuttamaan. Ekat viikot meni hirveässä syyllisyyden tunteessa, että olenko oikeasta syystä sairaslomalla, kun ei ole suorastaan fyysistä vaivaa.

No ilmeisesti olin, sillä vointini on taas normaali, enkä jatkuvasti ajattele hyppääväni junan alle tms.

Moni varmaan pitää tuota turhana laiskotteluna.

Vierailija
10/18 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän työpaikka kuulostaa ikävältä kun päivittelette yhdessä toisen sairauksia ja lääkäriä.

Meillä töissä vanhempi rouva, josta näkee ettei viihdy työssään ja sairaspoissaoloja vähintään tuplasti muihin verrattuna... Aina kun kolottaa jostain niin on saikulla. Eikä muuten käy ikinä duunilääkärillä vaan kunnallisessa tk:ssa josta saa yleensä viikon lomaa putkeen.

Kirjoittaja mitään siihen viittaavaa maininnut.

Meillä vähän samanlainen tapaus töissä. Olen sitä mielessäni ihmetelyt ja nyt kirjoitan tänne. Ei ole kumminkaan tullut mieleen kollegoilen kanssa asiaa puida.

Vierailija
11/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän keksis, jotta sais sairista viikoksi?

Olis niin ihanat ilmat ja viikon päästä alkais loma.

Vierailija
12/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin elohiiri silmässä ja heti poissa töistä.

On kyllä varsinainen energiatorpeedo, ei siis jää kotisohvalle vaan juoksee muilla asioillaan...

Ei elohiiri haittaa kaupassa mutta töissä vissiin.

Vierailija
13/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee usein töitä sairaana, viimeksi toukokuussa oli viikon verran kuumeisena töissä. Kun kysyin sairaslomasta, sanoi pitävänsä sen joskus "paremmalla aikaa", kun tekee mieli lomailla. :D Sairaslomien määrä on siis sama kuin työkavereillaan tai muillakin ihmisillä, mutta tuo tahtoo itse päättää koska ne pitää. Moraalitonta ehkä, mutta mikäs minä olen aikuista ihmistä ojentamaan.

Vierailija
14/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssään ja sairaspoissaoloja vähintään tuplasti muihin verrattuna... Aina kun kolottaa jostain niin on saikulla. Eikä muuten käy ikinä duunilääkärillä vaan kunnallisessa tk:ssa josta saa yleensä viikon lomaa putkeen.

Vierailija
15/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien hän saa hakea vain saikkua työterveyshuollon lääkäriltä. Muita ei hyväksytä.

Eli opetus: Kyllä näistä kiinni jää! Joku bongaa, joku tietää, joku on kateellinen ja joku juoruaa.

Vierailija
16/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä vanhempi rouva, josta näkee ettei viihdy työssään ja sairaspoissaoloja vähintään tuplasti muihin verrattuna... Aina kun kolottaa jostain niin on saikulla. Eikä muuten käy ikinä duunilääkärillä vaan kunnallisessa tk:ssa josta saa yleensä viikon lomaa putkeen.

Vierailija
17/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saikulla torstaihin asti, toipumassa pienestä kirurgisesta toimenpiteestä. Vointi on ihan hyvä jo, mutta saikkua on tosiaan tuonne 24.6. asti. Huomenna aion lähteä johonkin lapsen kanssa enkä todellakaan maata kotona. Moraalitonta? Toki olisin mennyt töihin toimenpidettä ei olisi tehty.

Vierailija
18/18 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisään nyt kuitenkin, että harvaan ja vähiin jäävät, eli n. 1 pv/v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi