Mitäs tykkäisit, jos miehesi lähtisi miesporukalla (ei yhtään naista mukana)
koko pääsiäiseksi Leville? Suurin osa miehistä sinkkuja. Noin kymmenen hengen porukka.
Itse jäisit lapsen kanssa kotiin.
Kommentit (41)
Olen raskaana ja supistusten takia hyvin toimintarajoitteinen ja kypsä, kun en voi tehdä mitään. Ja mies on vielä sellaisessa työssä, että on paljon sen takia poissa kotoa muutenkin. En muutenkaan tykkäisi, jos lähtisi koko pääsiäiseksi kavereiden kanssa johonkin, jokin tavallinen viikonloppu normaaliolosuhteissa menisi.
En ole mitenkään erityisen mustasukkainen ihminen ja miehellä on kyllä tilaisuuksia pettää minua jatkuvasti, jos huvittaa, joten tuosta luottamusasiasta ei meidän kohdalla ole kyse.
luotan häneen täysin ja varsinkin, jos toi asia olisi ollut kauan tiedossa. Ei niin, että hän ilmoittaisi tänään, että lähdenpäs huomenna Leville:) MUTTA ap:n tapauksessa, en päästäisi. Itse asiassa, olisin ihan raivoissani että mies tuossa tilanteessa edes kehtaa olla lähdössä.
olisi kunnossa (kuten meillä on mutta teillä ap ei) eikä meillä olisi koko perheelle muita suunnitelmia, olisi minusta ilman muuta selvää, että mies saisi lähteä hyvillä mielin.
et mua ällöttää ne känniset äijät, jotka koittaa pokata mua. Se on heti, ei kiitos. Mut selväpäistä ok tyyppiä vois ajatellakin ;)
Tämä nyt ihan tosta pokejutusta tuli mieleen. Et varsinaisen aiheen vierestä.
tosin Ylläksellä. Eiks tuo lie sama, missäpäin lappia sitä mellastaa. Ei ne pitelemällä pysy, jos menee. niin sitten menee.
Ota nainen itseäsi niskasta kiinni, älä suostu jalkarätiksi.
Mies pettää ja 3kk kuluttua lähtee poikaporukassa Leville.
Sinä olet sille ilmaa.. :(
Tosin en itse jäisi lasten kanssa kotiin vaan lähtisin kyläilemään vaikka isovanhemmille tms.
eipähän notkuisi kotona vastuksina. Saisi olla kerrankin rauhassa ja nauttia pidennetystä viikonlopusta.
Mies kyllä sairastaisi itse tätä reissuaan niin pahasti että joutuisin pakottamaan hänet sinne, ei ole tottunut siihen ajatukseen että voin olla ihan yksin lapsen kanssa kotona ja kutsua vaikkapa jonkun kaverin yökylään :) Olemme kuin paita ja peppu olleet miehen kanssa aina, joten tämä selityksenä hänen puolestaan.
Mikäpäs siinä kun luottamus pelaa molemmin puolisesti.
häntä ole suljettu pois porukasta sen takia, että sillä muija ja mukuloita.
Toivottavasti heillä olisi hauskaa ja urheilisivat myös juominkien lomassa.
et en tykkäis. Tullu ite tehtyä laskettelukeskuksiin "törkeitäleirejä". Mut ei toi mies näytä niitä harrastavan :) Jos kuitenkin haluaisi mennä, niin antaisin mennä.
Joko ne rykimäviikot on menossa ;)
Mutta muulloin kuin juhlapyhinä, koska ne on tärkeätä perheen yhdessäoloa. En voisi itsekään kuvitella lähteväni pääsiäiseksi, jouluksi tms. pois perheen luota.
Jos miehen tyyli yleensäkin olisi lomailla yksin ja vain ilmoittaa, että lähden muuten pääsiäisenä sinne ja sinne taas kerran yksin, niin olisi kyllä herne nenässä ja olisin vihainen. Tuskin olisin sellaisen miehen kanssa yhdessä.
Jos kyseessä olisi yhdessä sovittu juttu ja miehellä kyseessä vaikkapa vanhojen opiskelukavereiden tapaaminen, niin juttu olisi kyllä erittäin ok. Järkkäisin itselleni ja lapselle jotain kivaa ohjelmaa kotona. Mieheni tuntien hän ei kyllä varmaan edes haluaisi lähteä yksi, vaan ehdottaisi, että lähdettäisiin koko perhe, jos se olisi mahdollista.
meidän mies saa aikaiseksi lähteä lomalle ilman minua mihinkään jos minä en suunnittele, varaa ja maksa ja organisoi matkaa. Ei ennen seurusteluamme ollut käynyt koskaan missään ulkomailla eikä Suomen lomakohteissa. Nyt lähtee vain siksi, että minä raahaan puoliväkisin.
Joten antaisin varmaan mennä, olisin iloinen, että omin avuin osaa vihdoin matkustaa (sitä ihmettä oikeasti tuskin tapahtuu).
me naisissa oli just juttua tästä=)miten siellä hiihtokeskuksella sikaillaan
Uskokaa pois, parisuhde, jossa saa hengittää, voi paremmin kuin suhde, jossa toinen on narulla patterissa kiinni.
Välillä on ihan ok lähteä jonnekin ilman omia akkoja ja mäkin tykkään välillä olla erossa miehestä. Mun mies oli kuukausi sitten Himoksella ukkoporukalla. Niin ja saan mä itsekin mennä.